Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 18 september 2017 om 15:28
maandag 18 september 2017 om 16:42
Heb net 20 zakjes verse sambal gehaald bij de toko, ze liggen nu in de vriezer.
Is de lekkerste sambal die ik ooit heb geproefd.
Normaal gesproken neem ik één zakje bij het eten, maar het gaat steeds sneller op. Vind het zo lekker bij groente en heel af en toe maak ik rijst en dan met veel sambal, ook zo heerlijk.
Heb gemerkt dat ik niet meer zonder kan.
Normaal gesproken neem ik één zakje bij het eten, maar het gaat steeds sneller op. Vind het zo lekker bij groente en heel af en toe maak ik rijst en dan met veel sambal, ook zo heerlijk.
maandag 18 september 2017 om 16:44
Hier een gezellig druk huis, oudste heeft twee vriendinnetjes mee die ook blijven eten want vanavond hebben ze zwemles en omdat ik een auto heb ga ik ze brengen. De jongste blijft dan even bij het ouder echtpaar.
Zo, eet smakelijk allemaal. Wij gaan de gebakken aardappelen, tuinbonen en een slavink.
Zo, eet smakelijk allemaal. Wij gaan de gebakken aardappelen, tuinbonen en een slavink.
maandag 18 september 2017 om 16:45
Ik ben ook gek op sambal, mijn zoontjes lusten het niet zo of liever gezegd helemaal nietCateautje schreef: ↑18-09-2017 16:42Heb net 20 zakjes verse sambal gehaald bij de toko, ze liggen nu in de vriezer.
maandag 18 september 2017 om 16:49
Gezellig sonja! En fijn dat je een oppas hebt.sonjavg schreef: ↑18-09-2017 16:44Hier een gezellig druk huis, oudste heeft twee vriendinnetjes mee die ook blijven eten want vanavond hebben ze zwemles en omdat ik een auto heb ga ik ze brengen. De jongste blijft dan even bij het ouder echtpaar.
Wij gaan een champignonschotel met aardappeltjes eten. Het ruikt in elk geval heerlijk. Nu nog wachten tot vriend thuis is.
maandag 18 september 2017 om 16:57
maandag 18 september 2017 om 17:03
maandag 18 september 2017 om 17:17
Vandaag was het nog rustig hier.twilight84 schreef: ↑18-09-2017 17:03Jeeeemig wat roepen jullie veel op een dag!
Hahaha wat fijn dat je dan zo blij kunt zijn met nieuwe onderbroeken
Ik zal ook duimen voor een stageplek! Dan komt het vast goed
Bedankt voor al jullie succes wensen, dan komt het hier ook vast goed! Nu 14 dagen afwachten.....
Ik hoop voor je dat er nu een klein lief baby'tje in je buik groet (en indien gewenst baby'tjes)
maandag 18 september 2017 om 17:36
maandag 18 september 2017 om 17:38
Met twee tegelijk ben je wel na een bevalling meteen klaar als je er niet meer wilttwilight84 schreef: ↑18-09-2017 17:36graag 1 baby tegelijk hahahaMaar ja heb je ook niet voor het zeggen he!
Ook spannend om dat alleen te gaan doen!
Wij zijn nu 33 en 35. En 2 jaar geleden waren wij er klaar voor. Eindelijk volwassen genoeg haha.
Maar helaas is het spontaan niet gelukt. Dus hopen dat het zo wel lukt!
En ik zit eraan te denken. Eerst nog wat informatie inwinnen enz.
maandag 18 september 2017 om 17:46
Heb jij bewust voor alleenstaand ouderschap gekozen? Ook door middel van een spermadonor?