Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 01:38
Nietsssss van dat allesblijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:36Wat wil jij; blote StarWars, naakte tuinman, zeg maar .
zaterdag 16 september 2017 om 01:41
Mag ik hem ook? Misschien weerhoudt dat de pubers om de voorraadkast open te doen.consuelabananahammok schreef: ↑16-09-2017 01:38Iedereen heeft toch die oude foto's van Meds?
Ik heb hem bij de deurbel hangen om verkopers aan de deur af te schrikken,
zaterdag 16 september 2017 om 01:41
Mag ik hem ook? Misschien weerhoudt dat de pubers om de voorraadkast open te doen.consuelabananahammok schreef: ↑16-09-2017 01:38Iedereen heeft toch die oude foto's van Meds?
Ik heb hem bij de deurbel hangen om verkopers aan de deur af te schrikken,
zaterdag 16 september 2017 om 01:42
Is dat niet een beetje te drastisch? Zo meteen lopen ze een trauma op. Zit je daar weer mee.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 01:41Mag ik hem ook? Misschien weerhoudt dat de pubers om de voorraadkast open te doen.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 september 2017 om 01:44
Tis toch al een risicokind. Voldoe ik ook eens aan de verwachtingen.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 01:42Is dat niet een beetje te drastisch? Zo meteen lopen ze een trauma op. Zit je daar weer mee.
zaterdag 16 september 2017 om 01:44
Werkt ook idd.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 01:41Mag ik hem ook? Misschien weerhoudt dat de pubers om de voorraadkast open te doen.
Ik heb de pubers nu verplicht het als achtergrondfoto op hun foon te zetten.
Zitten nu echt nog amper met dat ding in hun handen.
zaterdag 16 september 2017 om 02:00
Ok, dit klinkt heel fout.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 01:52Dan zou een arm voldoende moeten zijn. Dan heeft ze zelfs nog wat speling.
zaterdag 16 september 2017 om 02:09
Dan is 6 kilo wel erg weinig, toch?consuelabananahammok schreef: ↑16-09-2017 01:51Een been weegt trouwens ongeveer 18,5 % van je totale lichaamsgewicht.
Een arm 5,8 %
Bij gemiddelde proporties.
zaterdag 16 september 2017 om 07:28
Ik vind dat ik op mijn handen moet zitten, maar dat lukt niet, maar zo is het niet gegaan.Alixane schreef: ↑16-09-2017 00:38De Hansgate had toch te maken met een meeting? Men vond dat Hans teveel naar de tieten van vrouwelijke medeforummers staarde en dat hij teveel in hun "comfortzone" trad? Of deze zaken wel of niet zo waren was niet de issue, wel dat een aantal medemeeters dit op het forum plaatsten en daarmee Hans openlijk "lasterden".
Ik was er nauw bij 'betrokken', omdat ik bevriend was (en ben) met één van de forumsters die de daaropvolgende meet organiseerden en in Hansgate volledig door het slijk gehaald zijn. En omdat ik daarvoor al van haar meegekregen had hoe lastig het was en hoe integer ze dat hebben aangepakt, geprobeerd iig, blijf ik me opwinden over hoe Hansgate in het collectieve geheugen blijkt te zijn opgeslagen, terwijl het zo niet gegaan is.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 september 2017 om 07:39
Kijk, daar heb ik wat aan.consuelabananahammok schreef: ↑16-09-2017 01:51Een been weegt trouwens ongeveer 18,5 % van je totale lichaamsgewicht.
Een arm 5,8 %
Bij gemiddelde proporties.
Percentages.
Want ik geloof nooit dat een been van mij slechts 8 kilo weegt. Als dat namelijk 18,5% is weegt diegene 43 kilo. Dat geldt zeker niet voor mij, maar ik vermoed voor zeer weinig mensen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
zaterdag 16 september 2017 om 09:02