Stamcafe XXXI
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Elfje speelt je buik weer op? Ik heb veel last van mijn gewrichten. Dat komt door dit weer, daar kan ik verder weinig aan doen behalve lekker badderen en mijn rek-oefeningen doen. Zwemmen zou goed zijn, maar dat durf ik niet goed omwille van de krampen die ook overal inschieten de afgelopen dagen. Gelukkig gebeurt mijn werk vaak met mijn 'hoofd' en heb ik lieve collega's die mijn lijf ontzien in alle fysieke dingen die er moeten gebeuren. Ze zijn Top! Maar moe wordt je wel van hele dagen pijn hebben. En dat is geen slaap-moe maar een lijfelijk uitgeput gevoel waardoor slapen ook niet lukt. Gelukkig weet ik uit ervaring dat ik het best 'uitzit' en dat er betere tijden komen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 14 september 2017 om 12:08
Herkenbaar Blondie, bij mij speelt de reuma sommige periodes ook meer op dan andere. En soms negeer ik het bewust en neem de 'straf' voor lief. Kan ik na een dansfeestje 2 dagen niet lopen...soms is dat dan maar zo. Maar idd. de energie die het kost, pffff.
Heb badkamer en plees schoongemaakt en kleren uitgezocht voor de tweedehandswinkel. Nu wachten op een droog momentje. Man zit soll.brieven te schrijven op de werkkamer. Ik ga zo maar een lekkere lunch in elkaar draaien
Aza, heeft de maagverkleining je geholpen? In hoeverre moet je daar dan rekening mee houden?
Beterschap voor de zieken en vakantiegangers: have one on me
Heb badkamer en plees schoongemaakt en kleren uitgezocht voor de tweedehandswinkel. Nu wachten op een droog momentje. Man zit soll.brieven te schrijven op de werkkamer. Ik ga zo maar een lekkere lunch in elkaar draaien
Aza, heeft de maagverkleining je geholpen? In hoeverre moet je daar dan rekening mee houden?
Beterschap voor de zieken en vakantiegangers: have one on me
donderdag 14 september 2017 om 12:27
Heeft me geholpen in die zin dat ik 50kg ben afgevallen. Met eten en tussendoortjes dat ik wel zorg dat ik aan m'n vitamines en voedingswaarden kom.Hunniebunnie schreef: ↑14-09-2017 12:08Herkenbaar Blondie, bij mij speelt de reuma sommige periodes ook meer op dan andere. En soms negeer ik het bewust en neem de 'straf' voor lief. Kan ik na een dansfeestje 2 dagen niet lopen...soms is dat dan maar zo. Maar idd. de energie die het kost, pffff.
Beterschap voor de zieken en vakantiegangers: have one on me![]()
donderdag 14 september 2017 om 14:54
Jee wat een pisweer buiten zeg. Ik moet vanavond tot zeker 22.30 werken en heb net maar even een collega gebeld of ik met de auto mee kan rijden. Normaal fiets ik wel maar met dit weer en dan ook nog in mijn eentje zo laat terug heb ik geen zin in.
Man komt zo even thuis douchen en omkleden voor zijn etentje, zie ik die ook nog even vandaag.
Verder zit ik lekker te lezen en heb voor morgen ook maar vast gekookt. Kan ik ( als het lukt) morgen uitslapen.
Man komt zo even thuis douchen en omkleden voor zijn etentje, zie ik die ook nog even vandaag.
Verder zit ik lekker te lezen en heb voor morgen ook maar vast gekookt. Kan ik ( als het lukt) morgen uitslapen.
donderdag 14 september 2017 om 14:55
Dat mag je zeggen.dolfje schreef: ↑14-09-2017 14:54Jee wat een pisweer buiten zeg. Ik moet vanavond tot zeker 22.30 werken en heb net maar even een collega gebeld of ik met de auto mee kan rijden. Normaal fiets ik wel maar met dit weer en dan ook nog in mijn eentje zo laat terug heb ik geen zin in.
donderdag 14 september 2017 om 15:00
donderdag 14 september 2017 om 15:15
donderdag 14 september 2017 om 15:18
donderdag 14 september 2017 om 15:20
Ja dat was hier net ook zo en toen stond de straat meteen blank vandaar dat ik de collega inschakelde voor straks.
Heb wel een nieuwe regenjas maar nog geen regenbroek en moet van die overschoenen kopen, laatst een hele dag met natte sokken en schoenen moeten werken dat was geen pretje.