Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 september 2017 om 18:32
relaties/zorgen-om-gebrek-aan-ervaring/ ... ges/390531
De grote Hans-show begint ook wat irritant te worden. Kan hij geen Hansje Klok doen?
De grote Hans-show begint ook wat irritant te worden. Kan hij geen Hansje Klok doen?
donderdag 14 september 2017 om 18:42
Elke keer dezelfde riedel en iedereen die hem rol gezien heeft geeft aan dat het geen aantrekkelijke man is en zijn autisme niet te missen. Maar daar wil hij niet aan.Star² schreef: ↑14-09-2017 18:32relaties/zorgen-om-gebrek-aan-ervaring/ ... ges/390531
Gewoon een naar karakter met zijn denkbeelden over seks, het vinden daar recht op te hebben en zijn uitspraken over vrouwen.
donderdag 14 september 2017 om 18:52
Ik moest lachen hoe hij serieus op die opmerking over popcorn inging. Op de eerste pagina. Bericht 8 ofzo.Star² schreef: ↑14-09-2017 18:32relaties/zorgen-om-gebrek-aan-ervaring/ ... ges/390531
donderdag 14 september 2017 om 19:51
MoirenPhae schreef: ↑14-09-2017 18:42Elke keer dezelfde riedel en iedereen die hem rol gezien heeft geeft aan dat het geen aantrekkelijke man is en zijn autisme niet te missen. Maar daar wil hij niet aan.
Gewoon een naar karakter met zijn denkbeelden over seks, het vinden daar recht op te hebben en zijn uitspraken over vrouwen.
Ja heel naar.
donderdag 14 september 2017 om 20:04
Dat is echt een engnek idd.MoirenPhae schreef: ↑14-09-2017 18:42Elke keer dezelfde riedel en iedereen die hem rol gezien heeft geeft aan dat het geen aantrekkelijke man is en zijn autisme niet te missen. Maar daar wil hij niet aan.
donderdag 14 september 2017 om 20:21
AeonOfWinter schreef: ↑14-09-2017 19:05Nee, die zit verstopt in de sneeuwpop, klaar om die koters in de kladden te grijpen.
donderdag 14 september 2017 om 20:41
Hij heeft toch maar heel mild autisme?MoirenPhae schreef: ↑14-09-2017 18:42Elke keer dezelfde riedel en iedereen die hem rol gezien heeft geeft aan dat het geen aantrekkelijke man is en zijn autisme niet te missen. Maar daar wil hij niet aan.
Zegt hij.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 september 2017 om 20:55
donderdag 14 september 2017 om 21:00
Pak maar hoor, Fee.Fee-de-Goede schreef: ↑14-09-2017 20:03Oeh lekker![]()
Aangezien Moi hem overduidelijk niet wil mag ik ze? Virtueel kan ik namelijk alles eten.
donderdag 14 september 2017 om 21:23
Dat mag alleen als mensen domme spelfouten maken? Of domme topics openen? Of trollwaardig zijn?
Praten we een keer na op Napraat, is het weer niet goed.
Everything will be fine. Just not for you.
donderdag 14 september 2017 om 21:28
Nou ja, hij is ook best wel eng hoor. En dat gegiechel over zijn autisme snap ik ook wel, want die diagnose gebruikt ie zelf om begrip te kweken voor zijn engnekkerij. En als er iets is waar ik allergisch voor ben is het wel voor mensen die hun stoornis misbruiken om hun griezelige gedragingen goed te praten, dat tolereer ik bij mijn zoon ook niet.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 21:29
1.17% gewijzigd
donderdag 14 september 2017 om 21:29
Dit. Ik heb over een kutkarakter, zoals we hier het vaak over nare mensen hebben, inclusief over mij. En nu is het ineens niet netjes?
donderdag 14 september 2017 om 21:30
Deze wordt ook een beetje afgezaagd.
Hij komt hier al heel lang en ik vind het niet netjes om zo over hem te praten hier op napraat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!