Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 september 2017 om 22:05
Ik wilde al eerder schrijven dat mijn uiterlijk regelmatig onderwerp van gesprek is, maar LV illustreerde dat meteen maar.
En ja, de manier waarop mijn uiterlijk besproken wordt is anders dan dat van Hans.
Maar 2 meter is toch overdreven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 september 2017 om 22:07
En in dat opzicht was de opmerking dat hij niet erg aantrekkelijk is dus gewoon relevant voor de discussie vind ik.MoirenPhae schreef: ↑14-09-2017 22:04De context is, dat wanneer jij beweert dat je aantrekkelijk en zeer sociaal bent en vrouwen je toch afwijzen, dat aan die vrouwen moet liggen en je dus het recht denog te hebben om allerlei nare denkbeelden over vrouwen te hebben die inmiddels waarheden zijn ipv denkbeelden, dan vind ik dat eng ja.
donderdag 14 september 2017 om 22:07
Ik heb niet zo'n zin om er hier inhoudelijk op in te blijven gaan, want dan doe ik gewoon mee aan het geroddel waarvan ik vind dat Hans het niet verdient. Sorry.MoirenPhae schreef: ↑14-09-2017 22:04De context is, dat wanneer jij beweert dat je aantrekkelijk en zeer sociaal bent en vrouwen je toch afwijzen, dat aan die vrouwen moet liggen en je dus het recht denog te hebben om allerlei nare denkbeelden over vrouwen te hebben die inmiddels waarheden zijn ipv denkbeelden, dan vind ik dat eng ja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 14 september 2017 om 22:11
Hij schrijft dat soort dingen nog steeds.
donderdag 14 september 2017 om 22:19
donderdag 14 september 2017 om 22:19
donderdag 14 september 2017 om 22:53
Ik weet niet hoe hij eruit ziet. Interesseert me ook geen reet.
Ik weet wel hoe hij zich hier uit over vrouwen. Daarom maakte ik dat stukje tekst vet. Puur om zijn uitingen hier vind ik hem een engnek.
Vind hij of iemand anders dat vervelend...jammer dan en staf lekker.
En dat denkt hij nu niet meer?? Tuurlijk.
Ik weet wel hoe hij zich hier uit over vrouwen. Daarom maakte ik dat stukje tekst vet. Puur om zijn uitingen hier vind ik hem een engnek.
Vind hij of iemand anders dat vervelend...jammer dan en staf lekker.
En dat denkt hij nu niet meer?? Tuurlijk.
vrijdag 15 september 2017 om 08:35
Lady*Voldemort schreef: ↑14-09-2017 21:28Nou ja, hij is ook best wel eng hoor. En dat gegiechel over zijn autisme snap ik ook wel, want die diagnose gebruikt ie zelf om begrip te kweken voor zijn engnekkerij. En als er iets is waar ik allergisch voor ben is het wel voor mensen die hun stoornis misbruiken om hun griezelige gedragingen goed te praten, dat tolereer ik bij mijn zoon ook niet.
Eens.
vrijdag 15 september 2017 om 08:49
Het gaat mij niet over het 'misbruiken' van zijn stoornis, integendeel.Lady*Voldemort schreef: ↑14-09-2017 21:28Nou ja, hij is ook best wel eng hoor. En dat gegiechel over zijn autisme snap ik ook wel, want die diagnose gebruikt ie zelf om begrip te kweken voor zijn engnekkerij. En als er iets is waar ik allergisch voor ben is het wel voor mensen die hun stoornis misbruiken om hun griezelige gedragingen goed te praten, dat tolereer ik bij mijn zoon ook niet.
Hij heeft wel eens geschreven dat hij betwijfelt of ie wel autistisch is. En ik mag geen diagnoses stellen, maar als ik zijn posts lees moet ik wel een beetje lachen om zijn idee.
Volgens mij wordt zijn stoornis vooral door de rest van het forum 'misbruikt' om hem vooral niet helemaal serieus te hoeven nemen. Onder het mom van 'doe niet zo rot over hem' wordt hij niet voor vol aangezien.
vrijdag 15 september 2017 om 12:49
Heb je het tegen mij?Fee-de-Goede schreef: ↑14-09-2017 23:01En de dames die nu heiliger dan de paus doen.. En zo'n figuur gaan verdedigen...ook engnekjes.
Brr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!