Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 02:01
Ik begrijp haar gevoel wel, maar ze slaat de plank compleet mis met dit vreselijke stukje proza.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:01
" je kind verliezen of nog erger"?
Hm.. wat zou er erger zijn..
Er staan wel meer fouten in. Ik merk dat ik me boos zit te maken erom. Het gaat helemáál niet om Anne. Gatver. Ik kan maar beter gaan slapen.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 02:04
29.65% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 02:09
over 25 jaar zal mijn meisje ook alleen op de fiets stappen. Haar vader zal haar vragen uit te kijken en voor het donker thuis te zijn.
Denk niet dat 'haar meisje' op haar 25ste nog thuis woont, laat staan dat ze dan voor het eerst alleen gaat fietsen.
Denk niet dat 'haar meisje' op haar 25ste nog thuis woont, laat staan dat ze dan voor het eerst alleen gaat fietsen.
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 02:10
0.57% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 02:10
Je hebt gelijk, waarschijnlijk is ze zelf nog geen 20. Toch vind ik het lief.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
donderdag 12 oktober 2017 om 02:12
Bizar hoe intens je mee kunt leven met mensen die je niet kent hè. Ik ben gewoon een soort van nerveus voor de afloop. En hopelijk komt die er ooit voor de familie. Wat de uitkomst ook mag zijn.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:16
Ik lees een jonge moeder die zich zorgen maakt over de toekomst, wanneer haar kleintje haar zelfstandige stappen in de grote, boze wereld zal zetten. Vind ik heel natuurlijk.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:19
Hou op schei uit, wat een melodrama allemaal.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:21
.
Het is ook te hopen dat haar ouders geen teksten schrijven waar haar maag van omdraait.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:23
donderdag 12 oktober 2017 om 02:24
Het is absoluut natuurlijk om dat te bespreken met derden. Maar om er een dramatische blog van te maken over de rug van het leed van anderen , vind ik bijzonder ondoordacht. Het gaat om Anne en niet om Liv, want Liv is uiteindelijk waar het de blogger echt om gaat. Ik vind dat pijnlijk.
Je ziet het vaker; iemand schrijft wél een toepasselijk stukje wat raakt( zoals het stukje van mevrouw Jagersma) en iedereen waant zich een schrijver.
Er zal vast niks gemeens achter zitten, maar ik vind het persoonlijk heel dom overkomen.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:27
Daar val ik dan weer niet over. Zij leest het anders. Er zullen vast meer mensen zijn die het een mooi stukje vonden.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:29
Ik had het over jouw hatelijke reacties hoor.
donderdag 12 oktober 2017 om 02:34
Ik huil niet snel, maar zodra ze gevonden is zal ik ook moeten slikken denk ik.