Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Iedereen een goeienacht gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Succes Drackie .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heel veel succes morgen Drackie :lips:
Ha ik was de laatste en ben de eerste. Goedemorgen lieverds. Ik heb een beetje rot geslapen. Nou ja, rot geslapen is een groot woord maar niet in een echte slaap gekomen maar heel licht en doezelig. Wel fit nu dus ik ga na de koffie aan de slag.
Fijne dag allemaal. :lips:
Vanmiddag ga ik met mijn nieuwe cavia naar de dierenarts, die mag naar haar ademhaling en longetjes luisteren. Dat had ik niet gedacht zo snel weer bij de dierenarts langs te gaan...

Drackie, veel succes met de studie!
Goedemorgen

Succes met de studie Drackie!

Ik heb avondeten al in de oven staan, niet dat mijn dag zo vol gepland staat maar wilde het maar gehad hebben.
Goedemorgen.ben al bij de prikpost geweest.niemand voor mij, wel zo prettig .
De zon schijnt wel, maar ook wolken en harde wind , denk niet dat we het droog houden, ik hoef de deur niet meer uit,best fijn ga in huis wat rommelen,met regelmatige pauzes tussendoor. .
Hier al geregend.
Wens je een leuke eerste dag Draekie en nog gefeliciteerd met je man trouwens. Ik ga even met een stofzuiger etc door het huis nu. Wasje draait al en straks maar binnen ophangen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen!

Dagje verstopt, maar ben er weer. :)
Goedemorgen :)

Net terug van grote boodschappen doen met de jongste, gelukkig nog droog weer maar wat is het koud! Nu komen er grijze wolken aan.. kan het even wachten na vier uur als we oudste weer opgehaald hebben van school.

Vandaag een gewone maandag, huishouden, wassen, strijken met tussendoor broodje eten en met de jongste wat leuks doen. Om drie uur weer de oudste ophalen van school.

Verder gaat het hier zo wel zijn gangetje, mijn nutteloze hal is helemaal klaar en er staat nu een ondiepe bureaublad in en twee krukketjes. Morgen komt er nog een vriend die ICT'er is en legt dan een internetkabel ernaar, is even wat sneller dan de wifi.

Fijne maandag
Het is zo vreselijk koud op werk. Ik zit vandaag in de ruimte met alle apparatuur en de airco doet iets te goed z'n best om de ruimte koel te houden. Wat is het koud brr.
Het is heerlijk buiten. Zat net op de brommer zonder jas in t-shirt en de wind waaide lekker hard om me heen, had het heerlijk naar m'n zin. De kou zit nog lang niet in de lucht en tot die tijd blijven vesten en jassen lekker in de kast.
Wat een maf kind heb ik toch, van wie zal het hebben.

De jongste is bezig waar ik bezig ben in het huishouden, hoor ik toch iets. Ik kijk, had ze prullenbak leeggegooid in de keuken en die op haar hoofd gezet, loopt ze zwalkend door de keuken al brabbelend :rofl: De grootste lol heeft ze ermee. Zoiets simpels kan veel brengen ook in fantasie.

Wilde juist de afval emmer in de grijze bak leeggooien..
Heerlijk Sonja, met kinderen in de weer. Ik mis het echt. Kan me voorstellen dat je ervan geniet. :)

Je hebt trouwens een mailtje.
JAAAAAA
we hebben het huis :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :yes: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

nog wat zoeken naar passende overname datum, maar verder is het rond.
Gefeliciteerd Daremanda.heerlijk om er straks in bezig te zijn ..
Hartelijk gefeliciteerd Daremanda. Het is je van harte gegund, heerlijk het huis van je dromen. :proud:
Daremanda schreef:
11-09-2017 13:35
JAAAAAA
we hebben het huis :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :yes: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Gefeliciteerd Daremanda! Wat fijn voor jullie. Nu begint de grote voorpret! :cheer: :cheers: :jump:
Cateautje hoe is het met je?
herfstappeltaart schreef:
11-09-2017 13:44
Cateautje hoe is het met je?
Ja, het gaat weer goed met me. Ik heb de strijd wel verloren, maar voel me weer veel beter.
Tjonge wat was ik moe, heb gister de hele dag geslapen, Ik heb dat er niet voor over en heb vanmorgen weer een sigaret opgestoken.
Ik moet een keer stoppen, dat weet ik, maar nu nog eventjes niet, daar is mijn leven op dit moment te leeg voor en ik liep tegen de muur op.
Ik hoop volgende week een kat te hebben, dat scheelt dan alweer, dan heb ik iets om me op te richten.
Daremanda schreef:
11-09-2017 13:35
JAAAAAA

Gefeliciteerd met jullie huis en wens jullie heel veel fijne en gelukkige jaren
Dankjullie wel :)
Cateautje schreef:
11-09-2017 13:51
Ja, het gaat weer goed met me. Ik heb de strijd wel verloren, maar voel me weer veel beter.
Tjonge wat was ik moe, heb gister de hele dag geslapen, Ik heb dat er niet voor over en heb vanmorgen weer een sigaret opgestoken.
Ik moet een keer stoppen, dat weet ik, maar nu nog eventjes niet, daar is mijn leven op dit moment te leeg voor en ik liep tegen de muur op.
Ik hoop volgende week een kat te hebben, dat scheelt dan alweer, dan heb ik iets om me op te richten.

Jammer, maar alleen jij kunt beoordelen of het op dit moment haalbaar is. :hug:
Jongste is nu lief aan het spellen met de afvalemmer (plasticemmer die je eruit kan halen) en haar speelgoed. Krijg hem niet meer terug :rofl: Nu aan het strijken..
Gefeliciteeerd Daremanda! Wat ontzettend fijn! :cheer2:

Mijn eerste schooldag zit erop. Ik heb helaas niet zo'n leuke klas, het is ook best een kleine klas dus minder 'keuze' met wie je omgaat. De eerste dag ging op zich wel. Niet zo'n lange dag gelukkig.
drackie wijzigde dit bericht op 11-09-2017 14:16
64.63% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven