Ergerlijke facebookberichten deel 5
maandag 18 september 2017 om 12:25
mano28 schreef: ↑17-09-2017 18:47Ik word een beetje moe van "fitgirls" die foto's posten van donuts of andere lekkere dingen en die ze dan niet mogen eten van zichzelfen dat ze zichzelf dan maar ingehouden hebben en dan hun bakje kwark eten.
Eet gewoon wat chips als je er zin in hebt,daar kom je echt geen kilo's van aan,snap dit echt niet,
Ik sport ook veel en let op wat ik eet maar als je al geen bakje chips of stukje chocolade meer mag dan heb je ook geen leven hoor
Ook word hun ontbijt,middag en avondeten gedeeld![]()
Eetstoornis in 3. 2. 1..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maandag 18 september 2017 om 15:11
Ik heb ook wat 'fitgirls' in de tijdlijn die dit allemaal posten. Maar blijkbaar ben ik niet zo alert, want laatst had er eentje gepost dat ze nog 2 weken had om ergens voor in shape te komen. Toen kreeg ze ook vragen, want ze sportte toch zoveel, moest toch een appeltje/eitje zijn. Blijkbaar niet, maar als ze wel iets aan sport deed, dan werd voor elke stap iets gedeeld...mano28 schreef: ↑17-09-2017 18:47Ik word een beetje moe van "fitgirls" die foto's posten van donuts of andere lekkere dingen en die ze dan niet mogen eten van zichzelfen dat ze zichzelf dan maar ingehouden hebben en dan hun bakje kwark eten.
Eet gewoon wat chips als je er zin in hebt,daar kom je echt geen kilo's van aan,snap dit echt niet,
Ik sport ook veel en let op wat ik eet maar als je al geen bakje chips of stukje chocolade meer mag dan heb je ook geen leven hoor
Ook word hun ontbijt,middag en avondeten gedeeld![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 18 september 2017 om 15:31
Ik heb van de week, voor het eerst in zo'n 'mooi' kader, gepost: Deze persoon is zat van namenlijstjes: en daar mijn naam onder.Delite_ schreef: ↑18-09-2017 00:03Mensen met deze namen (hele rij namen) vallen vandaag in de sloot.
Mensen met deze namen (hele rij namen) moeten vandaag op ijs trakteren.
Enz. Enz.
Deze posts krijg ik heel veel op mijn FB.
En die van vandaag is: mensen met een R of een N in hun naam moeten een alpaca adopteren.
WTF.
Veel mensen vinden het leuk, maar ze blijven de namenlijstjes ook leuk vinden. Dus ben ik nu stelselmatig de pagina's aan het blokkeren, die die posts maken. Zitten helaas ook sites bij, die af en toe wél een leuk filmpje hebben, maar ik ben er echt klaar mee .
Man en ik reageren ook wel eens op elkaars post, terwijl we naast elkaar zitten.

Later is nu
maandag 18 september 2017 om 18:41
Sommige lijken echt door te slaan idd...
dianaf schreef: ↑18-09-2017 15:11Ik heb ook wat 'fitgirls' in de tijdlijn die dit allemaal posten. Maar blijkbaar ben ik niet zo alert, want laatst had er eentje gepost dat ze nog 2 weken had om ergens voor in shape te komen. Toen kreeg ze ook vragen, want ze sportte toch zoveel, moest toch een appeltje/eitje zijn. Blijkbaar niet, maar als ze wel iets aan sport deed, dan werd voor elke stap iets gedeeld...
Ja die heb ik er ook bij,elke x als ze in de sportschool is geweest moet daar een foto van gemaakt worden en hoeveel kcal ze heeft verbrand.
Lijkt wel of ze alleen sporten voor social media
dinsdag 19 september 2017 om 22:40
Een vriendin van een vriendin heeft foto's van haar overleden (ingeslapen) kat gedeeld.
Echt, waarom?!? Zet een berichtje neer, een foto zoals hij was of een versjes over en regenboogbrug voor mijn part, maar niet een foto van een dode kat.. Ik hoef dat gewoon echt niet te zien.
Goed begin van mijn dienst dit, heel sfeerverhogend.

Goed begin van mijn dienst dit, heel sfeerverhogend.

Difficulty is inevitable, drama is a choice.
dinsdag 19 september 2017 om 22:50
Ik heb even geen bijdrage, maar om de vetgedrukte zin heb ik echt kromgelegen. Kom er maar opMwTheelepel schreef: ↑16-09-2017 18:13"Vandaag ben ik zevenentwintig jaar geworden.
(.........)
Ik zit hier op de bank naast mijn zoon naar Sesamstraat te kijken. Als ik die kleine zo zie genieten, dan denk ik aan die tijd van vroeger. De tijd dat je na schooltijd met een noodgang naar huis ging om je tas te droppen en zo snel mogelijk weer weg was. Die tijd is er niet meer. Die tijd is weg als Frank de Boer bij Crystal Palace. Die tijd heeft plaats gemaakt voor het heden. Genieten doet papa nu van jullie. Mijn kleine Mario Ballotelli's die ook voorlopig hun eigen shirtjes niet aan krijgen.
(.......)
Minder zeiken en genieten van ieder jaar en elke dag.
Laat ik maar beginnen met deze dag.
Kutverjaardag."
Gezellig ik zet mijn feesthoed vast op.

Nothing happens for a reason

woensdag 20 september 2017 om 19:33
Echt he. Ik heb iemand van 62 in mijn lijst die dit ook doet.single1985 schreef: ↑20-09-2017 19:22"Voor al mijn fb vriendjes in de zorg en de verpleging"
geschreven door een vrouw van 47
zondag 24 september 2017 om 18:28
Zowel vandaag als gisteren heb ik iets gedeeld op Facebook. Beide keren reageerden daar iemand op (2 verschillende mensen) die het niet met mijn mening eens waren. Dat is helemaal prima natuurlijk en ik ga een discussie ook niet uit de weg. En vervolgens wordt er of helemaal niet gereageerd of je krijg een berichtje dat ze die discussie niet aangaan. Reageer dan niet!!
maandag 25 september 2017 om 11:57
Ik kijk voornamelijk facebook op de telefoon. Daar krijg ik helaas niet alles chronologisch, maar soms alleen berichten van een dag oud. Op de computer, kwam ik gisteren achter, kan ik tijden doorscrollen op berichten 'huppeltje liket pagina zus-en-zo' Kun je dat ook uitzetten? Man heeft dan weer dat hij door hele pagina's 'huppeltje is vrienden geworden met puppeltje' moet scrollen. Dat zie ik dan weer niet.
Ik heb facebook voor updates van vrienden, niet voor al dat soort zaken (wat natuurlijk ook als update gezien kan worden) Dat ik allerlei reclames krijg, vind ik al vervelend genoeg.
Ben inmiddels ook bezig met alle pagina's, waarop gereageerd wordt, waarbij de afbeelding of post begint met 'Tag iemand die' te blokkeren. Maar nu krijg ik weer andere
Ik heb facebook voor updates van vrienden, niet voor al dat soort zaken (wat natuurlijk ook als update gezien kan worden) Dat ik allerlei reclames krijg, vind ik al vervelend genoeg.
Ben inmiddels ook bezig met alle pagina's, waarop gereageerd wordt, waarbij de afbeelding of post begint met 'Tag iemand die' te blokkeren. Maar nu krijg ik weer andere

Later is nu
dinsdag 26 september 2017 om 11:31
Dat is inderdaad heel suf, zeg. Van dezelfde orde als 'zuchten' op Facebook, maar dan aangeven dat het te privé is om te vertellen waar het over gaat.Daantje1970 schreef: ↑24-09-2017 18:28Zowel vandaag als gisteren heb ik iets gedeeld op Facebook. Beide keren reageerden daar iemand op (2 verschillende mensen) die het niet met mijn mening eens waren. Dat is helemaal prima natuurlijk en ik ga een discussie ook niet uit de weg. En vervolgens wordt er of helemaal niet gereageerd of je krijg een berichtje dat ze die discussie niet aangaan. Reageer dan niet!!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

woensdag 27 september 2017 om 17:09
Dreamer schreef: ↑25-09-2017 11:57Ik kijk voornamelijk facebook op de telefoon. Daar krijg ik helaas niet alles chronologisch, maar soms alleen berichten van een dag oud. Op de computer, kwam ik gisteren achter, kan ik tijden doorscrollen op berichten 'huppeltje liket pagina zus-en-zo' Kun je dat ook uitzetten? Man heeft dan weer dat hij door hele pagina's 'huppeltje is vrienden geworden met puppeltje' moet scrollen. Dat zie ik dan weer niet.
Ben inmiddels ook bezig met alle pagina's, waarop gereageerd wordt, waarbij de afbeelding of post begint met 'Tag iemand die' te blokkeren. Maar nu krijg ik weer andere![]()
Ik vind het ook super irritant dat ik steeds door massa's 'je vage Facebookkennissen hebben dit allemaal geliked' moet scrollen. Vooral volop profielfoto's van vreemden die dan door Facebookkennisen geliked zijn. Ik hoef dat allemaal niet te zien, maar Facebook vindt van wel, want voor zover ik weet, kun je dat niet uitzetten. Ik wil alleen zien wat mensen zelf posten, niet wat ze allemaal liken of waar ze op reageren.

donderdag 28 september 2017 om 14:53
single1985 schreef: ↑27-09-2017 20:26Wat is dit voor onzinheb volgens Facebook te weinig vrienden en volg te weinig pagina's blijkbaar en nu kan ik helemaal niks meer zien van niemand. Want krijg iedere keer die stomme meldingen in beeld.
Als ze dit niet snel aanpassen ben ik er klaar mee.

wil je mij hebben als facevriend?

Later is nu

donderdag 28 september 2017 om 15:14
Dit heb ik idd ook een paar keer gehad. Volgens mij komt dat doordat je dan te vaak re-fresht. Als ik er dan weer een uurtje niet op ben geweest, dan is het weer 'normaal'. En ik heb meer dan 200 fb-vrienden, moet genoeg zijn toch?single1985 schreef: ↑27-09-2017 20:26Wat is dit voor onzinheb volgens Facebook te weinig vrienden en volg te weinig pagina's blijkbaar en nu kan ik helemaal niks meer zien van niemand. Want krijg iedere keer die stomme meldingen in beeld.
Als ze dit niet snel aanpassen ben ik er klaar mee.

zaterdag 30 september 2017 om 15:37
Die broers en zussendag idd, maar ik zag er nog maar 2 in mijn timeline dus dat valt mee.
Wel zo'n 10 dagen geleden en messenger bericht van een kennis: 'vandaag is de dag van de knuffel op messenger. Stuur dit naar al je facebookvrienden en wacht af hoeveel knuffels je terug krijgt'
Vanmorgen iemand anders: 'vandaag is de dag...' Zucht
Wel zo'n 10 dagen geleden en messenger bericht van een kennis: 'vandaag is de dag van de knuffel op messenger. Stuur dit naar al je facebookvrienden en wacht af hoeveel knuffels je terug krijgt'
Vanmorgen iemand anders: 'vandaag is de dag...' Zucht

The owls are not what they seem
maandag 2 oktober 2017 om 18:53
Dit pareltje kom ik net tegen op - nota bene - LinkedIn:
Ik hoef niet naar de voedselbank!
We hebben in Nederland namelijk kinderbijslag kindertoeslagen huurtoeslag en god knows hoeveel andere toeslagen....
Snap überhaupt niet waarom de voedselbank moet bestaan in Nederland????
Maar goed ik hoef gelukkig niet alles te snappen!
Ik ga lekker mijn eigen bedrijf verder op poten zetten vandaag!

De reacties eronder zijn vernietigend. Ik ben benieuwd of ze nog klanten overhoudt na dit bericht.
Ik hoef niet naar de voedselbank!
We hebben in Nederland namelijk kinderbijslag kindertoeslagen huurtoeslag en god knows hoeveel andere toeslagen....
Snap überhaupt niet waarom de voedselbank moet bestaan in Nederland????
Maar goed ik hoef gelukkig niet alles te snappen!
Ik ga lekker mijn eigen bedrijf verder op poten zetten vandaag!
De reacties eronder zijn vernietigend. Ik ben benieuwd of ze nog klanten overhoudt na dit bericht.

Ik vind hier dingen van.