Ineens kinderwens
zondag 1 oktober 2017 om 22:32
Hoi,
Ik ben 24 jaar en heb nooit echt een kinderwens gehad. Er zijn ook altijd weinig kinderen/baby's in mijn omgeving geweest.
Nu heb ik sinds een paar maanden sterk het gevoel dat ik ineens wel kinderen wil. Laatst was ik na mijn stopweek de eerste pil vergeten. Ik betrapte mezelf erop dat ik hoopte zwanger te zijn.
Is er iemand die dit herkent?
Ik ben 24 jaar en heb nooit echt een kinderwens gehad. Er zijn ook altijd weinig kinderen/baby's in mijn omgeving geweest.
Nu heb ik sinds een paar maanden sterk het gevoel dat ik ineens wel kinderen wil. Laatst was ik na mijn stopweek de eerste pil vergeten. Ik betrapte mezelf erop dat ik hoopte zwanger te zijn.
Is er iemand die dit herkent?
zondag 1 oktober 2017 om 22:43
Ja dit herken ik deels. Alleen heb ik wel altijd een kinderwens gehad. Bij mij werd deze wens ineens heel sterk toen ik 20 jaar was. Ondertussen bijna 23 jaar en nu in ronde 10. constant dromen, het gevoel was zo ontzettend sterk van het ene op het andere moment. Ik had het in het begin best lastig, het overviel mij echt heel erg.
Wat vind jouw vriend ervan, of hoe staat hij erin? Het is belangrijk dat jullie er samen achterstaan, niet alleen gevoelsmatig.
Wat vind jouw vriend ervan, of hoe staat hij erin? Het is belangrijk dat jullie er samen achterstaan, niet alleen gevoelsmatig.
lalameme wijzigde dit bericht op 01-10-2017 22:45
9.33% gewijzigd
zondag 1 oktober 2017 om 22:47
Lalameme schreef: ↑01-10-2017 22:43Ja dit herken ik deels. Alleen heb ik wel altijd een kinderwens gehad. Bij mij werd deze wens ineens heel sterk toen ik 20 jaar was. Ondertussen bijna 23 jaar en nu in ronde 10. constant dromen, het gevoel was zo ontzettend sterk van het ene op het andere moment. Ik had het in het begin best lastig, het overviel mij echt heel erg.
Mijn vriend wil ook kinderen maar zou het liefst nog een jaartje wachten
zondag 1 oktober 2017 om 22:47
zondag 1 oktober 2017 om 22:53
neem die tijd om alles op een rijtje te zetten etc. is hij er eerder helemaal klaar voor, dan kan het altijd eerder. Hoe sta jij er verder in? Zou je het liefst meteen stoppen met de pil? Of zou je zelf ook ondanks je gevoel willen wachten?
Ik vond het echt bizar, ik kon ook gewoon niet meer om die drang heen. Wij hebben ook nog een hele tijd gewacht, wat was dat lastig. Maar wel de juiste keus! Al was het achteraf gezien niet nodig geweest in ons geval.
Ben ik met je eens girl! Er is altijd wel iets.
Ik vond het echt bizar, ik kon ook gewoon niet meer om die drang heen. Wij hebben ook nog een hele tijd gewacht, wat was dat lastig. Maar wel de juiste keus! Al was het achteraf gezien niet nodig geweest in ons geval.
Ben ik met je eens girl! Er is altijd wel iets.
zondag 1 oktober 2017 om 23:00
zondag 1 oktober 2017 om 23:08
zondag 1 oktober 2017 om 23:52
Of het herkenbaar is maakt niet zoveel uit. Jij wil het nu, is je goed recht, maar je vriend wil het nog niet, zijn goed recht. It takes two to tango. En ga alsjeblieft niet aanrommelen met de pil. Ik hoop dat je meer wilt dan alleen een kind, hoop fat je dat kind ook een stabiele uitgangssituatie wenst
zondag 1 oktober 2017 om 23:56
Mijn vriend en ik waren op vakantie en ik kreeg een droom over een baby. En toen wilde ik opeens kinderen. Terwijl ik nooit die kinderwens had gehad. Anderhalf jaar later is dochter geboren. Ik was 29 toen. Je lichaam doet rare dingen met je
maandag 2 oktober 2017 om 10:41
Ja hoor, ik herken het wel. Toen ik begin 20 was wilde ik ook zó graag een kindje. Maar goed, ik woonde nog op kamers, was nog aan het studeren en de relatie bleek ook niet de juiste. De wens kwam en ging een beetje met vlagen dus zo lang als het nog niet praktisch was heb ik me maar bezig gehouden met m'n andere toekomstdoelen. En inmiddels ben ik 29, getrouwd en zwanger van de eerste.
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:56
Ik herken het ook wel. Ik had ook nooit een kinderwens, zag mezelf oud worden zonder kinderen en veel dieren haha. Toen ik 28 was begon het toch te borrelen. Toen zijn we er al vrij snel voor gegaan, waren toen 8 jaar samen en hebben een stabiele basis. Ons kindje liet even op zich wachten, wat ik vreselijk verdrietig vond, maar achteraf is het wel goed geweest om aan het idee te wennen. Inmiddels ben ik 31 en is onze zoon bijna 8 weken.
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:38
Ik droomde ooit ook over een baby toen ik nog geen kinderen had. Janken joh toen het een droom bleek! ( geen uren hoor... gewoon een traantje weggepinkt. Zo suf.)
donderdag 5 oktober 2017 om 14:00