Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha een cooker is echt zo'n ding waarvan je eerst denkt, waar is dat nou voor nodig. Maar als je hem eenmaal hebt wil je niet meer zonder! Thee zetten, drinkbouillon maken, snel iets met kokend water opzetten... fijn! Die hebben wij dus ook :lol: alleen geen flex maar een vaste.

Wandelen gisteravond was leuk! De regen viel tijdens de wandeling reuze mee dus dat was fijn. Net ervoor en net na binnenkomst plensde het wel enorm, maar ach...
niet in jouw stad overigens Aza, in de woonplaats daarvóór. We kwamen zowaar nog langs mijn vroegere huis (twee oud-buurmannen begroet, leuk) en dwars door mijn vroegere werkplek. Echt leuk, zo'n citytrail.
The owls are not what they seem
Een stoomoven zou ik denk ik amper gebruiken, ik heb een stoomkoker van Braun( al 100 jaar ofzo) en gebruik dat ding vooral voor rijst, ietas anders maak ik er nauwelijks in. Een combi magnetron vind ik ook niks. Ik heb het liever apart.
Goedemorgen.
Wakker geworden met een stijve nek. Heel irritant.
Vanmiddag gaan we borrelen met vrienden en waarschijnlijk ergens wat eten.
Het was droog vanmorgen dus de wandelschoenen aan en heerlijk gelopen hier. Mooi hoor de Ardennen.
Combi-magnetron al jaren alleen de magnetronfunctie.. Zou me er optioneel eens verder in kunnen verdiepen ;)

Geen Cooker want een woningbouwhuis.

NS heeft de weekendtest weer glansrijk doorstaan.
Het was gezellig *hik*

:cheers:
Mijn weekend was vol! Althans, een dag. De andere was gelukkig rustig.
Vandaag overigens een heel bizarre gewaarwording en het voelt ook niet helemaal oké.
Het is vandaag 4,5 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Maar, dat was ook op een maandag, heel deze dag voelt precies hetzelfde aan. Heel eng
:hug: dat kan je ineens overvallen inderdaad. Sterkte Aza.

Net even huishoudelijk bezig geweest, de zooi van de vakantie is allemaal opgeruimd alleen de strijk nog maar dat doe ik morgenvroeg.
Dadelijk maar eens douchen en boodschappen doen.
Laatste dag vakantie samen maar over 4/5 weken hebben we weer een weekje vrij en gaan we( hopelijk) naar de zon. Ok met de hele familie dus of ik daar echt uitgerust van thuis kom... ;-D
Azarole schreef:
11-09-2017 10:47
Vandaag overigens een heel bizarre gewaarwording en het voelt ook niet helemaal oké.
Het is vandaag 4,5 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Maar, dat was ook op een maandag, heel deze dag voelt precies hetzelfde aan. Heel eng
:hug: Raar is dat he? Het is vandaag precies 2 jaar geleden dat mijn schoonmoeder overleed. Gisteren waren we bij schoonvader. Dat was best heftig en nu probeer ik te werken, maar ik voel me soort van 'leeg en ontheemd'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-09-2017 11:05
:hug: Raar is dat he? Het is vandaag precies 2 jaar geleden dat mijn schoonmoeder overleed. Gisteren waren we bij schoonvader. Dat was best heftig en nu probeer ik te werken, maar ik voel me soort van 'leeg en ontheemd'.
Heel herkenbaar. Ik heb papa van het weekend ook nog gezien, m'n broertje ook.
Wij doen niet heel veel met die data, althans, de mannen dan. Ik wel. Maar ik ben dan ook echt zo'n muts.
Aza en Oudblond :hug: :hug: :hug:
The owls are not what they seem
Thanks Lady :hug:

Ik zag inderdaad voorbijkomen dat het een andere stad was. Maar wel een mooie stad. Ben er vaak geweest.
Blond en Aza :hug:

Ik ben aan het bijkomen van een druk, maar leuk weekend.
M'n concentratie is laag. Ik trek het eerlijk gezegd niet meer om op kantoor te zitten, maar ik moet wel. Ik kan dit. Zo lastig!
Azarole schreef:
11-09-2017 15:24
M'n concentratie is laag. Ik trek het eerlijk gezegd niet meer om op kantoor te zitten, maar ik moet wel. Ik kan dit. Zo lastig!
:couple: Ik zit zelfs gewoon tussendoor te forummen om dezelfde reden. Even afleiding. Kan je een paar uurtjes opnemen Aza of kan dat in jouw baan niet? Ik heb zo nog een afspraak en daarna ga ik gewoon naar huis. Het heeft toch geen zin en de collega's beginnen zich af te vragen wat er met me is. Niet ok.
Voor jullie beiden een :hug:
Oudblond schreef:
11-09-2017 15:32
:couple: Ik zit zelfs gewoon tussendoor te forummen om dezelfde reden. Even afleiding. Kan je een paar uurtjes opnemen Aza of kan dat in jouw baan niet? Ik heb zo nog een afspraak en daarna ga ik gewoon naar huis. Het heeft toch geen zin en de collega's beginnen zich af te vragen wat er met me is. Niet ok.
Nou dat dus OB.

Ik kan niet een paar uurtjes opnemen, zonder gevolgen voor de rest van de week (qua planning) aangezien ik vanavond ook eigenlijk zou moeten schoonmaken.
Collega's hier merken vrij weinig. Behalve dat ik af en toe voor me uit staar. Baas is ook pas over een uurtje terug op kantoor.
Twijfel overigens wel hoor, om niet even een paar uurtjes op te nemen en terug te komen voor de schoonmaak.
Doen Aza. Even naar buiten, warme choco drinken en je verdriet even toelaten. Dat schoonmaken is fysiek, dat trek je wel weer! Mijn afspraak belt net dat hij in de file stilstaat en het allemaal niet gaat redden. Prima! Ik sluit de boeken en ga mijn eigen goede raad opvolgen ;-D
Oudblond schreef:
11-09-2017 15:55
Doen Aza. Even naar buiten, warme choco drinken en je verdriet even toelaten. Dat schoonmaken is fysiek, dat trek je wel weer! Mijn afspraak belt net dat hij in de file stilstaat en het allemaal niet gaat redden. Prima! Ik sluit de boeken en ga mijn eigen goede raad opvolgen ;-D
Fijn OB.
Veel plezier met wat je gaat doen
Baas was al eerder terug dan verwacht, maar helaas. Het gaat niet. Ik moet even doorbijten.
:hug: blondie en Aza

Hier is het geloof ik ook geen mannending om aan bepaalde dagen te denken.
2 en 4,5 jaar is nog maar kort.
Hoop dat je intussen klaar bent met werken Aza en dat je vriend ziet! Ik ben thuis met man en katten. Mijn liefjes bij elkaar. Man en ik hebben een fles champagne opengemaakt en hij had uitgebreid voor ons gekookt. Mijn 'ontheemde' gevoel nam daardoor snel af. We hebben samen even gehuild. Om zijn moeder maar zeker ook om zijn vader die het ontzettend zwaar heeft. En om de herinnering van die loeizware laatste dagen en om het geluk dat wij elkaar hebben. Het onweert, regent en waait hard. Past helemaal bij dit moment. Sorry voor het emotionele geblaat :flag:
Oudblond schreef:
11-09-2017 19:45
Hoop dat je intussen klaar bent met werken Aza en dat je vriend ziet! Ik ben thuis met man en katten. Mijn liefjes bij elkaar. Man en ik hebben een fles champagne opengemaakt en hij had uitgebreid voor ons gekookt. Mijn 'ontheemde' gevoel nam daardoor snel af. We hebben samen even gehuild. Om zijn moeder maar zeker ook om zijn vader die het ontzettend zwaar heeft. En om de herinnering van die loeizware laatste dagen en om het geluk dat wij elkaar hebben. Het onweert, regent en waait hard. Past helemaal bij dit moment. Sorry voor het emotionele geblaat :flag:
Ik was vrij snel klaar met schoonmaken. Vriend heeft avonddienst, dus die zie ik de hele week niet. Althans, tot donderdag/vrijdag.
Toen ik binnenkwam mauwden m'n katten en ze kwamen kroelen. 's Avonds hebben ze lekker bij mij in bed gelegen. Vannacht werd ik wakker van 2 katten op m'n lichaam.
Ik heb een biertje op m'n moeder gedronken en netflix gekeken. Een Nederlandse film, vanavond toch weer een serie :-$
Goedemorgen. Net gesport na twee weken en het viel niet mee maar voet houdt zich goed.. Straks de laatste pijnstiller en morgen weer werken dan zullen we zien of dat zo blijft.

Dadelijk even strijken maar eerst koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven