Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-10-2017 15:20
Getver, ik heb een zorg over iets dat nog moet komen en dat is helemaal niets voor mij, ik zet dat normaal gesproken altijd van me af en laat de boel de boel, maar deze keer blijf ik er mee bezig. Vervelend dit.
Ik hoop echt dat het alleen vandaag is dat ik ermee bezig ben, want zwaar vermoeiend en op dit moment kan ik toch niets aan de komende situatie veranderen of voorkomen.

Zou iemand misschien een barre schuine mop willen vertellen?
Een al jaren getrouwde man is nog steeds groot fan van Brigitte Bardot dus zijn vrouw denkt als hij jarig is "laat ik hem een keer iets origineels geven". Aan het eind van de dag komt hij thuis en vrouwlief geeft aan dat ze een hele leuke verrassing voor hem heeft. Maar dan moet hij wel even mee naar de slaapkamer.
In de slaapkamer aangekomen kleedt ze zich uit en de man wordt al blijer. Dat is lang geleden.
Ook het slipje gaat uit en de vrouw buigt zich voorover, met haar heerlijke billen naar haar man gericht.

"Kijk...heb ik voor jou laten tatoeeren. Leuk he?"

"Bob?? Ik ken helemaal geen Bob".
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
13-10-2017 16:34
Een al jaren getrouwde man is nog steeds groot fan van Brigitte Bardot dus zijn vrouw denkt als hij jarig is "laat ik hem een keer iets origineels geven". Aan het eind van de dag komt hij thuis en vrouwlief geeft aan dat ze een hele leuke verrassing voor hem heeft. Maar dan moet hij wel even mee naar de slaapkamer.
In de slaapkamer aangekomen kleedt ze zich uit en de man wordt al blijer. Dat is lang geleden.
Ook het slipje gaat uit en de vrouw buigt zich voorover, met haar heerlijke billen naar haar man gericht.

:rofl:
Laatste weekend als vriend en vriendin :sun: :heart:
en eindelijk allebei vakantie! :yes:
Vooral voor vriend fijn, eerste echte vakantie van het jaar.
Daremanda schreef:
13-10-2017 17:00
Laatste weekend als vriend en vriendin :sun: :heart:
en eindelijk allebei vakantie! :yes:
Vooral voor vriend fijn, eerste echte vakantie van het jaar.
En dan wordt het ook nog beter weer de komende dagen. Lekker voor jullie.
Annapicobella schreef:
13-10-2017 17:40
En dan wordt het ook nog beter weer de komende dagen. Lekker voor jullie.
Ja :D
dinsdag (trouwdag) volgens de voorspelling in elk geval droog. Heerlijk buiten foto's nemen wordt dat :)
anders hadden we onder de paraplu gestaan, heeft ook wel iets. :)
Toch het risico van een oktoberbruiloft natuurlijk. :)
Daremanda schreef:
13-10-2017 17:41
Ja :D
dinsdag (trouwdag) volgens de voorspelling in elk geval droog. Heerlijk buiten foto's nemen wordt dat :)
anders hadden we onder de paraplu gestaan, heeft ook wel iets. :)
Toch het risico van een oktoberbruiloft natuurlijk. :)
Oh...nou zie ik t pas: 171017. Handig onthouden!
Annapicobella schreef:
13-10-2017 17:54
Oh...nou zie ik t pas: 171017. Handig onthouden!
Ja haha :D
is meer omdat we dan x jaar samenwonen :)
en ik wilde inderdaad wel iets wat goed te onthouden is.
Annapicobella schreef:

:rofl:
Ik ben uit de band gesprongen en heb VIER.....vier??!!.....ja VIER dezelfde truitjes gekocht. Model was perfect voor mij, alles klopte en ze zijn dun dus prima voor najaar en voorjaar. Een grijze, een zwarte een helder blauwe en een roodbruine, :yes: .
Misschien raar 4 dezelfde, maar als ik eindelijk iets naar mijn zin vind moet ik toeslaan.
En steeds anders gecombineerd (verschillende broeken, kettingen, sjaaltje) lijken ze niet hetzelfde.
Nou maar hopen dat je de truitjes niet zat wordt en de pasvorm goed blijft, herfstappeltaart!

Dochter is thuis en heeft gekookt en ik heb erg lekker gegeten.
Erg vervelend Cateautje .als iets zo blijft hangen.hoop dat het intussen beter gaat. Ik heb momenteel geen mop oo voorraad.

Dare denk dat jij heel veel geluk hebt met het weer dinsdag. Hoop op n stralende dag voor jullie.

Herfst die ik ook wel eens .maar dan twee stuks geen vier. 😜

Fijn dat je dochter heeft gekookt aviv.

Ik ben moe en heb zere voeten.vanmiddag boodschappen gehaald .prachtig weer .we hebben n mooi weekend in het vooruitzicht heerlijk. Zien dat ik morgen nog n keer de energie heb om n stukkie te lopen.
Gezellige voortzetting,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heb je zoveel boodschappen moeten halen dat je voeten er zeer van doen chrisjoh? Of is het algehele malaise?
Gewoon moe en zere voeten aviv. Hebben de boodschappen met z.n tween gehaald dus ik hoef nooit te sjouwen.
Ook zere voeten, maar wegens dagje Den Haag Zonder boodschappen gedaan te hebben. Ben dus morgen verplicht om eerst naar de bakker te gaan voor het ontbijt. (gelukkig zit die hier 50 meter verder ongeveer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Opnieuw
wat Haaz?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Annapicobella schreef:

Ik zie het niet staan, je bent vergeten te schrijven dat zij op elke bil een B liet tatoeeren. BB dus. Maar hij zag tussen de B's nog een O :biggrin:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Hoe is het Cateautje? Voel je je al iets beter?

Aviv: ja ik hoop ook dat ze goed blijven maar ze waren nieg duur hoor. Dus zo niet dan is er geen man over boord. Ik had niet 1 truitje omdat ik nooot een model kan vinden wat leuk staat. En juist ket de gedachte datvze misschien niet kang meegaan heb ik "extra" gekocht. Kan ik nog iets bewaren :hihi:

Chris: waarom ben je zo moe? Last van een herfstdip misschien? Ik heb zelf ook veel meer energie in de zomer nl.

Daremanda: er wordt prachtig weer voorspeld voor dinsdag, dus jullie boffen!

Haaz: hoe bedoel je?
Excusez de typefouten. Dat heb ik steeds op het tablet (6)
Goedemorgen,ja herfst vervelend die type fouten. ,vergeet soms te controleren voor ik m wegstuur.en oeps.staan er soms compleet andere woorden.
Nee ik hoop nog geen najaarsdip.tis nog veel te mooi weer. straks wel n winterdip,
Gewoon erg moe en zere pootjes .
Nu weer uitgerust. gezellige zaterdag allen.
Kon vannacht, na wakker worden, niet meer doorslapen, dus naar "Neem een Geit" geluisterd (luisterboek). Dus werd laat en lorrig wakker. Wel direct een was in de machine aangezet. Dat voelt nuttig.
chrisjoh schreef:
14-10-2017 09:19
Goedemorgen,ja herfst vervelend die type fouten. ,vergeet soms te controleren voor ik m wegstuur.en oeps.staan er soms compleet andere woorden.
Mijn autocorrect herkent zichzelf al. Als ik begin met stomme en dan een a intik, geeft-ie als suggestie autocorrect, dus: stomme autocorrect!
Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dare geniet van je trouwdag!

Duimen jullie weer allemaal heel hard! Straks naar het ziekenhuis. Weer twee weken in spanning zitten straks!
Fleurtje_5 schreef:
14-10-2017 00:15
Ik zie het niet staan, je bent vergeten te schrijven dat zij op elke bil een B liet tatoeeren. BB dus. Maar hij zag tussen de B's nog een O :biggrin:
Ik snapte hem al niet :proud:

Boehoe, ik ben mijn stem kwijt. :cry:
twilight84 schreef:
14-10-2017 11:27
Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dare geniet van je trouwdag!

Duimen jullie weer allemaal heel hard! Straks naar het ziekenhuis. Weer twee weken in spanning zitten straks!
Oooh spannend! Heel veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven