(Begin) meimama's 2018

28-09-2017 23:08 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen de meimama's 2018 verder.
(Oud topic: hier)
Er is nog plek in de tabel, voor wie dat wilt.

NaamLeeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
Amber1028 / 33...16 mei3 oktober eerste echo...
-Eland-281...13 oktober 1ste echo vk...
Jinthe27210 mei12 oktober echo :heart: gezien
Klavertje8136 / 364...12 oktober termijn echo...
lolacola2816 mei12 oktober vk? :heart: gezien
Monstertje199026 / 31114 mei......
Ukkiepukkie231 / 33213 mei23 oktober echo vk :heart: gezien
Yana8730214 mei16 oktober vkBam. :heart: gezien
zojo8334214 mei11 oktober echo bij arts, plus 3D echo :heart: gezien
..................
anoniem_354169 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 09:24
51.28% gewijzigd
Idd Days heel veel succes
En Suze jij ook alvast voor vrijdag :love:
Dankjewel dames! En Yana87, dank voor het toevoegen aan de tabel. Voel me vereerd :)

Days en Amber, ik duim met jullie mee!!

Omdat ik in de ochtenden niet bepaald op mijn best ben de laatste weken (zó misselijk... al blij als ik voor mijn rondspringende dreumes kan zorgen zonder continu boven toilet te hangen) hou ik het nu even kort. Later meer!

Ps ik vind geheime Facebook groep ook prima, kletst misschien makkelijker omdat je weet dat niet half zwanger Nederland meeleest (heb een aantal zwangere vriendinnen die me zo zouden herkennen als ik wat meer over mezelf zou vertellen)
Yana, denk aan je hoor!
Ik heb dus geen mei 2016 groepje ;-)

Dames, ik maak een geheime Facebook groep aan. Wil je aansluiten, stuur me dan even een pb met je naam (evt omschrijving van je profielfoto, voor ik de verkeerde toevoeg). Ik nodig je dan uit.
Ik wil wel hoor maar kan de rest van mijn Facebook dat ook zien?
Hi Monstertje,
Nee, gelukkig niet! Rest Van de wereld hoeft dat niet te zien. Met een geheime groep kun je de groep niet vinden, je moet echt uitgenodigd worden door iemand. Onzichtbaar dus, niet vindbaar maar er is ook niks op je profiel te zien.
Yana en ik zitten in de Facebook groep :-)!

Days, ben heel benieuwd hoe het bij jou is vandaag. Denk aan je...
Amber, jij vandaag de eerste echo, spannend!
Helaas zit het niet goed... Op de echo vanmorgen bleek het minimaal gegroeid en geen hartactie dus een missed abortion 😓 Maandag een afspraak bij de gynaecoloog als de miskraam deze week niet alsnog vanzelf op gang komt. Ik ben zo verdrietig, kan het gewoon niet geloven 😥 We hadden er zo op gehoopt.

Suze210 ik blijf voor je duimen. Iemand die in hetzelfde schuitje zat postte gisteren nog dat zij nu wel hartactie had en toch minder ver bleek te zijn dan gedacht (na een week al positief getest). Laat je niet ontmoedigen door mijn slechte uitkomst :hug:

Ik wens jullie allen een super zwangerschap toe ❤️
Ach lieve Days, ik had zo gehoopt dat het anders was... Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. 2,5 jaar geleden een miskraam en het verdriet slijt, maar blijft bij je.
Verdorie, ik ken je niet maar ben plaatsvervangend verdrietig voor je! Heel veel sterkte!
Lieve Days heel veel sterkte :(
Neem je tijd om dit te verwerken. Hopelijk komt het snel zelf op gang en hoef je niet alsnog veel medische dingen te ondergaan. Hoe dan ook is het enorm verdrietig. Echt knap hoe je alsnog zo positief kon blijven de afgelopen week.
Heel, heel veel sterkte Days...
Zo ontzettend verdrietig en oneerlijk! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alles lijkt ongepast... :hug:
Onee Das wat verdrietig! Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel.
Ik hoop dat het jullie snel gegund is en dat jullie voor nu veel steun aan elkaar hebben.
Ik vind een fb groepje persoonlijk ook makkelijker. Ik heb zojo83 een berichtje gestuurd.
Meiden,

Days, wat naar om te lezen, heel
Veel sterkte!!

Bedankt voor de dames die mij succes hebben gewenst vandaag. Het was heel spannend. Vind het ook vervelend na klote bericht Days te zeggen dat het hier goed was.

Uiteraard heel erg opgelucht! 7 weken 6 dagen. Klopt met mijn 8 weken berekening dus!

Ik wil persoonlijk liever anoniem blijven en doe daarom
Helaas niet mee aan fb.
Wat verdrietig Days, heel veel sterkte!

Amber, jij gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was. Ik zie Facebook ook niet zitten, helaas. Dus ik blijf gewoon hier wat kletsen.
Wat naar Days. Heel veel strekte!

Fijn amber dat je echo goed was!
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Dat ik alle symptomen nog gewoon heb, maakt het extra moeilijk, ik wil het er nu ook uit hebben ook, even heel hard gezegd. Hoop ook dat het ons straks weer gegund is en we niet weer 8mnd geduld moeten hebben. Lees misschien hier en daar nog eens mee :bye:

Amber, wat fijn dat je echo goed was! En zelfs je termijn klopte. Ik hoop dat er in mei heel veel lieve baby's geboren worden :heart:
Hoe gaat het met iedereen? :bye:
Meiden, merk dat ik weinig meer lees en schrijf hier. Mij mag jr uit tabel halen. Wens jullie het beste! Laatste echo was goed nu ruim 11 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven