Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 18:32
NajaLady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:23Ik ook. Vanmorgen kreeg ik alweer een waarschuwing binnen, wegens provoceren.
zaterdag 30 september 2017 om 18:34
Als jij het niet geschreven hebt om te provoceren is het geen provoceren en dus een onterechte waarschuwing.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:23Ik ook. Vanmorgen kreeg ik alweer een waarschuwing binnen, wegens provoceren.
zaterdag 30 september 2017 om 18:53
Het was gewoon een grapje. En best wel een leuk grapje ook, vond ik zelf. Maar ik maak me er verder niet druk om hoor.MoirenPhae schreef: ↑30-09-2017 18:34Als jij het niet geschreven hebt om te provoceren is het geen provoceren en dus een onterechte waarschuwing.
zaterdag 30 september 2017 om 18:55
Dan is het geen provoceren.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:53Het was gewoon een grapje. En best wel een leuk grapje ook, vond ik zelf. Maar ik maak me er verder niet druk om hoor.
zaterdag 30 september 2017 om 18:56
Eigenlijk zou je zelfs kunnen zeggen dat die TO mij provoceerde, met haar nogal enge topictitel. Zal ik haar staffen?
zaterdag 30 september 2017 om 18:57
Ik ga die discussie wel aan tegenwoordig. Met succes ook.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:56Eigenlijk zou je zelfs kunnen zeggen dat die TO mij provoceerde, met haar nogal enge topictitel. Zal ik haar staffen?
zaterdag 30 september 2017 om 18:59
Welnee joh, gbp, das voor slappelingen.
Maar goed, ik ben er blij om.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 19:01
Daar hebben ze gelukkig dumping voor uitgevonden.MoirenPhae schreef: ↑30-09-2017 19:00Nou, ken er ook die gewoon hun maaltijden vervangen door gebakjes.
David Dunning
David Dunning
Ik heb er echt de kracht niet voor. Zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet, hooguit iets om een beetje over te giechelen.
Er zijn wel mensen die vinden dat dat geen kwaad zou kunnen. En dan zou vooral de scherpe kant wat minder moeten.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 19:02
Of op dag twee ofzo al frikandellen in de blender stoppen...MoirenPhae schreef: ↑30-09-2017 19:00Nou, ken er ook die gewoon hun maaltijden vervangen door gebakjes.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 30 september 2017 om 19:03
Voor een ban vind ik het dat wel waard.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 19:01Ik heb er echt de kracht niet voor. Zo belangrijk is het allemaal nou ook weer niet, hooguit iets om een beetje over te giechelen.
En het is steeds hetzelfde uitleggen. Doe ik op mijn werk ook, dus gaat in 1 moeite door.
zaterdag 30 september 2017 om 19:05
Dat is gewoon goor. Ik deed voor mijn dochter de hutspot staafmixeren, toen ze met die kaak zat. Gatverdamme, wat een viezigheid werd dat zeg. Ik moet er niet aan denken wat een gestaafmixerde frikandel op gaat leveren.
zaterdag 30 september 2017 om 19:08
Ja, ik kan het me ook niet voorstellen dat het er appetijtelijk uitziet. Of dat het lekker smaakt. Sommige dingen moet je gewoon intact houden. Maar het gebeurt wel geregeld.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 19:05Dat is gewoon goor. Ik deed voor mijn dochter de hutspot staafmixeren, toen ze met die kaak zat. Gatverdamme, wat een viezigheid werd dat zeg. Ik moet er niet aan denken wat een gestaafmixerde frikandel op gaat leveren.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 30 september 2017 om 19:56
zaterdag 30 september 2017 om 20:03
Ik heb ooit een kaakoperatie gehad, waarna ik 8 weken vloeibaar moest eten en ja, er kan een hoop gestaafmixerd worden. Maar frikandellen had ik nog niet bedacht.vrouwjagersma schreef: ↑30-09-2017 19:59Ik heb nog een poos in een gaarkeuken voor bejaardentehuizen gewerkt, maar ik kan uit ervaring melden dat je een hoop eten kunt staafmixeren. Zelfs friet met mayo.
David Dunning
David Dunning