Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 oktober 2017 om 21:44
In de oudheid was bij ons de regel dat je je (nieuwe) zomerkleren aantrok met Pasen (ook als het sneeuwde) en je vanaf 1 november (in BE ook een katholieke feestdag) je winterkleren aan moest doen. Temperatuur???? Dat was niet belangrijk, geplogendheden des te meer
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 2 oktober 2017 om 21:45
Hier ook.Oudblond schreef: ↑02-10-2017 21:44In de oudheid was bij ons de regel dat je je (nieuwe) zomerkleren aantrok met Pasen (ook als het sneeuwde) en je vanaf 1 november (in BE ook een katholieke feestdag) je winterkleren aan moest doen. Temperatuur???? Dat was niet belangrijk, geplogendheden des te meer![]()
maandag 2 oktober 2017 om 21:58
Hebben we ons goed aan ontworsteld! (heb ik de indruk ook van jou). Dit soort idioterie heeft me wars gemaakt maakt van geplogenheden en me geholpen om mijn eigen weg te zoeken.
maandag 2 oktober 2017 om 22:02
maandag 2 oktober 2017 om 22:07
IS is er als de kippen bij om het op te eisen. NL is tot nu nog gespaard gebleven. Man werkt in de culturele sector en wij hebben best veel zorgen over eenzame cowboys die de 'camera' zoeken voor hun egoïstische acties. En het beangstigende hierin is dat zelfs de hoogste veiligheidsdiensten eigenlijk geen info kunnen geven over hoe praktisch handelen in geval van.
maandag 2 oktober 2017 om 22:09
Ze hebben ook heel weinig zicht op de netwerken.Oudblond schreef: ↑02-10-2017 22:07IS is er als de kippen bij om het op te eisen. NL is tot nu nog gespaard gebleven. Man werkt in de culturele sector en wij hebben best veel zorgen over eenzame cowboys die de 'camera' zoeken voor hun egoïstische acties. En het beangstigende hierin is dat zelfs de hoogste veiligheidsdiensten eigenlijk geen info kunnen geven over hoe praktisch handelen in geval van.
maandag 2 oktober 2017 om 22:12
Ik ben een stukje ouder dan jij. Mijn moeder was helemaal niet zo, vader was traditioneler in dit soort dingen. Terwijl hij dan wel weer al zijn dochters op het hart drukte dat ze zelf verantwoordelijk waren voor hun leven en welzijn en ons ook alle kansen bood tot opleiding e.d. Invloed van mijn moeder denk ik en het feit dat mijn ouders een absoluut team waren.
oudblond wijzigde dit bericht op 02-10-2017 22:17
0.10% gewijzigd
maandag 2 oktober 2017 om 22:14
Ben ik met je eens. Maar wij hebben meer angst voor die einzelgängers die 'roem' nastreven en dus zonder enige band met IS of dergelijke weten dat ze 'het nieuws halen' met een dodelijke actie en daardoor op ideeën gebracht worden die ze makkelijker uitvoeren nu.
maandag 2 oktober 2017 om 22:17
maandag 2 oktober 2017 om 22:19
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die zich er niet druk om maakt/angstig is.
Het gaat toch wel gebeuren en nog veel vaker en heftiger dan nu gebeurt. De vraag is niet of maar wanneer.
maandag 2 oktober 2017 om 22:24
Helemaal eens. Ik pas er mijn leven ook niet op aan. Maar ik merk wel dat als man voor zijn werk (=veel publiek) een band/lezing/programma doet wat enigszins 'discutabel' is, hij wel meer op zijn 'qui vive' is en ik wat minder relaxed ben.MoirenPhae schreef: ↑02-10-2017 22:19Ik denk dat ik een van de weinigen ben die zich er niet druk om maakt/angstig is.
Het gaat toch wel gebeuren en nog veel vaker en heftiger dan nu gebeurt. De vraag is niet of maar wanneer.
dinsdag 3 oktober 2017 om 05:20
Nog snel in mijn laatste mijl voor de mods wakker worden een paar vergeten mensen
Corona, toppertje, T doet me aan je denken.
Khemam, van alle markten thuis, wat je zag is wat je kreeg!
Ttass, zoveel stormen doorstaan en still standing! Ik heb je zo zien groeien door de jaren heen!
FV, je kan alles zo duidelijk verwoorden en je werd zelden rancuneus ook al spatte je emoties soms van het scherm.
En dan vergeet ik er vast nog een paar. Maar degenen die ik genoemd heb hebben mij in de loop der jaren een beter mens gemaakt.
Ik kan de reacties van sommigen al lezen. Ga lekker je gang. Ik heb veel meegekregen van het forum en dat neem ik mee en laat de rest aan negativiteit en hatelijkheid liggen bij wie het hoort. Uiteindelijk zullen ze het zelf weg moeten kauwen, so do i.
Dag lieve mensen! Bedankt voor alles!
Corona, toppertje, T doet me aan je denken.
Khemam, van alle markten thuis, wat je zag is wat je kreeg!
Ttass, zoveel stormen doorstaan en still standing! Ik heb je zo zien groeien door de jaren heen!
FV, je kan alles zo duidelijk verwoorden en je werd zelden rancuneus ook al spatte je emoties soms van het scherm.
En dan vergeet ik er vast nog een paar. Maar degenen die ik genoemd heb hebben mij in de loop der jaren een beter mens gemaakt.
Ik kan de reacties van sommigen al lezen. Ga lekker je gang. Ik heb veel meegekregen van het forum en dat neem ik mee en laat de rest aan negativiteit en hatelijkheid liggen bij wie het hoort. Uiteindelijk zullen ze het zelf weg moeten kauwen, so do i.
Dag lieve mensen! Bedankt voor alles!
dinsdag 3 oktober 2017 om 07:12