Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ginerva schreef:
16-09-2017 10:48
Nee dat wordt het niet, jij zegt toch dat je auw geroepen zou hebben?
Ook hier ga ik niet in discussie met jou.
Hoera, een man mag aan de schandpaal, omdat hij zich afvraagt waarom je geen " auw" zegt bij pijn in een goed huwelijk en dan heb ik het niet over " stop".
Leef je lekker uit zou ik zeggen. Stop mij maar in een hokje bij de rest van de Neanderthalers en vergeet vooral voor het gemak dat ik zoiets ook erg zou kunnen vinden voor iemand.
doornroosje9 schreef:
16-09-2017 10:49
Ik vond het ook niet zo'n handige opmerking, Tarlin.
Dat blijkt wel :)
En dit mag je vinden. Absoluut.
Maar meer dan dat was het ook niet.
Vaak bevries je in zo'n situatie, zo 'simpel' is het. Dan komt er ook geen 'auw' uit
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
16-09-2017 10:53
Vaak bevries je in zo'n situatie, zo 'simpel' is het. Dan komt er ook geen 'auw' uit
En dit snap ik niet, omdat ze al 15 jaar samen zijn en het goed hebben/hadden.
Meer dacht ik er niet over.
Tarlin schreef:
16-09-2017 10:51
Hoera, een man mag aan de schandpaal, omdat hij zich afvraagt waarom je geen " auw" zegt bij pijn in een goed huwelijk en dan heb ik het niet over " stop".
Leef je lekker uit zou ik zeggen. Stop mij maar in een hokje bij de rest van de Neanderthalers en vergeet vooral voor het gemak dat ik zoiets ook erg zou kunnen vinden voor iemand.
Ik stop je helemaal niet in een hokje, dat maak jij er van.

Dat je het denkt dat je in een goed huwelijk wel auw zou kunnen zeggen snap ik ergens nog wel, maar dat je dit ook nog is daar op dat topic vermeld dat gaat mij echt te ver.

Ik ben zelf verkracht en weet daardoor dat je niet altijd doet wat je in z'n situatie zou verwachten dat je doet.
Tarlin schreef:
16-09-2017 10:44
Schei toch uit.
Het wordt compleet uit zijn verband gerukt.
En niet " of iets dergelijks "
nee hoor. Jij deed een flinke duit blaming the victim. walgelijk
Tarlin schreef:
16-09-2017 10:56
Het is gewoon niet slim om dat daar te vermelden
S-Meds schreef:
nee hoor. Jij deed een flinke duit blaming the victim. walgelijk
Nou jij hebt ook weer de dag van je leven.
Enjoy.
Tarlin schreef:
16-09-2017 10:51
oh je bent een man. dat verklaart alles. Ga zelf maar eens naakt onder een kerel liggen van 300 kilo spier en een brok agressie in zijn ogen. Eens zien hoe hard je protesteert
Tarlin schreef:
Ik snap jouw gedachte. Maar hoe je reageert in zo'n situatie is gewoon niet te voorspellen.
Afijn nadien gaf de man aan dat het beter was geweest dat ze niets heeft gezegd want een 'auw' of 'stop' had hem naar eigen zeggen aangespoord tot meer.

*ril*
Ik zou echt niet meer met die man verder willen.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2017 11:01
5.66% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
16-09-2017 10:59
Afijn uiteindeljk gaf de man aan dat te beter was geweest dat ze niets heeft gezegd want een 'auw' of 'stop' had hem naar eigen zeggen aangespoord tot meer.

*ril*
Ik zou niet meer met die man verder willen gaan.
Ik ook niet, die opmerking zou bij mij ook de deur dichtgegaan zijn en een scheiding aanvragen.
Enn schreef:
Afijn nadien gaf de man aan dat het beter was geweest dat ze niets heeft gezegd want een 'auw' of 'stop' had hem naar eigen zeggen aangespoord tot meer.

*ril*
Ik ook niet. Ik vroeg een scheiding aan. Erg zeg.
Enn schreef:

*ril*
Dan spoort die gast sowieso niet. Dat hij dat nog achteraf zegt.
Ik denk ook niet dat ik me nog veilig zou voelen bij mijn man dan. Dan mag je nog onder invloed zijn, maar dat is echt eng.
Life is short. Eat dessert first.
Elfje112 schreef:
Ik snap jouw gedachte. Maar hoe je reageert in zo'n situatie is gewoon niet te voorspellen.
Dankjewel :)
Dat blijkt maar weer.
doornroosje9 schreef:
16-09-2017 11:04
Ik denk ook niet dat ik me nog veilig zou voelen bij mijn man dan. Dan mag je nog onder invloed zijn, maar dat is echt eng.
Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.
IK ga even in discussie met mijn man wie mijn ontbijt gaat betalen aangezien hij nooit ontbijt. :popcorn:
7102 schreef:
16-09-2017 11:07
IK ga even in discussie met mijn man wie mijn ontbijt gaat betalen aangezien hij nooit ontbijt. :popcorn:
Getrouwd in gemeenschap van goederen?
Dan maak je nog kans.
Ginerva schreef:
16-09-2017 11:05
Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.
Dit. En ik zou bang van hem zijn.
Tarlin schreef:
16-09-2017 11:08
Getrouwd in gemeenschap van goederen?
Dan maak je nog kans.
Yess eindelijk kan ik hem die term voor de voeten gooien
Elfje112 schreef:
16-09-2017 11:08
Dit. En ik zou bang van hem zijn.
Ik ook
S-Meds schreef:
16-09-2017 10:58
oh je bent een man. dat verklaart alles. Ga zelf maar eens naakt onder een kerel liggen van 300 kilo spier en een brok agressie in zijn ogen. Eens zien hoe hard je protesteert
Precies.

Tarlin, je opmerking wordt niet uit verband gerukt. Komt op mij ook niet over als 'tegengas' geven, wel als onbedachtzaam en beschuldigend. Niet netjes.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
veroordelend, seksistisch, kwetsend, onwetend, dom wil ik daar nog aan toevoegen
Tarlin schreef:
16-09-2017 11:04
Dan spoort die gast sowieso niet. Dat hij dat nog achteraf zegt.
Precies. TO gaf ook aan dat ze zelf ook echt niet snapte waarom ze niets had aangegeven maar toen ze dit hoorde werd bevestigd dat het echt beter is geweest om het niet te doen. Volgens mij is dit ook waar ze het meest mee zit. De man die zij vertrouwde werd ineens een predator die haar vanuit het niets een slachtoffer maakt met scheurtjes in botten en spieren. Hij heeft in een klap haar eigenwaarde en zelfvertrouwen weggevaagd.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2017 15:32
21.93% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven