Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 14:34
Niks mis mee, zij wil dit zelf zo.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-09-2017 14:32Deze forummer is een fervente schrijver op het bdsm oid topic. Dat schijnt daar normaal te zijn.
zaterdag 30 september 2017 om 14:37
Zeker, zij is zonder kinderen en kiest deze manier van leven met een volledige andere insteek dan sommige andere (jonge?) vrouwen daar. Benoem dat dan, zou ik denken.
enn wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:39
6.02% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 september 2017 om 14:40
Imo: als je een nogal bijzondere mening verkondigt vanuit de bdsm hoek over onderdanigheid en dat de man de eindverantwoordelijke is in je relatie, dan moet je niet gek opkijken dat de gemiddelde persoon hiervan opkijkt. Datzelfde geldt voor andere zeer opvallende levensstijlen.
zaterdag 30 september 2017 om 14:42
Ik heb niet dat hele topic gelezen, maar volgens mij is Lollypopje juist erg openminded naar allerlei relatiesoorten.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:37Ik vind dat prima. Maar vind wel een beetje gek als je denkt dat dat de standaard is of zou moeten zijn voor relaties in het algemeen. Of dat zo brengt.
Ik vind het echt hilarisch dat TO bijval krijgt uit de BDSM-hoek
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook niet 'gemiddelde' personen zouden een vergelijking met een werkgever misschien een beetje gek vinden zonder verdere uitleg.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-09-2017 14:40Imo: als je een nogal bijzondere mening verkondigt vanuit de bdsm hoek over onderdanigheid en dat de man de eindverantwoordelijke is in je relatie, dan moet je niet gek opkijken dat de gemiddelde persoon hiervan opkijkt. Datzelfde geldt voor andere zeer opvallende levensstijlen.
zaterdag 30 september 2017 om 14:44
Ook met uitlegFee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:42Ook niet 'gemiddelde' personen zouden een vergelijking met een werkgever misschien een beetje gek vinden zonder verdere uitleg.
zaterdag 30 september 2017 om 14:46
Beter geen uitleg, laat ze het uitzoeken...
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 30 september 2017 om 14:47
Misschien kan TO ook prima voor deze manier van leven kiezen met haar eigen insteek.
En als dat niet zo is, zijn er daar volgens mij genoeg reacties die haar aan het denken kunnen zetten.
zaterdag 30 september 2017 om 14:48
Ik verzeker je dat ik geen trol ben.
Maar ben wel er wel voor dat TO zelf mag bepalen wat haar gelukkig maakt en als ze gelukkig wordt van schoonmaken na werktijd van een zootje kerels en haar man is daar héél blij mee zelfs dat die mannen dan al weg zijn.. Prima.
Ze typt niet of ze achterlijk is. Ze zijn behoorlijk gelovig en haar man is al gematigd naar haar geloof. Lijkt mij niet echt eenrichtingsverkeer.
zaterdag 30 september 2017 om 14:49
Ze zal er vast niet gek van op kijken, er is een reden waarom er een BDSM topic is.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-09-2017 14:40Imo: als je een nogal bijzondere mening verkondigt vanuit de bdsm hoek over onderdanigheid en dat de man de eindverantwoordelijke is in je relatie, dan moet je niet gek opkijken dat de gemiddelde persoon hiervan opkijkt. Datzelfde geldt voor andere zeer opvallende levensstijlen.
zaterdag 30 september 2017 om 14:49
Ik ook hoor. Iedereen moet lekker zelf weten als de keuze maar zelf gemaakt is. To zelf geeft dat ook aan. Nou prima.
Maar niet piepen later graag.
Ik heb alleen gevraagd of ze serieus was. Hoor daar vanzelf wel waarom ze dat tikt gok ik.
Meeste verbazing zit wel in reacties waarbij mensen voorbeelden noemen van (soms kleine) dingen ze laten of doen die gewoon aangeven dat de relatie niet gelijkwaardig is maar dat wel denken.
En dan zelf niet doorhebben dat ze voorbeelden noemen die dat ook onderschrijven.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:52
8.84% gewijzigd
zaterdag 30 september 2017 om 14:51
Wat arrogant.HasseSimonsdochter schreef: ↑30-09-2017 14:43Tsja ik verbaas me daar juist niet over. Allebei beetje wereldvreemd met rare "machtsverhoudingen"
zaterdag 30 september 2017 om 14:53
zaterdag 30 september 2017 om 14:54
TO boeit me van geen meter want dat is een trol eerste klas.
Het gaat me juist om die anderen die op haar getrol reageren, mateloos interessant om te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 september 2017 om 14:56
Lollypopje maakt een bewuste keuze voor een bepaald type relatie. Weloverwogen en met duidelijke afspraken. Het is niet mijn keuze, maar ze maakt hem in vol bewustzijn.
Andere vrouwen in dit topic leggen zich echter met een soort berusting neer bij de machtsbalans in hun relatie, want "er moet nu eenmaal iemand de baas zijn." Dat vind ik een heel ander verhaal.
Andere vrouwen in dit topic leggen zich echter met een soort berusting neer bij de machtsbalans in hun relatie, want "er moet nu eenmaal iemand de baas zijn." Dat vind ik een heel ander verhaal.
zaterdag 30 september 2017 om 14:56
Maar als ze zich daar zelf nou lekker bij voelen? Ik smeer bijvoorbeeld altijd mijn man zijn brood. Denk er verder niet over na.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:49Ik ook hoor. Iedereen moet lekker zelf weten als de keuze maar zelf gemaakt is. To zelf geeft dat ook aan. Nou prima.
Maar niet piepen later graag.![]()
Ik heb alleen gevraagd of ze serieus was. Hoor daar vanzelf wel waarom ze dat tikt gok ik.
Meeste verbazing zit wel in reacties waarbij mensen voorbeelden noemen van (soms kleine) dingen ze laten of doen die gewoon aangeven dat de relatie niet gelijkwaardig is maar dat wel denken.
En dan zelf niet doorhebben dat ze voorbeelden noemen die dat ook onderschrijven.
Andere mensen vinden dat heel raar. Hij draagt altijd de boodschappentassen. Denkt hij ook nooit over na. ( ik wel overigens
zaterdag 30 september 2017 om 14:58
Deze inderdaad.vrouwjagersma schreef: ↑30-09-2017 14:56Andere vrouwen in dit topic leggen zich echter met een soort berusting neer bij de machtsbalans in hun relatie, want "er moet nu eenmaal iemand de baas zijn." Dat vind ik een heel ander verhaal.
zaterdag 30 september 2017 om 14:59