Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 september 2017 om 07:47
woensdag 20 september 2017 om 14:46
Ik heb er vanaf het begin af aan helemaal niets van geloofd.QueenArachnia schreef: ↑20-09-2017 12:58Ik zie dat die jongen die verliefd is op zijn psych een permaban heeft wegens trollen. Is het nou toch uit de hand gelopen? Ik geloofde wel dat hij echt meende wat hij schreef namelijk.![]()
woensdag 20 september 2017 om 14:56
Ik geloofde het wel, ik dacht alleen dat hij echt van het padje af was
woensdag 20 september 2017 om 14:59
Ik wel..
Daarom vraag ik me ook af wat daar gebeurd is, waardoor hij geband werd. Ik volgde het vanaf het begin en heb ook veel gepost daar, dus ik kom hier even checken of ik nou weer te naïef ben geweest.
woensdag 20 september 2017 om 15:02
Nee hoor, alleen wat domQueenArachnia schreef: ↑20-09-2017 14:59Ik wel..
Daarom vraag ik me ook af wat daar gebeurd is, waardoor hij geband werd. Ik volgde het vanaf het begin en heb ook veel gepost daar, dus ik kom hier even checken of ik nou weer te naïef ben geweest.![]()
Er is niets gebeurd, behalve de steeds herhalende onzin.
woensdag 20 september 2017 om 15:05
Ja weet ik ik niet. Gevoeletje. Maar ik heb wel vaker gevoeletjes die niet kloppen volgens mij.MoirenPhae schreef: ↑20-09-2017 15:02Maar waarom geloof je die man?
Zo veel tegenstrijdige informatie, onzin, leugens, onwaarheden, enz.
woensdag 20 september 2017 om 15:13
Dat is wel een feit lijkt meQueenArachnia schreef: ↑20-09-2017 15:05Ja weet ik ik niet. Gevoeletje. Maar ik heb wel vaker gevoeletjes die niet kloppen volgens mij.![]()
donderdag 21 september 2017 om 12:25
Lief vinden is verdacht. Dief lijkt er niet zomaar op.
Verder laat ik het - kan niet meer stuk - forum voor wat het is.
Wie mij lief vind. Krijg voor altijd mijn wantrouwen.
Ik ga lekkere witte pitloze druiven halen. Die zijn ook lekker zoet.
Pepernoten liggen al in grote aantallen in de winkel.
Ik geloof dat NIEMAND nog behoefte voelt om daar uitgebreid over in debat te gaan.
Onze mannen met voetballen deden het ooit goed. Nu zijn het de onderbetaalde vrouwen die verrassen met topprestaties.
Is qua samenstelling lijkend op de hockeyvrouwen.
Hoezo discriminatie? Let er eens op hoe de samenstelling is. Heeft vooral met kracht, tactiek en behendigheid te maken.
Samenwerking is ook wel handig voor teamsport. Individueel de beste willen zijn? Nee, dat is individueel.
O jee, jammer van de tijd. Zo leuk is het hier niet meer. Hoe zou het komen? Maar het zal me ....
... op naar een van de vele mannen urinoirs.
Die zijn BUITEN en dus veel
TIP: Thuis even plassen. Ik heb geen hoge hakken. Op een KINDERurinoir kan ik wel, maar mag ik niet. Dus, thuis nog even gaan. Moest ik altijd van mijn mama en doe dat nog steeds.
Verder laat ik het - kan niet meer stuk - forum voor wat het is.
Wie mij lief vind. Krijg voor altijd mijn wantrouwen.
Ik ga lekkere witte pitloze druiven halen. Die zijn ook lekker zoet.
Pepernoten liggen al in grote aantallen in de winkel.
Ik geloof dat NIEMAND nog behoefte voelt om daar uitgebreid over in debat te gaan.
Onze mannen met voetballen deden het ooit goed. Nu zijn het de onderbetaalde vrouwen die verrassen met topprestaties.
Is qua samenstelling lijkend op de hockeyvrouwen.
Hoezo discriminatie? Let er eens op hoe de samenstelling is. Heeft vooral met kracht, tactiek en behendigheid te maken.
Samenwerking is ook wel handig voor teamsport. Individueel de beste willen zijn? Nee, dat is individueel.
Die zijn BUITEN en dus veel
TIP: Thuis even plassen. Ik heb geen hoge hakken. Op een KINDERurinoir kan ik wel, maar mag ik niet. Dus, thuis nog even gaan. Moest ik altijd van mijn mama en doe dat nog steeds.
donderdag 21 september 2017 om 17:13
Je pikt hem er zo uit. Het was mQueenArachnia schreef: ↑21-09-2017 15:35Volgens mij heb ik hem al gezien ja. Maar ik kan me uiteraard vergissen.![]()
donderdag 21 september 2017 om 17:15
Een held zonder haar? Onmogelijk.ThunderassMan schreef: ↑21-09-2017 17:14Nee, maar ik heb wel een kaalhoofdige held (volgens eigen zeggen) gesignaleerd.