Bijkomen
dinsdag 19 september 2017 om 15:07
dinsdag 19 september 2017 om 20:25
Doe ik ook al jaren, ruim een uur voor vertrek opstaan.Cateautje schreef: ↑19-09-2017 15:18Ik moest altijd om 9 uur beginnen en stond om half 7 op en dan lekker zitten met een bakkie en even het nieuws kijken, even niets.
Kan me voorstellen dat het midden in de nacht opstaan je opeen gegeven moment opbreekt, maar kan me niet voorstellen dat Tass dat dagelijks doet.
Weinig moeite mee want als ochtendmens ben ik toch vrij vroeg wakker.
Ik vind dat heerlijk, koffietje, krantje, rustig ontbijten.
Er zijn zat mensen die een kwartier voor vertrek opstaan, moet ik toch niet aan denken.
TO verder heb je weinig aan mij, ik ben chronisch vermoeid en werk halve dagen, daarna moet ik even een halfuurtje siesta houden.
Ik ga daarna vaak nog andijviën, een boodschap doen, uurtje aan mijn thuisstudie werken etc.
Tegen een uur of 4, 4.30 plof ik op de bank voor de tv en kak ik in. (En dan moet ik nog koken, doe ik ook behalve als ik echt geen zin heb. Ik mag 1 x in de week iets bestellen van mezelf. Doe ik niet altijd hoor..)
dinsdag 19 september 2017 om 21:15
Is er geen uitzicht op werk of ben je afgekeurd ? Thuis zitten lijkt mij ook de hel maar over een paar maanden is het helaas zo ver