'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:03
Lekker ding? Verre van....
Bijzondere keuze om zo'n leven te gaan leiden. Aan de ene kant heb ik er wel respect voor, dat ze het comfortabele leven achter zich laat. Maar mijn keuze zou het niet zijn.
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:16
Kleding, zonnepaneel, ezel. Mooie kado's waar zijzelf heel lang en hard voor zouden moeten werken. Zelfs als de liefde van dit stel voor Marissa wederzijds is, doet ze nog steeds veel concessies. Zij past zich eigenlijk geheel aan aan zijn cultuur, inclusief de fysieke arbeid die daarbij komt en je man een week lang missen omdat hij dan aandacht (kindjes) geeft aan zijn eerste vrouw. Ik vraag me af hoelang het duurt voor ze zich afvraagt hoe ze zover van zichzelf af is komen te staan.
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:20
Ik ook, hoe slechter het verhaal hoe beter (maar ik ben wat dit betreft dan ook een enorme trasher
Keep on, keep keepin' on....
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:21
Ze is echt heel veel afgevallen in korte tijd! Maar ze zegt ook dat er soms te weinig eten is. Haar man zei in het begin: ik wilde altijd al een blanke vrouw. Is hij met haar getrouwd omdat hij haar leuk vindt of uit status/geld?
Als je ziet waar zij is opgegroeid dan begrijp ik de consessies iets beter. Volgens mij een erg hoog hippie gehalte.
Als je ziet waar zij is opgegroeid dan begrijp ik de consessies iets beter. Volgens mij een erg hoog hippie gehalte.
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:22
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:22
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:25
Nou inderdaad, ik vind het een knap irritant lachje.
In 2 maanden tijd ziet ze er een stuk slechter uit, benieuwd hoe lang ze dit leven vol houdt.