Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 00:16
Ja; als een kind er echt hinder van ondervindt. Als het een beetje " anders" is; nee. Buiten dat moet je 100% zeker zijn van de diagnose lijkt mij, vind dat wat lastig bij een 4-jarige. En bij de meisjes al helemaal.
Zelf werk ik in de volwassenpsychiatrie en zie ik nog steeds veranderende diagnoses bij mensen plus tig smaken autisme .
Maar tis ook stom/ego hoor; zo van dat ik liever niet heb dat mijn 6-jarige " nu al in een hokje wordt gestopt".
Zelf werk ik in de volwassenpsychiatrie en zie ik nog steeds veranderende diagnoses bij mensen plus tig smaken autisme .
Maar tis ook stom/ego hoor; zo van dat ik liever niet heb dat mijn 6-jarige " nu al in een hokje wordt gestopt".
blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 00:10Een kind met autisme vergt zo'n andere benadering. Juist fijn toch als je dat zo vroeg mogelijk kunt bieden?
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
zaterdag 16 september 2017 om 00:17
Yep.
Ik heb het eruit laten halen, anders zette ik mijn handtekening niet onder het begeleidingsplan en de leerkracht die het erin gezet had is er op aangesproken.
Maar toch......
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 september 2017 om 00:17
Ik vind dat onbegrijpelijk. Really, anno de 21e eeuw.fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:16Stond in mijn kinds dossier ook. Eenoudergezinnen zonder vader in beeld worden kennelijk op last van de overheid automatisch als risicogroep bestempeld, ongeacht de omstandigheden in dat gezin. Heeft mij de grootste moeite gekost om dat uit zoons dossier te krijgen.
zaterdag 16 september 2017 om 00:18
Dat was trouwens nog een hele klusfashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:13Nog erger: JOUW yoni na de cursus geef-je-yoni-een-makeover.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 00:19
Nou, dat ben ik wel met hen eens.fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:16Stond in mijn kinds dossier ook. Eenoudergezinnen zonder vader in beeld worden kennelijk op last van de overheid automatisch als risicogroep bestempeld, ongeacht de omstandigheden in dat gezin. Heeft mij de grootste moeite gekost om dat uit zoons dossier te krijgen.
*Ghe.... ik ken inmiddels meer een-ouder gezinnen dan de zgn kerngezinnen.*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 00:19
Niet quoten, ik haal dit wegens privacy en mijn forumstatus zo weer weg:blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 00:09O, die week was ik zeker net op vakantie.
vertel; heeft Meds haar zure sloot gepost? En Yas; heeft die echt een zwart gat?
Ik was oprecht geschokt door Yasmijn. Het bleek geen broos wijs oud vrouwtje.
En over Meds beeld wil ik het liever niet hebben. (Naakt met een speer en jouw schuld)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 00:20
Het risiciofactor met jouw aandoening/diagnose en één-oudergezin.
zaterdag 16 september 2017 om 00:21
Welke diagnose? Vaderloos?fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:19Mijn kind had overigens geen enkele diagnose, ik heb ook geen diagnose, toch stond het in zijn dossier. Navraag leerde dat dat standaard is bij eenoudergezinnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mss moeten we vooral van dat hokjesidee af.netwakker schreef: ↑16-09-2017 00:16Ja; als een kind er echt hinder van ondervindt. Als het een beetje " anders" is; nee. Buiten dat moet je 100% zeker zijn van de diagnose lijkt mij, vind dat wat lastig bij een 4-jarige. En bij de meisjes al helemaal.
Mijn kind heeft autisme, die diagnose had ie ver voor zijn eerste verjaardag al kunnen hebben. Of dat uitgemaakt had voor de begeleiding weet ik niet, maar zeker wel voor mijn zelfvertrouwen.
U zegt???fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:19Mijn kind had overigens geen enkele diagnose, ik heb ook geen diagnose, toch stond het in zijn dossier. Navraag leerde dat dat standaard is bij eenoudergezinnen.
zaterdag 16 september 2017 om 00:22
ik weet het, zo kwamen ze aan toen ze bij mij de keuken kwamen renoveren na jouw make over:
fashionvictim wijzigde dit bericht op 16-09-2017 00:23
13.37% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
zaterdag 16 september 2017 om 00:23
Hoe zie je dat in het eerste jaar dan?
Knap heftig.
Als dát is wat jij uit mijn post haalt dan heb je een vast een labeltje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Geen vader in huis, jeweettog.....MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 00:22Wat is de risicofactor dan?
Ik ben al jaren stabiel, mijn gezinssituatie is stabiel, ik heb een stevig netwerk.
Ja, dat weet ik inmiddels maar vroeger.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 00:22Wat is de risicofactor dan?
Ik ben al jaren stabiel, mijn gezinssituatie is stabiel, ik heb een stevig netwerk.