Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 15 september 2017 om 14:32
Niet alleen door het forum, ben ik bang.Solomio schreef: ↑15-09-2017 08:49Het gaat mij niet over het 'misbruiken' van zijn stoornis, integendeel.
Hij heeft wel eens geschreven dat hij betwijfelt of ie wel autistisch is. En ik mag geen diagnoses stellen, maar als ik zijn posts lees moet ik wel een beetje lachen om zijn idee.
Volgens mij wordt zijn stoornis vooral door de rest van het forum 'misbruikt' om hem vooral niet helemaal serieus te hoeven nemen. Onder het mom van 'doe niet zo rot over hem' wordt hij niet voor vol aangezien.
Hoe kun je iemand, die alles zo enorm letterlijk neemt nou bepaalde dingen vertellen waardoor hij totaal niet snapt wat hem belemmert in het vinden van een (niet- autistische) partner ? Ik snap de gedachtegang er achter wel ( aardig willen doen ) , maar in wezen is het helemaal niet zo enorm aardig.
Ik vind het vaak heel lastig om met Hans te forummen. . Ik merk dat ik inderdaad dingen , die je van een " vreemde " forummer niet zou pikken, vergoeilijk vanwege zijn autisme en aan de andere kant vind ik dat als je op een openbaar forum schrijft je niet kunt verwachten dat iedereen inzicht heeft, het geduld op kan brengen en achtergronden weet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 15 september 2017 om 17:35
Eindelijk weekend. Free at last.
Bijzonder om te lezen wanneer je iemand wel of niet mag uitlachen. Uitgerekend degene die zo hard moet lachen om spelfouten en verdwenen to''s. zelf verzonnen regeltjes. Weer. Laat gewoon iedereen in zijn waarde
Hoef je ook niet bij te houden bij wie het wel of niet mag.
Bijzonder om te lezen wanneer je iemand wel of niet mag uitlachen. Uitgerekend degene die zo hard moet lachen om spelfouten en verdwenen to''s. zelf verzonnen regeltjes. Weer. Laat gewoon iedereen in zijn waarde
vrijdag 15 september 2017 om 19:13
Ik vind dat hij best goede bijdragen doet.Solomio schreef: ↑15-09-2017 08:49Het gaat mij niet over het 'misbruiken' van zijn stoornis, integendeel.
Hij heeft wel eens geschreven dat hij betwijfelt of ie wel autistisch is. En ik mag geen diagnoses stellen, maar als ik zijn posts lees moet ik wel een beetje lachen om zijn idee.
Volgens mij wordt zijn stoornis vooral door de rest van het forum 'misbruikt' om hem vooral niet helemaal serieus te hoeven nemen. Onder het mom van 'doe niet zo rot over hem' wordt hij niet voor vol aangezien.
Ik zie de meeste forummers niet voor vol aan Ik neem een heleboel forummers lang niet altijd serieus.
Maar van Hans heb ik in elk geval wel het idee dat hij sowieso eerlijk is en altijd zijn best doet.
vrijdag 15 september 2017 om 19:45
vrijdag 15 september 2017 om 20:07
vrijdag 15 september 2017 om 21:58
Goede bijdragen? Echt? Volgens mij heb je geen idee wat hij allemaal heeft getikt over vrouwen.
Tenminste dat hoop ik want anders is deze post helemaal erg.
vrijdag 15 september 2017 om 21:58
Tarlin schreef: ↑15-09-2017 17:35Eindelijk weekend. Free at last.
Goeie tip. Neem hem ook zelf ter harte voor je een slachtoffer verwijt geen 'auw' te roepen.
vrijdag 15 september 2017 om 22:15
Er is wel een andere indeling.
Ik zit aan de kant: pepernoten (nog niet gestikt).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 15 september 2017 om 22:29
Ik heb niet alles gelezen wat hij heeft geschreven.Fee-de-Goede schreef: ↑15-09-2017 21:58Goede bijdragen? Echt? Volgens mij heb je geen idee wat hij allemaal heeft getikt over vrouwen.
Tenminste dat hoop ik want anders is deze post helemaal erg.
Vooral niet van de laatste weken, toevallig gemist denk ik.
vrijdag 15 september 2017 om 22:40
dope, man.vrouwjagersma schreef: ↑15-09-2017 22:26Ik heb een Modern Talking-avond. Om te vieren dat ik me niet heb laten meeslepen in het Vindicattopic en omdat het affengeil is.
vrijdag 15 september 2017 om 22:43
Even geen idee hoe het net hier werd gebracht, eerlijk gezegd.
vrijdag 15 september 2017 om 22:46
Gevonden.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 22:43Even geen idee hoe het net hier werd gebracht, eerlijk gezegd.
Naar mijn idee werd het toen massaal voor hem opgenomen.
vrijdag 15 september 2017 om 22:47
Doe niet zo hipster, vrouw Wijnstekers.
vrijdag 15 september 2017 om 22:50
Dat is ook mijn idee. Dat was tietengate toch? Of bedoel jij weer wat anders?blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 22:46Gevonden.
Naar mijn idee werd het toen massaal voor hem opgenomen.
vrijdag 15 september 2017 om 22:51
Toen werd het inderdaad massaal voor hem opgenomen.MoirenPhae schreef: ↑15-09-2017 22:50Dat is ook mijn idee. Dat was tietengate toch? Of bedoel jij weer wat anders?