Wie al verwarming aan?

vrijdag 29 september 2017 om 06:35
In de eerste helft van oktober is er hooguit wat lichte nachtvorst, zeker geen vorst overdag.

vrijdag 29 september 2017 om 08:02
Nog steeds de verwarming niet aan gehad, woensdag zelfs de deur nog open gedaan. Wel is het in de studeerkamer inmiddels wat fris geworden, maar dat komt omdat we daar dus eigenlijk geen zon op hebben. Verwarming aandoen heeft geen nut, die springt toch niet aan zolang het nog boven de 20 graden is. Even wat op bedenken dus.
Valhalla! Where the brave may live Forever!

vrijdag 29 september 2017 om 15:07
Wat was het probleem met de ketel?
Bij mij is de ketel ook steeds stuk, schiet niet op want ik moet nu alweer de monteur bellen. Mijn CV heeft ondertussen al 3 onderdelen vernieuwd gekregen.
Ontopic, wegens storing is de verwarming niet aan

vrijdag 29 september 2017 om 21:49
Ketel was oke, er was lekkage in leidingen ergensHenk-en-Roelie schreef: ↑29-09-2017 15:07Wat was het probleem met de ketel?
Bij mij is de ketel ook steeds stuk, schiet niet op want ik moet nu alweer de monteur bellen. Mijn CV heeft ondertussen al 3 onderdelen vernieuwd gekregen.
Ontopic, wegens storing is de verwarming niet aan

vrijdag 29 september 2017 om 22:30
Net een nieuwe CV-ketel en we hebben ons best hierop gedaan.slobberbone schreef: ↑29-09-2017 09:40Vindt op zich ook niet zo interessant wanneer iemand zijn CV aanzet. Het is pas interessant om te weten dat iemand zijn CV ketel goed heeft ingeregeld en ketel heeft afgestemd op de woning en zo weer zuinig kan stoken voor de winter.

Monteur 1 wist weinig van de instellingen. Vandaag is monteur 2 langsgekomen voor de puntjes op de i, ook het tapwater staat nu op de eco-stand.