Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
merle78 schreef:
14-10-2017 01:00
Ik neem nooit de eerste stap. Ik ben daarin nogal ouderwetst. Ik wacht af met kloppend hart.
Op het moment dat je er klaar voor bent, neem je die eerste stap.
Welterusten, ik haak af.
merle78 schreef:
Ik neem nooit de eerste stap. Ik ben daarin nogal ouderwetst. Ik wacht af met kloppend hart.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-10-2017 01:02
Afbeelding
Jaja, love is in the air. Bij mij is dat trouwens letterlijk; blue skies!
Enn schreef:
14-10-2017 01:02
Afbeelding
:love:
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
merle78 schreef:
14-10-2017 00:50
Ik ben nog niet grijs en als ik het wel zou zijn dan zou ik m'n haar kleuren. Soms staat grijs haar niet verkeerd niettemin.

Een grijze muis is nogal een subjectief waardeoordeel. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Een grijze muis zou best een geile donder kunnen zijn terwijl een hysterische sekspoes misschien dodelijk saai is tussen de lakens. Schijn kan bedrieglijk zijn.
Overcompensatie, zou goed kunnen. :rrr:
Enn schreef:
14-10-2017 00:32
Blijkbaar wel.
Nah..... en zo werd het tóch nog een warme nacht.

Afbeelding
:rofl:
Oh Amanda weer bezet? Pics or it didn't happen.
merle78 schreef:
Met kloppend hart, nog wel?! Maar goed dat Amand geen necrofiel is. Voor zover ik weet dan... #maarikbemoeiniet
Je speelt met vuur en hij nog meer. Dat is part of the game.

Wat overigens niet wil zeggen dat het fout is of niet. Sinds het overlijden van mijn man ben ik wat losser geworden in mijn denken.
Als jij nog lekker kan slapen met de gedachte dat je medeplichtig bent aan een huwelijk (met kinderen?) naar de klote te helpen omdat meneer als een peuter zijn driften niet kan beheersen zeg ik ga vooral zo door. Ik heb weinig respect voor dat soort kerels.

Ik zou nooit op reserve bank willen zitten en komen opdraven wanneer het hem blieft. Je bent meer waard.
Ik kan heus wel een andere vent krijgen hoor, ik kies er zelf voor om alleen te zijn omdat ik geen relatie wil. En dan denken jullie waarschijnlijk: oh en dan neuk je maar de vent van een ander. Ja idd, ik stel me daar voor open en waarom: nou om grof te zijn: hij is gewoon lekker, waarom zou ik het niet doen. Hij heeft geen kids, en tja mss heeft ie meer neukertjes, dat boeit mij echt helemaal niks want ik voel niks voor hem. Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat. En tja als het voorbij is dan is het voorbij. Ik ga echt niet aan zijn deur staan en zijn vrouw vertellen wat hij allemaal uitflikt want tja wat bereik ik ermee...als het voorbijbis tja dan is het voorbij en op naar de volgende vent en als die ook is getrouwd of in een relatie dan is het zo. Niet mijn probleem. Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet
Mooi. Slotje.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Mooi woord ook, ‘uitflikken’
snowflake23 schreef:
14-10-2017 19:37
Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet
ik mag voor je hopen dat het dan op z'n minst goede seks is :-D
De man is hier de foute vind ik zelf. Hij is getrouwd en gaat bewust vreemd. Jij bent niet getrouwd en kunt doen wat je wilt.
Mocht jij hem afwijzen zou hij toch een andere vrouw gaan nemen voor de sex. Dus jij bent niet de schuldige maar dat is hij. Erg voor zijn vrouw wel maar hij zal toch een reden hebben om niet bij haar weg te gaan.
Je kunt doen alsof je neus bloedt en tegen beter weten in jezelf als instrument voor het bedrog van die man laten lenen. Misschien kun je niet anders.
't Interesseert niemand behalve die vrouw aan de andere kant.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 22:54
8.44% gewijzigd
Ik zou hem verplicht laten douchen voordat hij hem bij jou erin mag hangen. In jouw geval weet je wél waar hij geweest is.
Ik persoonlijk vind het heel laag van andere vrouwen als ze zich in laten met een vreemdganger. Heb er totaal geen respect voor. Maar als jij maar gelukkig bent toch?
snowflake23 schreef:
14-10-2017 19:37
Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat.
Geloof niet dat jouw topic iets te maken heeft met vrouwen die vreemdgaan en ik vind het vreemd dat je dat er dan bij betrekt.

Jouw neukertje (man) gaat vreemd en het gros van de reagerende vrouwen vinden dat sneue, laffe types of kunnen zich juist verplaatsen in de vrouw die thuis op hem zit te wachten.

Prijs je gelukkig met je keuze!
Mamba13 schreef:
14-10-2017 23:15
Geloof niet dat jouw topic iets te maken heeft met vrouwen die vreemdgaan en ik vind het vreemd dat je dat er dan bij betrekt.

Jouw neukertje (man) gaat vreemd en het gros van de reagerende vrouwen vinden dat sneue, laffe types of kunnen zich juist verplaatsen in de vrouw die thuis op hem zit te wachten.

Prijs je gelukkig met je keuze!
Deze man hier is team vrouw.( niet TO)
Inderdaad Tarlin, enkele mannen (die je met een zoeklicht moet zoeken...) had ik eigenlijk moeten schrijven.

Mijn oprechte, diepe waardering voor je deelname aan team vrouw.
anoniem_351226 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 23:28
89.51% gewijzigd
Voor iemand die het 'allemaal niks kan schelen' maak je er wel erg veel woorden aan vuil :hihi:
Laat ook maar...
YouWish schreef:
14-10-2017 23:18
Voor iemand die het 'allemaal niks kan schelen' maak je er wel erg veel woorden aan vuil :hihi:
En dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven