Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
HasseSimonsdochter schreef:
30-09-2017 14:32
Deze forummer is een fervente schrijver op het bdsm oid topic. Dat schijnt daar normaal te zijn.
Niks mis mee, zij wil dit zelf zo.
DEATH schreef:
30-09-2017 14:34
Ik vind dat prima. Maar vind wel een beetje gek als je denkt dat dat de standaard is of zou moeten zijn voor relaties in het algemeen. Of dat zo brengt.
DEATH schreef:
Zeker, zij is zonder kinderen en kiest deze manier van leven met een volledige andere insteek dan sommige andere (jonge?) vrouwen daar. Benoem dat dan, zou ik denken.
enn wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:39
6.02% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
30-09-2017 14:32
Welk topic dan???

:furious: :sherlock: :'(
relaties/nieuwsgierig-wat-doe-of-laat-j ... #p27606743
DEATH schreef:
Consensueel noemen ze dat... :lijstje:
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
DEATH schreef:
Imo: als je een nogal bijzondere mening verkondigt vanuit de bdsm hoek over onderdanigheid en dat de man de eindverantwoordelijke is in je relatie, dan moet je niet gek opkijken dat de gemiddelde persoon hiervan opkijkt. Datzelfde geldt voor andere zeer opvallende levensstijlen.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 14:37
Ik vind dat prima. Maar vind wel een beetje gek als je denkt dat dat de standaard is of zou moeten zijn voor relaties in het algemeen. Of dat zo brengt.
Ik heb niet dat hele topic gelezen, maar volgens mij is Lollypopje juist erg openminded naar allerlei relatiesoorten.
Enn schreef:
Zeker, zij is zonder kinderen en kiest deze manier van leven met een volledige andere insteek dan sommige andere (jonge?) vrouwen daar. Benoem dat dan, zou ik denken.
Ik vind het echt hilarisch dat TO bijval krijgt uit de BDSM-hoek :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
30-09-2017 14:40
Imo: als je een nogal bijzondere mening verkondigt vanuit de bdsm hoek over onderdanigheid en dat de man de eindverantwoordelijke is in je relatie, dan moet je niet gek opkijken dat de gemiddelde persoon hiervan opkijkt. Datzelfde geldt voor andere zeer opvallende levensstijlen.
Ook niet 'gemiddelde' personen zouden een vergelijking met een werkgever misschien een beetje gek vinden zonder verdere uitleg.
AeonOfWinter schreef:
30-09-2017 14:15
Overduidelijk.

:hihi:
Nouschi schreef:
30-09-2017 14:42
Tsja ik verbaas me daar juist niet over. Allebei beetje wereldvreemd met rare "machtsverhoudingen"
Fee-de-Goede schreef:
Ook niet 'gemiddelde' personen zouden een vergelijking met een werkgever misschien een beetje gek vinden zonder verdere uitleg.
Ook met uitleg
30-09-2017 14:44
Ook met uitleg
Beter geen uitleg, laat ze het uitzoeken...
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Enn schreef:
Misschien kan TO ook prima voor deze manier van leven kiezen met haar eigen insteek.
En als dat niet zo is, zijn er daar volgens mij genoeg reacties die haar aan het denken kunnen zetten.
Siofra schreef:
30-09-2017 14:46
Beter geen uitleg, laat ze het uitzoeken...
Heb jij ook weer gelijk in
IJskoffie schreef:
30-09-2017 14:22
Dat moet je toch? Hoop ik dan.
Want ik ben zeer verbaasd over de vele reacties dat het allemaal zo normaal is hoe TO beperkt wordt door haar man, "want ze is er zo gelukkig mee".

Maar het feit dat hij uit Amerika komt :lightbulb:

Ik verzeker je dat ik geen trol ben.

Maar ben wel er wel voor dat TO zelf mag bepalen wat haar gelukkig maakt en als ze gelukkig wordt van schoonmaken na werktijd van een zootje kerels en haar man is daar héél blij mee zelfs dat die mannen dan al weg zijn.. Prima.
Ze typt niet of ze achterlijk is. Ze zijn behoorlijk gelovig en haar man is al gematigd naar haar geloof. Lijkt mij niet echt eenrichtingsverkeer.
30-09-2017 14:40
Ze zal er vast niet gek van op kijken, er is een reden waarom er een BDSM topic is.
DEATH schreef:
Ik heb niet dat hele topic gelezen, maar volgens mij is Lollypopje juist erg openminded naar allerlei relatiesoorten.
Ik ook hoor. Iedereen moet lekker zelf weten als de keuze maar zelf gemaakt is. To zelf geeft dat ook aan. Nou prima.
Maar niet piepen later graag. ;-)

Ik heb alleen gevraagd of ze serieus was. Hoor daar vanzelf wel waarom ze dat tikt gok ik.

Meeste verbazing zit wel in reacties waarbij mensen voorbeelden noemen van (soms kleine) dingen ze laten of doen die gewoon aangeven dat de relatie niet gelijkwaardig is maar dat wel denken.

En dan zelf niet doorhebben dat ze voorbeelden noemen die dat ook onderschrijven.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:52
8.84% gewijzigd
30-09-2017 14:43
Tsja ik verbaas me daar juist niet over. Allebei beetje wereldvreemd met rare "machtsverhoudingen"
Wat arrogant.
Echt wat een triestigheid lees ik daar toch. :( Al blij zijn dat je vent er af en toe een keer uitgaat voor de kinderen omdat om je heen er nooit een man uitgaat. Pffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DEATH schreef:
30-09-2017 14:47
Misschien kan TO ook prima voor deze manier van leven kiezen met haar eigen insteek.
En als dat niet zo is, zijn er daar volgens mij genoeg reacties die haar aan het denken kunnen zetten.
TO boeit me van geen meter want dat is een trol eerste klas.
Het gaat me juist om die anderen die op haar getrol reageren, mateloos interessant om te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lollypopje maakt een bewuste keuze voor een bepaald type relatie. Weloverwogen en met duidelijke afspraken. Het is niet mijn keuze, maar ze maakt hem in vol bewustzijn.
Andere vrouwen in dit topic leggen zich echter met een soort berusting neer bij de machtsbalans in hun relatie, want "er moet nu eenmaal iemand de baas zijn." Dat vind ik een heel ander verhaal.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 14:49
Ik ook hoor. Iedereen moet lekker zelf weten als de keuze maar zelf gemaakt is. To zelf geeft dat ook aan. Nou prima.
Maar niet piepen later graag. ;-)

Ik heb alleen gevraagd of ze serieus was. Hoor daar vanzelf wel waarom ze dat tikt gok ik.

Meeste verbazing zit wel in reacties waarbij mensen voorbeelden noemen van (soms kleine) dingen ze laten of doen die gewoon aangeven dat de relatie niet gelijkwaardig is maar dat wel denken.

En dan zelf niet doorhebben dat ze voorbeelden noemen die dat ook onderschrijven.
Maar als ze zich daar zelf nou lekker bij voelen? Ik smeer bijvoorbeeld altijd mijn man zijn brood. Denk er verder niet over na.
Andere mensen vinden dat heel raar. Hij draagt altijd de boodschappentassen. Denkt hij ook nooit over na. ( ik wel overigens :mrgreen: )
vrouwjagersma schreef:
30-09-2017 14:56
Andere vrouwen in dit topic leggen zich echter met een soort berusting neer bij de machtsbalans in hun relatie, want "er moet nu eenmaal iemand de baas zijn." Dat vind ik een heel ander verhaal.
Deze inderdaad.
Nouschi schreef:
:rofl: zo had ik het nog niet bekeken, maar waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven