Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 2 oktober 2017 om 21:00
Ik heb in de zomer met handschoenen aan op kantoor gezeten omdat de niet-te-regelen-airco op standje Zuidpool stond. Gelukkig hebben we een nieuwe locatie waar het gewoon aangenaam zitten is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 2 oktober 2017 om 21:16
Moet toch ergens warm van worden behalve de cv hoog opstokenprada schreef: ↑02-10-2017 20:56Ouwe zuiplapIk wilde van de week Netflix voor de winter opzeggen omdat er nu best leuke programma's op televisie zijn. Maar ze hadden weer goede docu's toegevoegd dus ik blijf maar lid.
Vandaag mijn tablet binnengekregen dus dan kan ik eens in bed kijken, laptop vind ik daar te onhandig voor en die wordt te warm aan mijn benen.
Cateau,Deze voor jou na je openhartige pijnlijke ontboezeming elders.
maandag 2 oktober 2017 om 22:25
Ooh ja! Dat standje hadden wij op het lab de afgelopen maand en het was al zo koud.
maandag 2 oktober 2017 om 22:41
Een kroel is altijd welkom. Dankje Prada.prada schreef: ↑02-10-2017 20:56Ouwe zuiplapIk wilde van de week Netflix voor de winter opzeggen omdat er nu best leuke programma's op televisie zijn. Maar ze hadden weer goede docu's toegevoegd dus ik blijf maar lid.
Vandaag mijn tablet binnengekregen dus dan kan ik eens in bed kijken, laptop vind ik daar te onhandig voor en die wordt te warm aan mijn benen.
Cateau,Deze voor jou na je openhartige pijnlijke ontboezeming elders.
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:34
dinsdag 3 oktober 2017 om 09:59
dinsdag 3 oktober 2017 om 10:14
Goedemorgen dames in dit gezellige forum, fijne dinsdag.
Mijn dag is al goed begonnen met een lach
Net is mijn vriendin weg gegaan met haar dochtertje.
Vlak voordat ze weggaat.
"Sis (afkorting van haar naam) alles goed."
"Ja, hoezo."
"Wakker?"
"Sinds 6 uur." Met een glimlach van Sis
Sis is klaar met aankleden van haar dochtertje om naar huis te gaan en haar dochtertje in de armen. Doe mijn dochtertje jasje aan en loop met hun naar de fiets. Sis doet haar dochtertje in het fietsstoeltje en riempjes om. Ook jas capuchon want het druppeltje een beetje.
"Sis, echt wakker."
Sis kijkt mij aan
oepsie heeft ze haar dochtertje in het te kleine jasje van mijn jongste dochtertje gewurmd.
Neem haar niets kwalijks, onze dochters jasjes lagen bij elkaar op de eetkamerstoel na mijn oudste meiden te hebben weggebracht naar school.
Mijn dag is al goed begonnen met een lach
Net is mijn vriendin weg gegaan met haar dochtertje.
Vlak voordat ze weggaat.
"Sis (afkorting van haar naam) alles goed."
"Ja, hoezo."
"Wakker?"
"Sinds 6 uur." Met een glimlach van Sis
Sis is klaar met aankleden van haar dochtertje om naar huis te gaan en haar dochtertje in de armen. Doe mijn dochtertje jasje aan en loop met hun naar de fiets. Sis doet haar dochtertje in het fietsstoeltje en riempjes om. Ook jas capuchon want het druppeltje een beetje.
"Sis, echt wakker."
Sis kijkt mij aan
Neem haar niets kwalijks, onze dochters jasjes lagen bij elkaar op de eetkamerstoel na mijn oudste meiden te hebben weggebracht naar school.
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:10
dinsdag 3 oktober 2017 om 21:07
Toen ik van de crematie van mijn moeder thuis kwam, ben ik onder de douche gaan staan.ook mijn haar gewassen.
Wilde alle verdriet wegspoelen .helemaal schoon zijn .alle ellende weg.en ben toen gaan slapen.
En dat hielp werkelijk. Voelde mij daarna goed.
Wilde alle verdriet wegspoelen .helemaal schoon zijn .alle ellende weg.en ben toen gaan slapen.
En dat hielp werkelijk. Voelde mij daarna goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 3 oktober 2017 om 21:42
Ik hoop dat je rustig en lang kan slapen lieverd. Sedatie is niet niets, ook al weet je dat je geliefde er het comfortabelste bij is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras