Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dan wordt het toch echt eens tijd dat ze stoppen met zich schamen voor hun afkomst.
maar ja, leg dat maar eens uit aan een blanke
Mijn haar was toen ik klein was net als die van North West zelfde structuur. https://1.bp.blogspot.com/-gw3PNCvqwX4/ ... 5814-7.jpg
Bruise schreef:
25-09-2017 23:06
Dan wordt het toch echt eens tijd dat ze stoppen met zich schamen voor hun afkomst.
helemaal eens, maar zolang je nog steeds wordt afgerekend op je afkomst ligt dat een beetje ingewikkeld
En Blanken gaan massaal onder de zonnebank, laten hun lippen opspuiten en stoppen fillers in hun kont.
Je eigen haar kroeshaar noemen of door een ander aangesproken worden als kroeskop is toch net wat anders.
Kroeskop heeft voor mij toch echt wel een racistische lading. Een ieder die veel met donkere mensen omgaat weet dat dat heel gevoelig ligt, zoals FV en Meds al uit hebben gelegd. Waarom dan stug vol houden dat het maar moet kunnen want...?
Tarlin schreef:
25-09-2017 23:07
En Blanken gaan massaal onder de zonnebank, laten hun lippen opspuiten en stoppen fillers in hun kont.
De decadentie!
Tarlin schreef:
massaal?

verder blijkt uit deze opmerking dat je het niet snapt. Kijk die documentaire maar. Of de docu 'wit is ook een kleur'
Bruise schreef:
25-09-2017 23:08
De decadentie!
Oeh-la-la.
S-Meds schreef:
25-09-2017 22:38
nog even los van de racismediscussie, het is gewoon onaardig en bot om corpulente mensen aan te duiden als vetklep of een invalide als lammepoot of een psychiatrisch patient als idioot.

Of Marco Borsato voor viezerik en pedo uitmaken. Ook best onaardig. Het is jammer dat ik niet mag quoten uit een ander topic want er zit hier een aantal forummers in dit topic die in de tijd hier aan meededen.
En dan heb ik het nog niet over die strakke staartjes. Mijn hoofd gloeide gewoon.
http://www.opzij.nl/2017/03/14/kroeshaa ... echt-mooi/

goeie link voor wie echt geïnteresseerd is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
fashionvictim schreef:
25-09-2017 23:04
Hahaha, klopt, dat deden sommige nichten van mij ook.

Maar dat haar is echt een ding hoor, want ik mocht dan juist weer niet mijn haar "pressen" of "straighten" (want: good hair, heb immers een witte vader) terwijl mijn nichtje die echt een heeeeele donkere vader heeft (en dus bad hair) juist weer verplicht als klein meisje al met de presskam in de weer moest.
Och arme.

Mijn enige restrictie was: niet losmaken. Ik had altijd een enorme Franse vlecht. En als ik het los had dan sloeg ik daar letterlijk mensen mee en dan moest er thuis weer olie in en mijn moeder maar 'roskammen' om alle klitten en knoppen eruit te krijgen (en alle takjes en blaadjes). Maar ik ben de afwijking in de familie, alle anderen met krullen hebben ook echt krullen, hoe strak ook (spiraal/s-vorm). Ik niet.
lievelieveke66 schreef:
Je eigen haar kroeshaar noemen of door een ander aangesproken worden als kroeskop is toch net wat anders.
Kroeskop heeft voor mij toch echt wel een racistische lading. Een ieder die veel met donkere mensen omgaat weet dat dat heel gevoelig ligt, zoals FV en Meds al uit hebben gelegd. Waarom dan stug vol houden dat het maar moet kunnen want...?
geen idee waarom dat volgehouden wordt. onwetendheid? soms moet een boodschap ook even landen
Ttass schreef:
25-09-2017 23:04
Ik heb nu geblondeerd styl haar. De trauma is er nog niet uit.
Sorry hoor, maar dat vind ik raar. Waarom zou je het haar willen van de mensen die je uitschelden voor kroeskop? Laat ze lekker in de stront zakken zeg.
dianavankrimpen schreef:
25-09-2017 23:09
Of Marco Borsato voor viezerik en pedo uitmaken. Ook best onaardig. Het is jammer dat ik niet mag quoten uit een ander topic want er zit hier een aantal forummers in dit topic die in de tijd hier aan meededen.
Doet Marco het met jonge meiden ? Is die van Leontien af ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dianavankrimpen schreef:
ach ja het ras Marco Borsato. Wordt ook al jaren onderdrukt
lievelieveke66 schreef:
Wie zegt dat het moet kunnen?
Ik zal iemand nooit kroeskop noemen of daarmee refereren naar iemands uiterlijk.

Kroeshaar lijkt mij een heel normaal woord.
Ttass schreef:
25-09-2017 23:06
Mijn haar was toen ik klein was net als die van North West zelfde structuur. https://1.bp.blogspot.com/-gw3PNCvqwX4/ ... 5814-7.jpg
Pijpenkrulletjes. Leuk hoor. Maar dat moest helemaal strak glad? Gek hoor.
Wat heeft Marco Borsato er nou weer mee te maken?
dianavankrimpen schreef:
25-09-2017 22:58
Dus voor een man is het geen belediging? Wel voor de vrouw?
voor de kleintjes cocosvet :flirting: later dax en deze;
http://www.blackhair-webshop.nl/johnson ... gr-479372/
pinkoil alleen na relaxen, straighten en curly kit (jaaaren geleden helemaal hot)
anoniem_354090 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 23:18
71.10% gewijzigd
Tarlin schreef:
Wauw
dianavankrimpen schreef:
Tja, verschil moet er natuurlijk zijn.
Aardige mensen mogen dat.
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2017 23:13
Wat heeft Marco Borsato er nou weer mee te maken?
Rood!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven