Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow Miekje! Dat is een goed resultaat voor drie eitjes!! Wat fijn voor je!!
Zizo: Van de tenzij is idd niet snel sprake, volgens mij alleen indien er een onaanvaardbaar risico bestaat dat het kind klem of verloren zou raken tussen de ouders en niet valt te verwachten dat hierin binnen afzienbare tijd voldoende verbetering in komt. Mijn broer is best zacht, dus gooit de ex erop dat hij beinvloed wordt door o.a. de zus (ik dus) en de ouders en dat eerstgenoemde bijvoorbaat al een hekel had aan de ex-schoonzus en ten bewijze daarvan worden de appjes ingebracht. Bizar! Het grappige is nog dat ik vanmorgen mijn eigen post hier op het VIVA forum terug las van 19 Juni 2016 (toen ik gebeld werd dat ik tante werd). Had toen ook zoiets van ''blimey het is snel en ik hoop maar dat het goed blijft gaan.''
Hoe voel jij je verder? Hoop zo dat je t.z.t. opnieuw mag starten. Werk jij ook in de juridische sector?

Diamond: Er hangen nog wel wat ballen in de lucht hoor en het is zeker geen done deal. Vandaag was de fotograaf in onze woning en het koppel dat zaterdag kwam heeft interesse. Maar je weet nooit of het kijken kijken niet kopen is of dat er een bod uitgebracht wordt. Na deze week zal ons huis ook op Zoopla/Rightmove gezet worden (vergelijkbaar met de NL Funda) en hopelijk trekt dat meer mensen aan.

Man - man ik heb het topic vandaag wel erg naar mijzelf toegetrokken zeg...Oeps! :facepalm:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik vroeg het je Miekje! maar wat fijn dat 2 van de 3 bevrucht zijn! Super goed nieuws! :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ach Baggal, dat jij het topic nu even domineert geeft toch niets? Morgen is het weer iemand anders. En daarom schrijven we hier toch? Als uitlaatklep en plek om elkaar te steunen.
En ja, ik werk ook als jurist. :)
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je broer en ook voor jou. Ik zou me ook zorgen maken als een familielid dit mee moet maken en ik zelf ook genoemd wordt in het proces. Maar zoals eerder al getypt, denk ik echt dat ze hiermee haar eigen positie schaadt.

Ginger wanneer krijg jij bericht over de bevruchtingen?
Baggal schreef:
19-09-2017 14:26
Animal werd helemaal blij van jouw post! :jump:
Ik ben er ook wel voor om 3 Oktober een mooie dag te laten zijn:

1) Jouw TP die hopelijk leidt tot een doorgaande zwangerschap
2) Verjaardag Doces
3) Sweet Pea's geboorte
:bigkiss:
Ben even kwijt wie het vroeg (jeetje, wat is er vandaag weer veel geschreven!) maar het is inderdaad druk op school. Ik heb een heel pittige, heftige groep. Veel ontploffingen, gedragsproblemen en conflicten. Ik kan niet naar het toilet of thee halen, moet voortdurend alert zijn en ben de hele dag politie agent aan het spelen. Het is voortdurend lawaaierig in de klas en ik heb het gevoel dat ik weinig grip op de groep heb. Er zijn momenten dat het goed gaat, maar daar is ook alles mee gezegd. Aan het eind van de dag ben ik kapot... Zometeen moet ik nog sporten en ik wil helemaal niet, maar ik ben al twee weken niet geweest dus ik vind dat ik wel moet... :-$
Miekje Goed nieuws ! woohoooo 2 bevrucht!! :hyper: :yes:

Diamond tot 6 okt aan de pil hier.
anoniem_63b9f4c22450c wijzigde dit bericht op 19-09-2017 19:43
Reden: Teveel info
80.89% gewijzigd
Miekje wat een mooi aantal! :yes:
Baggal klopt je bent er nog niet maar er is een opening naar de tunnel ;-)
Sheela succes nog geen last van bijwerkingen?
Doces mssn is sporten wel ff goed, een uitlaatklep? Ben je gegaan?

Hier net de 1e lucrin prik gezet..ik hoop dat ik dit keer geen last ga krijgen van opvliegers :roll: De menopur uitleg viel mij reuze mee :mrgreen:
Shine bright like a diamond
Rustig aan doces. Kun je extra aandacht voor je groep van ib er of zorgteam krijgen? Niet te lang alleen klooien dat is een valkuil in onderwijs. Dan stort je echt in en daar heeft niemand wat aan. Misschien ook eens preventief met je directeur en of bedrijfsarts om de tafel. Onderschat het niet, dit proces en een superzware baan! Er zijn er om minder uitgevallen. Niet voor biets dat eindelijk de alarmbellen zijn aangezet met de komende staking
En iedereen bedankt ben voor nu ook wel opgelucht. Hopen dat ze mooi delen enz

Vanmiddag veel gedoe, dus te veel gedaan. Nu maar vroeg bed in
Miekje-5 schreef:
19-09-2017 21:30
En iedereen bedankt ben voor nu ook wel opgelucht. Hopen dat ze mooi delen enz

Vanmiddag veel gedoe, dus te veel gedaan. Nu maar vroeg bed in
Wat goed! En fijn dat je het al weet. Ik hoor het morgenvroeg pas en moet dan eventueel s'middags komen voor de tp!

Ben nu aan het klooien met de Utrogestan bolletjes trouwens, ik vind het echt een drama, ik spuit 100x liever 😑
Gingerspice, wat vervelend dat je dat morgenochtend pas hoort... Nog even in spanning zitten! Er zijn inbrenghulzen voor de utrogestan. Ideaal! Het is een serviceproduct, dus jouw apotheek/ziekenhuis kan dat zo bij de fabrikant bestellen. Succes met de k*tbolletjes...
korte update hier: heb hopelijk de laatste echo/follikelmeting gehad. Op rechts nu 20 en links 11. Geen wonder dat ik buikpijn heb. De grootste zijn rond de 20 mm. Ze hebben weer bloed geprikt en ik hoor vanmiddag of het in orde is. Afhankelijk daarvan mag ik hopelijk vanavond de ovitrelle spuiten en dan vrijdag punctie.
Kan zijn dat ik vanavond nog gewoon deca en gonal moet spuiten en morgen pas ovitrelle. Dan is de punctie zaterdag. Ik hoop vrijdag want voel me nu wel beroerd, wil die dingen eruit hebben!

@Miekje en Ginger: nog aan het bijkomen van de punctie of gaat het inmiddels weer?

@animal: is inderdaad fijn om hier je ei kwijt te kunnen en herkenning te vinden. Is gewoon heel rot dat ik zo veel gedoe met mijn familie heb en ben ook wel een beetje bang voor herkenning. Ik ken het gevoel van Baggal ook. Je wilt ook het topic niet domineren etc.
Oe spannend ginger dat afwacgten. Ik hoop morgen ook biet te horen dat ze gestopt zijn of zoiets.

Die inbrenghulzen zijn wel handig idd
Maar t blijft vies spul.

Ik heb halve nacht bij dokterspost gezeten (niet voor mezelf) maar nu wel uitgeput
Ginger spannend dat je het vandaag te horen krijgt, ik duim voor je!
Miekje weet jij al wanneer je de TP hebt?
Twin jeetje wat veel, maar dat verklaart wel de buikpijn idd. Verlagen ze dan niet de dosis gonal als je nog door zou moeten? Hopen dat dit dan je laatste FM was en dat je vrijdag de punctie kan hebben.
Goedemorgen dames,

ik heb m'n best gedaan om weer een beetje bij te lezen, maar jullie gaan zo snel dat het niet meevalt ;-)
Als ik iets / iemand vergeet dan is dat niet rottig bedoelt.

Baggal, wat een ellendige situatie met je broer zeg. Kan me altijd zo slecht verplaatsen in dat soort dingen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je blijkbaar zo'n hekel aan iemand kunt hebben dat je op zo'n manier met elkaar om moet gaan. En het is jouw probleem niet inderdaad, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je toch bezig houdt. Zoiets gun je niemand. En het is zo stom... en zo jammer.
Spannend verder hoor, met alle plannen rondom jullie woonsituatie. Ben benieuwd.

Animal, weer een beetje actie in de tent dus. 3 oktober schiet al op ook. Fijn voor je.

Flipje, jullie zitten er weer volop in dus. Hoop dat de uitslag m.b.t. de zaadkwaliteit voor jullie in elk geval een beetje mee gaat vallen of op z'n minst geen negatieve verrassingen geeft. Hoop zo ontzettend hard voor jullie dat deze poging een heel goed resultaat gaat geven.

Twin allemachtig... 31 follikels dus... pff, dat is wel heeeeel veel. Kan me voorstellen dat jaar onderhand last van hebt zeg.

Miekje, wat een goed resultaat. Fijn voor je.

Ginger, spannend zo hè. Bij mij is het ook altijd zo geweest. 's Morgens een telefoontje of er embryo's zijn ontstaan en 's middags dan de terugplaatsing. Ik vind dat geen ideale procedure. Zou liever wat meer op de hoogte gehouden worden van de status m.b.t. de bevruchtingen. Hoewel dat ook weer tot valse hoop kan leiden, want een bevruchting betekent niet altijd een terug te plaatsen embryo.

Hier ook weer een beetje actie in de taxi. We hebben gisteren een uitgebreid gesprek gehad met onze fertiliteitsarts.
We hebben o.a. wat meer uitleg gehad over de laatste mislukte poging. Van de 4 goede eicellen, zijn er 3 gaan delen. Twee daarvan zijn heel snel (eerste dag) weer 'ingestort' en de andere heeft nog wel wat langer doorgedeeld, maar er is geen levensvatbaar embryo uit ontstaan. Aan de ene kant kan ik daar niet zoveel mee, want het resultaat is nog steeds 0, aan de andere kant vind ik het wel een beetje een prettig idee dat er in elk geval iets is gebeurd. Het is en blijft gewoon heel onduidelijk waar het probleem precies ligt. De bruikbare eicellen lijken van goede kwaliteit, het zaad is goed genoeg voor ICSI, maar vervolgens gaat het toch steeds mis.
Wij hebben nu besloten (dat hadden we eigenlijk al voor het gesprek), dat we ICSI3 gaan starten tijdens mijn volgende cyclus. Half oktober zal dat ongeveer zijn. Dan weten we in elk geval dit jaar nog waar we aan toe zijn en kan ik indien nodig en als ik dat dan nog wil nog overstappen naar andere verzekering voor volgend jaar. We gaan weer stimuleren met 450 eh Menopur omdat ik de afgelopen keer voor mijn doen wel echt een goede opbrengst had daarmee.
De labfase gaan we in een ander ziekenhuis doen. Wij hebben wat issues gehad met het ziekenhuis waar we tot nu toe zijn geweest in de communicatie en ik heb daar geen goed gevoel meer bij. Gelukkig is er de optie om naar een ander ziekenhuis te gaan en dat gaan we nu ook doen. Dat zal qua resultaat waarschijnlijk niet uitmaken, maar voor ons gevoel in elk geval wel. Dit is hetzelfde ziekenhuis als waar B is overleden, dat geeft wel een beetje een bijzondere lading aan het geheel. Ik hoop van harte dat op de plek waar B is overleden nu ons tweede kindje 'gecreëerd' gaat worden.
Nog een week of 3 geduld dus en dan mag ik weer spuiten.

Hopelijk hoeven we niet na te denken over 'na poging 3' en voorlopig doen we dat ook maar niet.
Ik heb in elk geval meer rust en misschien zelfs weer een heeeeeeeel klein beetje hoop. Mijn man is vol vertrouwen dat poging 3 gaat lukken en ik ga m'n best doen hem daarin te volgen. Maar ik sta er toch een beetje anders in (uit zelfbescherming vooral) ben ik bang.
Twin dat is hartstikke logisch die buikpijn. Je hebt gewoon 31 "golfballen" in je buik. Dat verdrukt natuurlijk alles. Ik hoop echt dat je vrijdag de punctie hebt. Dan raak je dat volle pijnlijke gevoel hopelijk snel kwijt. Veel drinken! En sterkte ermee!

Och Miekje, hopelijk niet te ernstig bij de HAP? Morgen tp?

Doces sterkte. Miekje gaf goede tips. Zo te horen heb je ook nog wen extra zware groep. Pas goed op jezelf!
Duufje wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Ook mooi dat jullie het vertrouwen weer wat terug krijgen door te wisselen van zkh. Ik hoop echt dat je die andere verzekering niet nodig hebt. Vooralsnog is dat niet aan de orde natuurlijk. Stap voor stap. Eerst poging drie. :redrose:
Doces : Ik vroeg het je idd. Ik weet dat het onderwijs behoorlijk zwaar kan zijn en al helemaal met kinderen die net wat meer aandacht nodig hebben. Pas goed op jezelf! :hug:

Twin: Wat een enorm aantal zeg! Wow - blijf vooral veel drinken om OHSS te voorkomen (al ben je tot op heden met de bloedtesten heel goed in de gaten gehouden). Spannend dat je vrijdag de punctie hebt. Zie je er tegenop? Gaat helemaal goed komen.

Miekje: Inderdaad wat Animal zegt: inbrenghulzen gebruiken. Verder zijn ook inlegkruisjes handig want er 'loopt' altijd wel wat terug, dus wat dat betreft is het een kliederzooi. :nooo:

Gingerspice: Een spannende dag! Ik hoop dat je mooie bevruchtingen hebt! Met 9 eicellen heb ik goede hoop! :D

Duufje: Ik had altijd begrepen dat dag 1-3 vaak de ei-kwaliteit is en dat vanaf dag 4 de zaadkwaliteit een rol begint te spelen. Dit werd ons destijds verteld bij de evaluatie @ Homerton, omdat ik in die ronde 9 bevruchtingen had maar uiteindelijk het overgrote deel daarvan op dag 4 verloren ging. Daarom werd ons toen een donor geadviseerd.
Dr. A. kende deze theorie, maar gaf destijds ook aan dat hij dan niet verwacht had dat wij in de ronde in 'zijn' kliniek vervolgens 7 embryos hadden kunnen produceren. Dus ja... Het blijft volgens mij ook een wat vaag gebied. Te meer nu het ziekenhuis heeft aangegeven bij jullie dat de ei-kwaliteit goed is en het zaad goed genoeg voor ICSI. Ik hoop enorm dat ICSI 3 voor succes gaat zorgen - en helemaal bijzonder als het in het lab is van het ziekenhuis waar B. destijds is overleden.
Ik denk dat het ook fijn is om weer een concreet moment hebt om naar uit te kijken: over 21 dagen mag je weer spuiten en spuiten is gewoon actief iets DOEN, want op de natuurlijke manier is de kans gewoon niet groot dat je zwanger wordt. Op naar de volgende ronde - ik hoop zo voor jullie dat dit tot een succesvolle zwangerschap/bevalling leidt! :heart:

Flipje: Ik hoop dat het goed gaat met de Deca spuiten!

Hier: De zitting van mijn broer verliep zoals verwacht Zizo.! De rechter was idd vrij pissig dat de What'sApp berichten waren ingebracht omdat deze volgens haar a) niet relevant waren b) eigenlijk een handreiking waren van de zus naar haar om het probleem op te lossen c) het inbrengen van dit soort onzin de verhoudingen alleen maar verder op scherp zet. Tja - waarvan akte denk ik dan ;) Bureau jeugdzorg zat er ook bij (en ik denk dat dit inderdaad goed was) en partijen is met klem geadviseerd om een verplicht mediation traject in te gaan. Uiteindelijk moeten ze er toch samen uitkomen in het belang van mijn nichtje. En wat Duufje zegt: ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat je elkaar zo tegenwerkt terwijl er zo'n lief en nog onschuldig meisje tussen zit en dat je zo star kunt zijn. Maar goed, ik heb mij er een jaar geleden al zorgen om gemaakt omdat de relatie al niet echt stabiel was en ik hou er niet van om tegen mijn broer te zeggen ''ik heb het je toch gezegd'' want dat schiet helemaal niets op (hij is waar hij is) maar ik denk het stiekem wel vaak...

Verder nog 3 dagen kantoor en maximaal 13 nachtjes slapen.... :sheep:
baggal wijzigde dit bericht op 20-09-2017 11:11
0.03% gewijzigd
Duufje wat fijn dat je het gesprek hebt gehad en ondanks dat ze niet precies weten waar het dan precies misgaat heb je nu wel wat meer helderheid. Jullie staan er sterk in en het is jullie gegund, fijn dat je in overleg ook verder kan gaan met een ander zkh. De zelfbescherming is heel herkenbaar. :bigkiss: (ik stuur je even een PB) Als het lukt..
Jeetje wat gebeurt er een hoop!

Aan de meiden met puncties en terugplaatsingen deze week: ik duim heel hard met jullie mee. Twin, wat een enorme hoeveelheid! Kan me niet voorstellen dat ze je nog gaan laten spuiten, want 20mm is toch al groot genoeg? Bij mij zeiden ze 18mm of groter is voldoende.. En bij mij wilde VUmc de dosis al verlagen omdat ik vorige keer 14 follikels had (en een oestrogeen van 10.000 U/l). :proud:
Miekje gefeliciteerd met de bevruchtingen! Vast een hele opluchting.

Tenslotte nog even een dikke knuffel voor Duuf. :hug: Ik vind je echt een superstoere chick. Ik hoop met alles wat ik in me heb dat ICSI3 gewoon lukt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Lieve Duuf, wat fijn dat het een goed gesprek was. Ik duim voor je dat er wat moois mag gaan ontstaan in ICSI3. Dat maakt het extra beladen dat het gebeurt in het zkh waar B is overleden. Hopelijk ontstaat daar wat moois van jullie samen eindelijk.

Ik ga voor je duimen, heel veel!!! :heart:
Lilly, heb elders jouw update gelezen. Kl*te :hug: .
En daar doet het feit dat je gezegend bent met een mooi meisje helemaal niets aan af. Het blijft gewoon bagger.

Whoop whoop, ik word gewoon een stoere chick genoemd :-D. Dank. Ik vind mezelf niet stoer, helemaal niet zelfs. Maar ik doe wel heel hard m'n best om zo goed mogelijk te dealen met wat we op ons bord krijgen. Maar dat geldt voor heel veel meer hier.
Dus een cheer voor alle stoere chicks dan maar!

Diamond, ik heb geen pb. Ik zal jou er ook even een proberen te sturen. Misschien dat reageren wel lukt.
Zizo, blij te lezen dat je klachten 'normaal' zijn en er niets ergers aan de hand is. Ik duim verder voor je voor een voorspoedige genezing verder. Knuffel!

Baggal, wat een gedoe met je ex-schoonzus, zeg :@@:. Blij dat de rechter het net zo zag als jij. Spannend wat er uit gaat komen met de huizenjacht!

Flipje, ik snap dat je het toch weer spannend vindt, met de zaadanalyse. Wanneer horen jullie de uitslag? Ik duim voor je!

Miekje, fijn, twee bevruchtingen! Dat is een mooie score! Ik duim dat ze allebei mooi doorgroeien zodat je een terugplaatsing krijgt en nog een extra cryo in de diepvries! Morgen terugplaatsing, toch?

Doces, poeh, ik heb respect voor jou, zeg! Lijkt me een hele zware baan (zou ik echt niet kunnen). Hoe gaat het inmiddels met je? Let je goed op jezelf?

Gingerspice, oh, spannend dat je pas op de dag van terugplaatsing iets hoort. Succes alvast morgen!!

Twin, jemig, 31 follikels!! Geen wonder dat je last van je buik hebt idd! Weet je al of je definitief geen verse terugplaatsing krijgt? Of hangt dat nog van je bloedwaardes af? Rustig aan doen, hoor! Sterkte nog ff met de laatste loodjes, ik hoop dat je vanavond ovitrelle mag spuiten.

Duufje, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en goed dat jullie besloten hebben van lab te veranderen als dat beter voelt. Ik ben ook blij te lezen dat je weer een klein beetje hoop hebt, dat is zo belangrijk. Meid, we gaan hier allemaal keihard voor je duimen!

Hier vanochtend echo gehad en goed nieuws, er zat een grote follikel klaar om te springen. Vanavond decapeptyl spuiten, dan is morgen de eisprong en dinsdag hebben we terugplaatsing :hyper:. Blij mee! M'n baarmoederslijmvlies was deze keer ook goed dik (1,2 cm, wat ik ken van m'n IUI's, maar bij de eerste terugplaatsing was het om de één of andere reden maar 0.7-0.8 cm dik), geeft ook nog wat extra vertrouwen. Spannend weer!
@lilly begrijp ik dat het toch fout is gegaan? :O :(
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven