Bijkomen
dinsdag 19 september 2017 om 15:07
dinsdag 19 september 2017 om 15:28
In heb daar gelukkig geen last van, fiets ook op mijn dooie gemak naar mijn werk en ben daar ook zeker 10 minuten te vroeg dus start rustig op.
dinsdag 19 september 2017 om 15:28
dinsdag 19 september 2017 om 15:32
Wat zegt de bedrijfsarts?
Iemand die aan het herstellen is, laten beginnen op zo'n tijdstip is raar, vind ik.
Kun je geen andere tijden werken?
Verder tips; minder hard werken, goed je pauzes nemen, geen koffie, niet te veel thee, wel kruidenthee, vaker ophet toilet gaan zitten op het werk. Alles rustiger doen, zodat je minder moe thuis komt.
Gezonde kant en klaar maaltijden in slaan. Eerst lekker warm douchen, slobber kleren aan, verwarming hoog, lekker op de bank hangen.
Met iemand bellen en de dag doornemen.
Iemand die aan het herstellen is, laten beginnen op zo'n tijdstip is raar, vind ik.
Verder tips; minder hard werken, goed je pauzes nemen, geen koffie, niet te veel thee, wel kruidenthee, vaker ophet toilet gaan zitten op het werk. Alles rustiger doen, zodat je minder moe thuis komt.
Gezonde kant en klaar maaltijden in slaan. Eerst lekker warm douchen, slobber kleren aan, verwarming hoog, lekker op de bank hangen.
dinsdag 19 september 2017 om 15:33
het is niet wekelijks 2x. Volgens de bedrijfarts gaat het heeel erg goed met me, wat hem betreft kan ik binnen 2 maand volledig aan het werk.Gele_Suikerspin schreef: ↑19-09-2017 15:32Wat zegt de bedrijfsarts?
Ik zou toch zo'n werkdag wel aan kunnen en het is zeker niet dagelijks.
Dat kan ik mijn collega's niet aan doen.
dinsdag 19 september 2017 om 15:37
dinsdag 19 september 2017 om 15:39
Dit meen je toch niet serieus he?!?!?
Tass, wandelen helpt mij altijd te ontspannen, misschien jou ook?
dinsdag 19 september 2017 om 15:40
Dat vind ik nog lang
Hier 15 à 20 minuten.
Nieuws, aankleden, washand over mijn snuit, storm naar beneden, eten uit de koelkast vissen (avond van tevoren gesmeerd), alles in mijn rugzak gooien, nakijken dat ik niks vergeten ben, kijken dat de katten eten hebben, richting bus gaan.
Brikje chocomel drink ik op de bus of de trein.
Of als mijn man mij brengt in de auto.
Koffie staat klaar als ik op mijn werk toekom.
Ik ben een avond- en vooral nachtmens en bovendien lang onderweg naar mijn werk.
Tijd genoeg om onderweg wakker te worden (of nog effe te doezelen).
dinsdag 19 september 2017 om 15:42
Jawel
Even een rustmomentje voor jezelf nemen.
Mannen zitten er al gauw een kwartier op. Waarom zou je als vrouw ook niet even mogen chillen. Rust nemen is heel belangrijk.
dinsdag 19 september 2017 om 15:45
Deed ik ook steeds meer op een bedrijf met kantoortuinen, ik trok die constante prikkels niet. Op bedrijf waar ik n eigen kantoor had was dat niet nodig, daar had ik genoeg rust.Gele_Suikerspin schreef: ↑19-09-2017 15:42Jawel![]()
Mannen zitten er al gauw een kwartier op. Waarom zou je als vrouw ook niet even mogen chillen. Rust nemen is heel belangrijk.
dinsdag 19 september 2017 om 15:46
dinsdag 19 september 2017 om 15:47
Bijzondere redenatie... Wat hebben mannen ermee te maken? En dan zeg je ook nog dat alle mannen dat doen...Gele_Suikerspin schreef: ↑19-09-2017 15:42Jawel![]()
En waarom stiekem op het toilet gaan zitten ipv open kaart te spelen naar je collega's die toch weten dat je herstellende bent? Kun je toch gewoon aangeven dat je een paar minuten rust nodig hebt?