Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 11:18
plus dat ze het eerst bagatelliseerde en daarna bleek dat er echt schade was.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:16Precies. TO gaf ook aan dat ze zelf ook echt niet snapte waarom ze niets had aangegeven maar toen ze dit hoorde werd bevestigd dat het echt beter is geweest om het niet te doen. Volgens mij is dit ook waar ze het meest mee zit. De man die zij vertrouwt werd ineens een predator.
zaterdag 16 september 2017 om 11:21
En het blijven roepen dat hij maar een 'vraag' stelt maakt het allemaal niet minder vuil.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 september 2017 om 11:22
Ja, zelfvertrouwen en eigenwaarde in een klap weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 11:23
zaterdag 16 september 2017 om 11:42
zaterdag 16 september 2017 om 11:44
Man, wat een bijzonder topic.
Aan de keel naar de grond getrokken, tegen de muur gegooid, kapotte botten en spieren, vagina mag een maand niet gebruikt worden want het moet eerst helen, maar hij was onder invloed en is zonder drugs lief , warm dus het huwelijk moet gered worden. Ondertussen krijgt ze heen lucht als de man te dicht bij komt en staat ze dus stijf van angst.
Shoot me.. ik kan me even niet verplaatsen.
Aan de keel naar de grond getrokken, tegen de muur gegooid, kapotte botten en spieren, vagina mag een maand niet gebruikt worden want het moet eerst helen, maar hij was onder invloed en is zonder drugs lief , warm dus het huwelijk moet gered worden. Ondertussen krijgt ze heen lucht als de man te dicht bij komt en staat ze dus stijf van angst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 11:46
Ik denk dat ze nog steeds in ontkenning is, het zou me niets verbazen als ze uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Hier is te veel kapot gegaan naar mijn mening.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
zaterdag 16 september 2017 om 11:46
Nou zeg, wat een Monster van een Predator... Een Mutant.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 11:49
4.12% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 11:48
Ze zit geloof ik nog steeds in een 'ontkenning/shock'. Ik denk dat mijn hoofd ook (nog) niet zou begrijpen wat er allemaal uit het niets gebeurde. Maar helemaal eens met jouw post daar.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 september 2017 om 11:49
Ik denk dat ze in shock is. Als dit nooit eerder is gebeurd in hun huwelijk wat verder goed was, duurt het denk ik even voordat ze echt beseft wat er is gebeurd. Ze moet echt hulp krijgen.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
zaterdag 16 september 2017 om 11:56
Kijk maar uit, straks word jij nog uitgemaakt voor alles wat lelijk is.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
Maar dat betwijfel ik.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 12:00
2.00% gewijzigd
zaterdag 16 september 2017 om 11:56
Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar ik denk dat je dat pas zeker kan weten als je het zelf meemaakt. Geen idee hoe ik zou reageren. Ik hoop dat ik weg zou gaan, maar zeker weten doe ik het niet.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
Shoot me..ik kan me even niet verplaatsen.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 september 2017 om 12:00