Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ik was er godzijdank niet bij.

En wat betreft Ygg, het erge is, ik ben dus iemand die echt nooit Googlet of loept, of Feesboekt. Ik heb het serieus allemaal gewoon hier op het forum gelezen of gezien. Wat Yas al zegt, ik weet meer intieme dingen van haar dan van de mensen om me heen.
Am Yisrael Chai!
blijfgewoonbianca schreef:
15-09-2017 23:09
:rofl:
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:08
Dat zeg ik. Op de chat van viva destijds.
Dat was voor die hoerenloperij hoor.

Maar eerlijk, hoe, wat, waar, het boeit me niet.

Ik lees al jaren wat hij hier schrijft en van steeds meer dingen krijg ik gewoon buikpijn. Maar hij kan er niets aan doen begrijp ik.

Net zoals in Pieter Baan denk ik.
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:10

Ik heb het serieus allemaal gewoon hier op het forum gelezen of gezien.
Yup.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:

En wat betreft Ygg, het erge is, ik ben dus iemand die echt nooit Googlet of loept, of Feesboekt. Ik heb het serieus allemaal gewoon hier op het forum gelezen of gezien. Wat Yas al zegt, ik weet meer intieme dingen van haar dan van de mensen om me heen.
Nou ja, dat precies, google en FB heb je niet nodig. De oude garde weet letterlijk álles.
Nieuwe nick, maakt niets uit, beetje feiten verdraaien, mission impossible, na 1 post druipt het er alweer af wie het is.
MoirenPhae schreef:
Dat was voor die hoerenloperij hoor.

Maar eerlijk, hoe, wat, waar, het boeit me niet.

Ik lees al jaren wat hij hier schrijft en van steeds meer dingen krijg ik gewoon buikpijn. Maar hij kan er niets aan doen begrijp ik.

Huh, dat zeg ik niet. Wel dat ik hem heb zien veranderen qua postgedrag en denkbeelden vanaf dag 1 tot heden.
MoirenPhae schreef:
Maar hij kan er niets aan doen begrijp ik.

Ik weet het niet. Qua starheid en zwartwit is dat misschien zijn autisme. Maar er zit vast ook een enorme berg eigenwijsheid bij en zelfoverschatting. Maar misschien is ook dat - deels - autisme? Ik weet niet zo goed wat je wel en niet los kunt zien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
15-09-2017 23:09
Hoe oud denk je dat ik ben eigenlijk?
Ik stel een walk of shame voor.

Het groepje (jaja, dat wás er) dat Hans maar blééf adviseren om gezellig naar een hoer te gaan zou de Wallen (herstel, het betere sigment uiteraard) over moeten om excuses aan te bieden. Allemaal met een naamsticker op hun schuldbewuste boezem.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
shisha schreef:
15-09-2017 23:14
Hoe oud denk je dat ik ben eigenlijk?
O, dat weet ik wel. Dat heb je ook pas 34657 keer genoemd.
Maar qua forum ben je nieuw, vergeleken met de mensen die wel weten waar het over gaat.
Ik weet het niet. Qua starheid en zwartwit is dat misschien zijn autisme. Maar er zit vast ook een enorme berg eigenwijsheid bij en zelfoverschatting. Maar misschien is ook dat - deels - autisme? Ik weet niet zo goed wat je wel en niet los kunt zien.
Ach, beter dan een partner forummer die denkt dat hij te dom is :puh:
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 23:16
0.24% gewijzigd
Solomio schreef:
15-09-2017 23:05
Volgens mij bedoelen jij en bgb hetzelfde toch?
Ach, kom nou sloeg idd op de beschuldiging van graven in d'r privé.

Ik ben nog nooit in haar woonplaats geweest maar ik zou zo naar d'r huis kunnen rijden, bij wijze van spreken. En d'r vorige huis. En die daarvoor. Ik zou niet weten wat voor dekbedhoezen mijn beste vriendin heeft maar van haar heb ik ze volgens mij allemaal gezien.

En ach, van mij heb je niks te vrezen verder, maar absurd is die beschuldiging dus wel.
Am Yisrael Chai!
15-09-2017 23:15
O, dat weet ik wel. Dat heb je ook pas 34657 keer genoemd.
Maar qua forum ben je nieuw, vergeleken met de mensen die wel weten waar het over gaat.
Ruim 4 jaar zit ik op dit forum inmiddels.
Hoe lang moet je eigenlijk forummen voordat je niet meer nieuw bent hier?
To the point. En of dat in de persoon zit of in het autisme? Geen idee, ben er niet in onderlegd.

To be quite honest, voordat ik op dit forum kwam, long long time ago nog net in de vorige eeuw, wist ik helegaar niets van autisme. Ik kende dat hele begrip niet en kende niemand die het daar ooit over had.
Het beetje kennis over autisme dat ik heb vergaard, heb ik hier opgedaan.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:12
Nou ja, dat precies, google en FB heb je niet nodig. De oude garde weet letterlijk álles.
Nieuwe nick, maakt niets uit, beetje feiten verdraaien, mission impossible, na 1 post druipt het er alweer af wie het is.
Het is me gisteren meerdere malen gezegd.
feow schreef:

Het groepje (jaja, dat wás er) dat Hans maar blééf adviseren om gezellig naar een hoer te gaan zou de Wallen (herstel, het betere sigment uiteraard) over moeten om excuses aan te bieden. Allemaal met een naamsticker op hun schuldbewuste boezem.
Waar hebben we het over; 15 jaar geleden ofzo? Hooguit 10? Ik denk dat er toen ook nog wel iets anders gekeken werd naar prostitutie wat betreft vrouwenhandel etc. Ik denk ook dat veel mensen het idee hadden dat " als de kop er maar af was " het voor hem allemaal wat makkelijker zou worden om een relatie aan te gaan.
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:16
Ach, kom nou sloeg idd op de beschuldiging van graven in d'r privé.
Ah, ja, dat vatte ik dus anders op.
Teruglezend zie ik dat je het idd zo bedoeld moet hebben.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
shisha schreef:
15-09-2017 23:17
15 jaar
feow schreef:

Een heel naar groepje.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:13
Huh, dat zeg ik niet. Wel dat ik hem heb zien veranderen qua postgedrag en denkbeelden vanaf dag 1 tot heden.
Dat is niet helemaal waar, denk ik. Ik kan me nog herinneren dat ik in het jaar kruik ook wel eens enorme aanvaringen met hem heb gehad waarbij hij ook best creepy uit de hoek kwam. Maar in die tijd was het hier nog klein, iedereen was goedgebekt, hij was toch een beetje de dorpsgek of dorpsautist hoe je het noemen wil, dus het werd een beetje met de mantel der liefde bedekt.

Maar vanaf het forum steeds groter werd en het hier steeds anoniemer werd is hij wel extremer geworden. ik denk dat dat vooral ligt aan het feit dat de sociale controle dus wat wegviel, en hij sowieso al die nuances van groepsdynamiek echt totaal niet aanvoelt.
Am Yisrael Chai!
shisha schreef:
15-09-2017 23:17
Een jaar.En oude garde word je pas als de 20 lichtingen na Yasmijn, FV en zo dood is.
Ik lees toch wel heel veel haat, bitterheid, tekort gedaan voelen, recht vinden hebben op van alles. Dat is wat me tegen de borst stuit.
15-09-2017 23:19
Waar hebben we het over; 15 jaar geleden ofzo? Hooguit 10? Ik denk dat er toen ook nog wel iets anders gekeken werd naar prostitutie wat betreft vrouwenhandel etc. Ik denk ook dat veel mensen het idee hadden dat " als de kop er maar af was " het voor hem allemaal wat makkelijker zou worden om een relatie aan te gaan.
Zo ging dat inderdaad toendertijd. Maar er zat ook wat valsigheid achter.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:12
Ik ben oude garde en weet echt bijna niks. Alleen uit wat er allemaal over gezegd is door anderen.

Ik erger me wel aan het feit dat zij altijd de hele meute weer op haar nek krijgt en nooit meer van dat imago af komt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
fashionvictim schreef:

Hier hetzelfde nooit gezocht maar in de loop der jaren heeft ze zoveel prijsgegeven , wordt eigenlijk best sneu.
Waarom ook in godsnaam ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven