Good Luck!
zondag 15 februari 2009 om 12:30
Het valt achteraf wel mee hoor. M had weer last van dramaqueenacties . Ik vroeg hoeveel koorts hij precies had en toen zei hij dat hij de thermometer niet kon vinden Hij is gewoon moe. We zitten nu in dag 4 van afbouw en Jonathan slaapt heel onrustig (vannacht ook weer 2 uur wakker) dan ben ik er wel bij, maar M kon niet meer slapen. Het zal wel bijtrekken de komende dagen.
Dus gaan wel even naar zus vanmiddag. M is nu wat aan het bijslapen.
Dus gaan wel even naar zus vanmiddag. M is nu wat aan het bijslapen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 15 februari 2009 om 20:19
Poe poe, dag 4 van de 5 dagen AM zit er op. Pittig dagje vandaag, beetje verveeld en dan schiet het niet op natuurlijk. Vanmorgen wel even een stuk gewandeld met B op de driewieler en L op de fiets en vanmiddag door de regen de hertjes gevoerd, maar de uren daartussen waren hangerig. Van mij en Laurens (Berend sliep). Gelukkig komt man morgenavond weer thuis, fijn!
Iemand nog nieuws van Bam?Ik had nog gesmst maar nog niets gehoord en ik hoop niet dat dat een slecht teken is....
Iemand nog nieuws van Bam?Ik had nog gesmst maar nog niets gehoord en ik hoop niet dat dat een slecht teken is....
zondag 15 februari 2009 om 20:29
Hallo!
Kokos, bedankt voor je kaartje voor Fieke! Ze vond het erg leuk!
Leuke dag gehad hier, echt genoten!
Ga snel de foto's bestellen!
Oh en even een foto van afgelopen woensdag. Toen moest meisje in een jurkje van mij van vroeg voor de foto... Geloof dat ze niet zo van jurkjes houdt...
Kokos, bedankt voor je kaartje voor Fieke! Ze vond het erg leuk!
Leuke dag gehad hier, echt genoten!
Ga snel de foto's bestellen!
Oh en even een foto van afgelopen woensdag. Toen moest meisje in een jurkje van mij van vroeg voor de foto... Geloof dat ze niet zo van jurkjes houdt...
anoniem_28228 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 20:30
Reden: Even foto iets kleiner...
Reden: Even foto iets kleiner...
% gewijzigd
zondag 15 februari 2009 om 21:42
Hiep hiep Hoeraaaa voor Fieke!!! Tjee, 1 jaar alweer, officieel geen baby meer
Was het gezellig Bridges? Lekker meisje hoor. Leuk dat jurkje! Maar het zit mss niet heel erg lekker....
Star, ik heb net een smsje van Bam gekregen; ontbijtje voor lief was er te vroeg dus ze baalde als een stekker (het was haar eigen schuld). Juul doet het goed alleen een drama met weggaan. En ze is erg moe.
Was het gezellig Bridges? Lekker meisje hoor. Leuk dat jurkje! Maar het zit mss niet heel erg lekker....
Star, ik heb net een smsje van Bam gekregen; ontbijtje voor lief was er te vroeg dus ze baalde als een stekker (het was haar eigen schuld). Juul doet het goed alleen een drama met weggaan. En ze is erg moe.
maandag 16 februari 2009 om 09:26
Hoi Amalia!!! Handig zo´n kleed. Ik heb de salontafel aan de kant dus we spelen vaak op het grote kleed of op het kleed in de speelhoek, handig!
Star, wat lief van lief!
Bam, balen dat het ontbijt ook nog te laat was. En wat krijgen jullie en Juul het voor de kiezen, kind snapt het natuurlijk nog niet zo goed, .
Star, wat lief van lief!
Bam, balen dat het ontbijt ook nog te laat was. En wat krijgen jullie en Juul het voor de kiezen, kind snapt het natuurlijk nog niet zo goed, .
maandag 16 februari 2009 om 12:19
Goedemorgen,
En nog van je Hieper de piep.....Hoerááááá! voor Fieke.
Jin en Mal,dat klinkt goed; samen met vent uit eten.
Mal, wat rot van die aanvallen
Hoe gaat het met je kat?
Jin, lekker weekend gehad met man?
Ha, ha poets 'besteld', ook erg fijn!
Star, hormonen, hormonen, hormonen. Volgens mij ben je niet zo snel emo? Ik had het na de bevalling, kon om alles wel janken.
Bridges, mooie foto van Fieke!
Da's ook toevallig van Vicky P. Leuk.
Hel, nu al pasgeboren geitjes? Dat is wel vroeg toch? Wel gezellig met zo'n blij kind
Amaal, we zijn je niet tegen gekomen bij Ikea. We waren er van 10.45-14.30u.
We hebben een kast en salontafel gekocht. Bij Karwei een laminaatvloer 'trend eiken'. Ze hadden een aparte actie bij Karwei: overdag 15% op alle artikelen en 's avonds tussen 18.00-21.00u nog eens 15%. M. is 's avonds nog een keer heen en weer gegaan met mijn vader. Voor 30% korting hadden we het er wel voor over. Erg prettig.
M. gaat de vloer eerst leggen. Als dat klaar is gaan we naar Ikea voor de kast en tafel.
En nog van je Hieper de piep.....Hoerááááá! voor Fieke.
Jin en Mal,dat klinkt goed; samen met vent uit eten.
Mal, wat rot van die aanvallen
Hoe gaat het met je kat?
Jin, lekker weekend gehad met man?
Ha, ha poets 'besteld', ook erg fijn!
Star, hormonen, hormonen, hormonen. Volgens mij ben je niet zo snel emo? Ik had het na de bevalling, kon om alles wel janken.
Bridges, mooie foto van Fieke!
Da's ook toevallig van Vicky P. Leuk.
Hel, nu al pasgeboren geitjes? Dat is wel vroeg toch? Wel gezellig met zo'n blij kind
Amaal, we zijn je niet tegen gekomen bij Ikea. We waren er van 10.45-14.30u.
We hebben een kast en salontafel gekocht. Bij Karwei een laminaatvloer 'trend eiken'. Ze hadden een aparte actie bij Karwei: overdag 15% op alle artikelen en 's avonds tussen 18.00-21.00u nog eens 15%. M. is 's avonds nog een keer heen en weer gegaan met mijn vader. Voor 30% korting hadden we het er wel voor over. Erg prettig.
M. gaat de vloer eerst leggen. Als dat klaar is gaan we naar Ikea voor de kast en tafel.
maandag 16 februari 2009 om 12:26
Kokos, leuk die korting, daar zou ik ook voor teruggaan! Eiken is niet zo mijn kleur, maar het wordt vast heel erg mooi! Heb je alles voor de huiskamer gekocht? Weekend was heerlijk, zo leuk als man een weekend vrij heeft. Zaterdag naar de potentiele-ver-weg-vrienden geweest en ´s avonds met een collega van vent met zijn aanstaande uit eten geweest. Allebei heel erg gezellig. Zondag ontbeten bij Duitse vrienden, dus allemaal leuke sociale dingen. Vandaag en morgen lange werkdag, mijn collega is ziek.
maandag 16 februari 2009 om 13:32
maandag 16 februari 2009 om 14:15
AAARRGGHHH Jinny, wat een griezel! Is ie al weg? Anders zou ik hem nu het huis uitzetten, tsss. Mss aardig bedoeld maar ik vind het erg ongepast. Wellicht zijn baas even bellen?
Fijn, vent komt rond 5/6 uur thuis, ben blij. Het is wel lang genoeg geweest, 5 dagen AM.
Net met Laurens wat violen in bakken gezet voor in de tuin, gezellig gezellig.
Kokos, ik was er toen nog wel! Grappig. Sterker nog, ik was er toen net! Ik had Laurens om 5 over half 11 bij Smalland afgeleverd en stond daarna een minuut of 7 op de lift te wachten die kapot was. Heb je dus ws met de roltrap gemist. Grappig. Amersfoort hè? Zaterdag
Fijn, vent komt rond 5/6 uur thuis, ben blij. Het is wel lang genoeg geweest, 5 dagen AM.
Net met Laurens wat violen in bakken gezet voor in de tuin, gezellig gezellig.
Kokos, ik was er toen nog wel! Grappig. Sterker nog, ik was er toen net! Ik had Laurens om 5 over half 11 bij Smalland afgeleverd en stond daarna een minuut of 7 op de lift te wachten die kapot was. Heb je dus ws met de roltrap gemist. Grappig. Amersfoort hè? Zaterdag
maandag 16 februari 2009 om 14:45
Hallo,
hier gaat alles z'n gangetje. Wordt een beetje duf van het saaie weer. Vent had zaterdagavond oppas geregeld en toen hebben we lekker in ex-Startown bij de griek gegeten en daarna zijn we wat gaan drinken en naar de bioscoop geweest. Erg gezellig!.
Jinny, doe mij die sneeuw maar, hier plenst het alweer
Kokos en Amalia, grappig dat jullie tegelijk in de Ikea waren! Klinkt mooi je vloer Kokos! Heb even op de site gekeken, het is een vrij donkere vloer of niet?
Bam, jammer dat het ontbijt er te vroeg was. Weet je al wat meer over je MRI?
Zo, ga nog even opruimen en dan door de regen Max halen.
hier gaat alles z'n gangetje. Wordt een beetje duf van het saaie weer. Vent had zaterdagavond oppas geregeld en toen hebben we lekker in ex-Startown bij de griek gegeten en daarna zijn we wat gaan drinken en naar de bioscoop geweest. Erg gezellig!.
Jinny, doe mij die sneeuw maar, hier plenst het alweer
Kokos en Amalia, grappig dat jullie tegelijk in de Ikea waren! Klinkt mooi je vloer Kokos! Heb even op de site gekeken, het is een vrij donkere vloer of niet?
Bam, jammer dat het ontbijt er te vroeg was. Weet je al wat meer over je MRI?
Zo, ga nog even opruimen en dan door de regen Max halen.
maandag 16 februari 2009 om 14:50
Berichtje van Noosje:
Ff in het kort: ik ben inmiddels verhuisd. Erg plotseling maar het was niet meer vol te houden.
Huis is een bouwval maar we zijn druk bezig er wat moois van te maken, krijg gelukkig erg veel hulp!
Heb nog geen internet, is wel besteld, dan kom ik gauw weer!
Liefs voor iedereen!
Ff in het kort: ik ben inmiddels verhuisd. Erg plotseling maar het was niet meer vol te houden.
Huis is een bouwval maar we zijn druk bezig er wat moois van te maken, krijg gelukkig erg veel hulp!
Heb nog geen internet, is wel besteld, dan kom ik gauw weer!
Liefs voor iedereen!
maandag 16 februari 2009 om 14:59
Heftig van Noosje!
Jinny, ik heb nog wel een leuk liedje voor als hij weer komt; you'r a dirty old man! Gewoon opzetten, dan is het wel duidelijk
Bloedprikken ging goed, wel heel hard huilen toen de prik kwam, maar het ging allemaal heel snel gelukkig, dus het leed was weer snel geleden.
Juud, kom eens verslag doen van Londen!
Jinny, ik heb nog wel een leuk liedje voor als hij weer komt; you'r a dirty old man! Gewoon opzetten, dan is het wel duidelijk
Bloedprikken ging goed, wel heel hard huilen toen de prik kwam, maar het ging allemaal heel snel gelukkig, dus het leed was weer snel geleden.
Juud, kom eens verslag doen van Londen!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 16 februari 2009 om 15:10
maandag 16 februari 2009 om 15:22
Ach jeetje, die Noos. Hopelijk vanaf nu beter. Heftig hoor.
Fieke, alsnog van je hieperdepiep hoeraaaaa! Jeetje mina, een jaar alweer. Ongelooflijk! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Heb je het gered met je tweedeursauto Amalia? Fijn dat man er snel weer is.
Kokos, goed geslaagd dus, mooi!
Mal, pak van je hart dat 't meeviel met de prik zeker? Heb je nog een leuk kadootje voor erna gescoord?
Ieuw Jin, in jinnylandtaal moet dat idd heeeeeel fout klinken....
Bridges, haha, het straalt er wel vanaf ja: "Mama wat doe je me aaaan??" (in gedachten hoor ik de stem van Roseanne Barr erbij, van Look who's talking deel II). Tja, nu kan het nog; over een klein jaartje krijg je 'dr écht niet meer in een outfit die haar niet aanstaat...
Mare gisteren op een heuse pony gereden, eerst een kleine en toen een grote (kon haar er haast niet op tillen zo groot was 'ie). Mijn heldin!
Fieke, alsnog van je hieperdepiep hoeraaaaa! Jeetje mina, een jaar alweer. Ongelooflijk! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Heb je het gered met je tweedeursauto Amalia? Fijn dat man er snel weer is.
Kokos, goed geslaagd dus, mooi!
Mal, pak van je hart dat 't meeviel met de prik zeker? Heb je nog een leuk kadootje voor erna gescoord?
Ieuw Jin, in jinnylandtaal moet dat idd heeeeeel fout klinken....
Bridges, haha, het straalt er wel vanaf ja: "Mama wat doe je me aaaan??" (in gedachten hoor ik de stem van Roseanne Barr erbij, van Look who's talking deel II). Tja, nu kan het nog; over een klein jaartje krijg je 'dr écht niet meer in een outfit die haar niet aanstaat...
Mare gisteren op een heuse pony gereden, eerst een kleine en toen een grote (kon haar er haast niet op tillen zo groot was 'ie). Mijn heldin!