Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 12:02
Ik heb wel ervaring in het verleden met amfetamine en ook met mensen die dat gebruikten om mij heen, maar nog nooit zo'n verhaal gehoord.
Eerder nog dat mensen onder invloed van alcohol tegen elkaar schreeuwden en elkaar sloegen dan zoiets.
Maar ik ben dan ook weer helemaal onbekend met het body builder circuit.
Het lijkt me afschuwelijk om zoiets mee te maken. Je wilt toch juist dat je vriend je beschermt met zijn lichaam en niet ineens je vijand is.
Eerder nog dat mensen onder invloed van alcohol tegen elkaar schreeuwden en elkaar sloegen dan zoiets.
Het lijkt me afschuwelijk om zoiets mee te maken. Je wilt toch juist dat je vriend je beschermt met zijn lichaam en niet ineens je vijand is.
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 12:04
0.22% gewijzigd
zaterdag 16 september 2017 om 12:05
Ik denk ook dat ze het nog niet echt beseft.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
Aan de keel naar de grond getrokken, tegen de muur gegooid, kapotte botten en spieren, vagina mag een maand niet gebruikt worden want het moet eerst helen, maar hij was onder invloed en is zonder drugs lief , warm dus het huwelijk moet gered worden. Ondertussen krijgt ze heen lucht als de man te dicht bij komt en staat ze dus stijf van angst.
Shoot me.. ik kan me even niet verplaatsen.
Wat vreselijk dit. Lijkt mij dat dat huwelijk nooit meer goed komt.
Als je bang bent voor je echtgenoot houdt het toch op.
zaterdag 16 september 2017 om 12:08
Mooi gezegd. Dat laatste.shisha schreef: ↑16-09-2017 12:02Ik heb wel ervaring in het verleden met amfetamine en ook met mensen die dat gebruikten om mij heen, maar nog nooit zo'n verhaal gehoord.
zaterdag 16 september 2017 om 12:09
Ik heb wel eens een one-night-stand gehad en er was volgens mij iets mis met die jongen/man (is erg lang geleden).
Ik had die jongen net ontmoet en kende hem verder helemaal niet.
Hij was wat ruw met mijn hoofd en ik wilde daarom stoppen.
Maar hij werd pislink en wilde persé doorgaan.
Ik keek hem aan en wat ik toen in zijn ogen zag, daar schrok ik enorm van.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik was bang dat hij mijn nek zou breken als ik niet verder ging met neuken zoals hij wilde.
Dus ik maakte een soort van berekening en besloot dat ik niet wilde sterven.
Dus liet ik hem begaan.
Daarna heb ik nooit meer zomaar met een vreemde een one-night-stand gedaan.
Ik had die jongen net ontmoet en kende hem verder helemaal niet.
Hij was wat ruw met mijn hoofd en ik wilde daarom stoppen.
Maar hij werd pislink en wilde persé doorgaan.
Ik keek hem aan en wat ik toen in zijn ogen zag, daar schrok ik enorm van.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik was bang dat hij mijn nek zou breken als ik niet verder ging met neuken zoals hij wilde.
Dus ik maakte een soort van berekening en besloot dat ik niet wilde sterven.
Dus liet ik hem begaan.
Daarna heb ik nooit meer zomaar met een vreemde een one-night-stand gedaan.
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 12:11
1.90% gewijzigd
zaterdag 16 september 2017 om 12:14
zaterdag 16 september 2017 om 12:16
Zoals ik al schreef, het is erg lang geleden en ik heb er geen last van of zoiets.
Maar ik kan mij daardoor wel goed voorstellen dat je dus niet zegt dat je pijn hebt, omdat die duistere blik die je ziet in de ogen van de ander je zo veel angst aanjaagt...dat je beseft dat die persoon totaal onberekenbaar is en gewoon op dat moment compleet gestoord...dat je weet: tegen zulke gekte kan geen normaal mens op.
Daar heb je minimaal een teaser voor nodig.
Dus kies je eieren voor je geld en je hoopt dat je de ander niet verder provoceert door als het even kan geen geluid te maken en je hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is.
zaterdag 16 september 2017 om 12:24
Ik kende hem niet en ik had mij in een scene begeven waar ik normaal gesproken nooit kwam en waar ik niemand kende.
Jeugdige overmoed.
Ik kon het in die scene laten, het bleef gescheiden van mijn echte leven.
Dat maakte het makkelijk om het van me af te zetten en ik had geen lichamelijke klachten.
Het ging een stuk minder ruw dan in het verhaal van die to.
Het lijkt mij ontzettend moeilijk om zoiets te verwerken als het je eigen partner betreft, drugs of geen drugs.
En dan nog wel 15 jaar samen en zo veel blauwe plekken en wonden!
Ik had toen even het gevoel dat ik in de ogen van de duivel had gekeken, maar als zij zoiets ook had, hoe moet ze dan haar vriend weer als haar vriend gaan zien?
zaterdag 16 september 2017 om 12:27
Duidelijk. Dankjewel voor je normale reactie.shisha schreef: ↑16-09-2017 12:16Zoals ik al schreef, het is erg lang geleden en ik heb er geen last van of zoiets.
Maar ik kan mij daardoor wel goed voorstellen dat je dus niet zegt dat je pijn hebt, omdat die duistere blik die je ziet in de ogen van de ander je zo veel angst aanjaagt...dat je beseft dat die persoon totaal onberekenbaar is en gewoon op dat moment compleet gestoord...dat je weet: tegen zulke gekte kan geen normaal mens op.
Daar heb je minimaal een teaser voor nodig.
Dus kies je eieren voor je geld en je hoopt dat je de ander niet verder provoceert door als het even kan geen geluid te maken en je hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is.
zaterdag 16 september 2017 om 12:28
Begrijp niet precies wat je probeert te verhullen, maar het lijkt er nu op alsof je een verkrachtings-scene hebt opgezocht... Zal wel niet...shisha schreef: ↑16-09-2017 12:24Ik kende hem niet en ik had mij in een scene begeven waar ik normaal gesproken nooit kwam en waar ik niemand kende.
Jeugdige overmoed.
Ik kon het in die scene laten, het bleef gescheiden van mijn echte leven.
Dat maakte het makkelijk om het van me af te zetten en ik had geen lichamelijke klachten.
Het ging een stuk minder ruw dan in het verhaal van die to.
Het lijkt mij ontzettend moeilijk om zoiets te verwerken als het je eigen partner betreft, drugs of geen drugs.
En dan nog wel 15 jaar samen en zo veel blauwe plekken en wonden!
Ik had toen even het gevoel dat ik in de ogen van de duivel had gekeken, maar als zij zoiets ook had, hoe moet ze dan haar vriend weer als haar vriend gaan zien?
Ik ben dat topic niet op geweest, want ik weet inmiddels waar dat soort topics op uit draaien.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 12:31
Wat? Doe eens niet!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 september 2017 om 12:31
Wat zit je dwars?
zaterdag 16 september 2017 om 12:33
Nope, rot voor je.
zaterdag 16 september 2017 om 12:34