Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Ginerva schreef:
17-09-2017 20:55
Hahaha dat is het overwegen waard :)

Maarja vals spelen wil ik liever niet. En ook echt alles gaat tegelijk stuk he, niet 1tje maar echt alle 8 onderbroekjes zijn stuk
In dat geval zou ik een ander het laten kopen. Dan koop je het zelf namelijk niet en speel je ook niet vals. Kapotte onderbroeken zijn scharrig en kan niet vind ik.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
17-09-2017 20:52
Normaal kan je gerust kledingruil doen om te voorkomen dat je kleding moet kopen. Maar ondergoedruil?

Mag je wel kleding cadeau krijgen? Dan kan je voor Sinterklaas ondergoed vragen, dan heb je tenminste lekker zittende kleding met de kerst.
Nee ook geen kleding cadeau. Er zijn strenge regels opgelegd (ook door mij :P )
FiIee schreef:
17-09-2017 20:56
In dat geval zou ik een ander het laten kopen. Dan koop je het zelf namelijk niet en speel je ook niet vals. Kapotte onderbroeken zijn scharrig en kan niet vind ik.
Ik had beter vooraf ff nieuwe kunnen kopen :facepalm:
Ginerva schreef:
17-09-2017 20:58
Ik had beter vooraf ff nieuwe kunnen kopen :facepalm:
Daar kom je altijd achteraf achter ;)
FiIee schreef:
17-09-2017 20:58
Daar kom je altijd achteraf achter ;)
Ja klopt :biggrin:
Ik ga denk ik een foto maken van hoe mijn ondergoed er uit ziet en dat in de groepsapp gooien en vragen of het rechtvaardig is dat ik hier nieuw voor koop zonder de weddenschap te verliezen.
Tja, ondergoed is een eerste levensbehoefte maar het valt toch onder kleding, net als sokken, handschoenen, sjaals, mutsen.

Welterusten allemaal, ga lekker dromen van een houtkachel, pompoentaart en een velletje.
Trusten Son en alle anderen die sebiet of straks naar bed gaan :lips:
trusten allen die naar bed gaan :zzz:
Ginerva schreef:
17-09-2017 20:48
Iedereen vind het er onder vallen
Echt niet! Mijn BFF is in januari ook begonnen aan een jaar geen kleding kopen, maar gaten in sokken of onderbroeken vindt ze daar toch echt buiten vallen. Niet goed voor de romantiek en het zelfvertrouwen vindt haar man :worship: Verder heb vooral ik last van haar kooploos jaar: er kwamen altijd zakken vol truitjes e.d. mijn kant uit omdat zij er op uitgekeken was. En dan drie jaar later bij haar op bezoek komen en haar horen zeggen: wow Blond wat een mooie top! Ja mop dat was 3 jaar geleden de jouwe :rofl:
oudblond wijzigde dit bericht op 17-09-2017 23:04
0.16% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vind ondergoed ook echt niet onder kleding vallen. Verder eens met de argumenten die Blond noemt.
Slaap lekker allen! Ik ga me heel voorzichtig in bed wurmen zodat ik man niet wakker maak. :sheep:
FiIee schreef:
17-09-2017 23:02
Ik vind ondergoed ook echt niet onder kleding vallen. Verder eens met de argumenten die Blond noemt.
Kan jij ook niet slapen Filee?
Tjonge zit ik al zolang op die dating site maar nooit eens verder dan een date. Stomme kerels, wilde serieus dat il lesbisch was ;)
Heb nu 2 katten die op na schoot willen. Buurman ook weer aan het gitaar spelen een uur gelefen en hij kan er nog steeds niks van.
Moet nog een kwartier wachten daarna mag ik tandenpoetsen na glas wijn.
FiIee schreef:
17-09-2017 23:02
Ik ook niet.
miedo schreef:
17-09-2017 23:10
Tjonge zit ik al zolang op die dating site maar nooit eens verder dan een date. Stomme kerels, wilde serieus dat il lesbisch was ;)
Heb nu 2 katten die op na schoot willen. Buurman ook weer aan het gitaar spelen een uur gelefen en hij kan er nog steeds niks van.
Moet nog een kwartier wachten daarna mag ik tandenpoetsen na glas wijn.
Lesbische vriendinnen hier hebben relaties waarin nog meer gedoe is dan in de hetero relaties die ik rond me zie. De homo koppels die ik ken doen het dan weer verrassend leuk en stabiel.
2 katten op schoot... hier lukt het niet meer en de kleinste maar vinnigste van de broertjes heeft mijn schoot geclaimd. Grote broer bekijkt me al de hele dag een beetje 'vuil' en is nu bij man op bed gekropen.
Oudblond schreef:
17-09-2017 23:00
Echt niet! Mijn BFF is in januari ook begonnen aan een jaar geen kleding kopen, maar gaten in sokken of onderbroeken vindt ze daar toch echt buiten vallen. Niet goed voor de romantiek en het zelfvertrouwen vindt haar man :worship: Verder heb vooral ik last van haar kooploos jaar: er kwamen altijd zakken vol truitjes e.d. mijn kant uit omdat zij er op uitgekeken was. En dan drie jaar later bij haar op bezoek komen en haar horen zeggen: wow Blond wat een mooie top! Ja mop dat was 3 jaar geleden de jouwe :rofl:
:rofl:
Ik heb overleg gehad met mijn vriendinnen en ze zijn het er overeens dat ik nieuw ondergoed mag kopen :yes:
Ginerva schreef:
17-09-2017 23:30
Ik heb overleg gehad met mijn vriendinnen en ze zijn het er overeens dat ik nieuw ondergoed mag kopen :yes:
Haha good for you
Ik mag van mezelf ook alleen maar kleding kopen, als ik ook iets weggooi :p:
Uitzondering is als er broeken met lengtemaat 30 te koop zijn bij c & a
Oudblond schreef:
17-09-2017 23:03
Kan jij ook niet slapen Filee?
Ik was gewoon laat vandaag :proud:
Ik lig nu in bed en ga proberen te slapen.

Kan jij niet slapen :hug:?
Ginerva schreef:
17-09-2017 23:30
En terecht, kapot ondergoed is lastig en armoedig.
What have we done....
Oudblond schreef:
17-09-2017 23:27
Lesbische vriendinnen hier hebben relaties waarin nog meer gedoe is dan in de hetero relaties die ik rond me zie. De homo koppels die ik ken doen het dan weer verrassend leuk en stabiel.
2 katten op schoot... hier lukt het niet meer en de kleinste maar vinnigste van de broertjes heeft mijn schoot geclaimd. Grote broer bekijkt me al de hele dag een beetje 'vuil' en is nu bij man op bed gekropen.
Heerlijk als je genegeerd wordt door je dieren. Mijn hond was ernstig beledigd omdat ik haar had laten steriliseren. Ze heeft mij dagenlang ontweken en vuil aangekeken.
Nu binnenkort is de jongste aan de beurt en die is nog pittiger (lees: eigenwijzer) dan de oudste, dus ben benieuwd hoelang zij mij gaat negeren. Ik gok dat het twee weken wordt :jump:
FiIee schreef:
17-09-2017 23:36
Ik was gewoon laat vandaag :proud:
Ik lig nu in bed en ga proberen te slapen.

Kan jij niet slapen :hug:?
Dank voor de knuffel! Nee, stomme overgang met krampen in benen en voeten, al dagen vreselijk ongesteldheidspijn zonder 'ongesteld' te zijn en frustratie dat ik mezelf niet ben. Ogen groot open en de wekker gaat toch echt om 6 uur.
Slaapwel fiiee!
Goed zo Ginerva, morgen op ondergoed jacht! Geniet er extra van dat je nog een keer wel iets mag kopen!
Ai, Oudblond. Dat klinkt niet fijn. Werkt pijnstilling of een warme douche/bad ook niet? Veel succes en hopelijk krijg je nog wat slaap
FiIee schreef:
17-09-2017 23:39
Heerlijk als je genegeerd wordt door je dieren. Mijn hond was ernstig beledigd omdat ik haar had laten steriliseren. Ze heeft mij dagenlang ontweken en vuil aangekeken.
Nu binnenkort is de jongste aan de beurt en die is nog pittiger (lees: eigenwijzer) dan de oudste, dus ben benieuwd hoelang zij mij gaat negeren. Ik gok dat het twee weken wordt :jump:
Oh oh, gevoelig onderwerp hier in huis. De katertjes die 'ooit' gekastreerd zullen worden. Man gaat een week elders logeren zegt hij, zwager was gisteren nog wat stelliger dat ik dat gewoon niet kan maken! Uh, ik heb de heren nooit gehoord toen onze vorige katjes gesteriliseerd werden. :whistle: En het is gewoon voor ons en voor hen noodzaak om samen te kunnen leven. Dusss.... bij het eerste teritoriumgedrag komt er toch echt voor beiden een 'knip'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven