Zwanger worden na miskraam in 2016/2
woensdag 12 oktober 2016 om 09:33
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
UD 3 feb '18
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
zondag 27 augustus 2017 om 19:36
Oh Vanessa, ik duim zo dubbel en dwars voor je! Het gaat echt goed komen. Ik heb vertrouwen.
Ik gun het je zo dat je een mooie tijd tegemoet gaat, iedereen hier denkt aan je en duimt zeker weten mee.
Hier is mijn kleine man op 6 augustus geboren en vandaag alweer drie weken oud. Hij heet Auke en ik ben zo verliefd! Naast heel veel onzekerheid of je het wel goed doet als nieuwbakken mama en de pijn in me hart bij de darmkrampjes, geniet ik en ben ik enorm dankbaar voor elk moment.
Ik gun het je zo dat je een mooie tijd tegemoet gaat, iedereen hier denkt aan je en duimt zeker weten mee.
Hier is mijn kleine man op 6 augustus geboren en vandaag alweer drie weken oud. Hij heet Auke en ik ben zo verliefd! Naast heel veel onzekerheid of je het wel goed doet als nieuwbakken mama en de pijn in me hart bij de darmkrampjes, geniet ik en ben ik enorm dankbaar voor elk moment.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
zondag 27 augustus 2017 om 21:02
Vanessa het is je ontzettend gegund! Laten we allemaal duimen dat er een mooi kindje groeien mag!
Wij hebben de 20 weken echo gehad en verwachten in januari een zoontje. Ontzettend blij! Mijn neef verwacht eind september ook zijn eerste kindje. Wel confronterend dat wij anders ook het eerste kindje dan zouden krijgen. Maar dolgelukkig dat het er wel van gaat komen. Vertrouwen vertrouwen..
Wij hebben de 20 weken echo gehad en verwachten in januari een zoontje. Ontzettend blij! Mijn neef verwacht eind september ook zijn eerste kindje. Wel confronterend dat wij anders ook het eerste kindje dan zouden krijgen. Maar dolgelukkig dat het er wel van gaat komen. Vertrouwen vertrouwen..
vrijdag 1 september 2017 om 07:48
Wat fijn Vanessa! Ik duim met je mee.
Pistache gefeliciteerd met jullie zoon!
Hoe is het met de rest van de meiden uit dit topic?
Mennes, Tamara en cupcake inmiddels al de baby in de armen?
Volgens mij zag ik Dorien en maisnon in een ander topic voorbij komen ook zwanger.
T zonnetje nog aanwezig?
Ik vandaag aftellen, nog 100 dagen te gaan! Druk bezig met de babykamer en alle inkopen.
Volgens mij zag ik Dorien en maisnon in een ander topic voorbij komen ook zwanger.
T zonnetje nog aanwezig?
Ik vandaag aftellen, nog 100 dagen te gaan! Druk bezig met de babykamer en alle inkopen.
vrijdag 1 september 2017 om 07:56
Fritzzz, ja dat klopt! Als alles goed gaat nu 9,5 weken. Eerder al gezien dat het hartje klopte, maar ik vind het allemaal nog erg spannend. Dinsdag de termijnecho, dan mogen we weer even kijken.
Nog 100 dagen, dan schiet het echt al op!
Pistache, gefeliciteerd! Wat heerlijk om hem te kunnen knuffelen.
Phlee, wat leuk, ook een jongen! Alhoewel ik me kan voorstellen dat het even schakelen is als je gevoel een meisje zei.
Nog 100 dagen, dan schiet het echt al op!
Pistache, gefeliciteerd! Wat heerlijk om hem te kunnen knuffelen.
Phlee, wat leuk, ook een jongen! Alhoewel ik me kan voorstellen dat het even schakelen is als je gevoel een meisje zei.
vrijdag 1 september 2017 om 21:54
Fijn vanessa! En met het bloedverlies?
Gefeliciteerd mennes met de kleine man! Begint ie al te lachen?
Fritzzz begint inderdaad op te schieten. Heb zelf ook even gekeken, zit toevallig precies op de helft, nog 50 dagen te gaan. Al reken ik zelf t liefst in maximaal aantal weken dan kan het alleen maar meevallen
Jij ook gefeliciteerd maisnon! Bijna in de 'veilige zone'
Gefeliciteerd mennes met de kleine man! Begint ie al te lachen?
Fritzzz begint inderdaad op te schieten. Heb zelf ook even gekeken, zit toevallig precies op de helft, nog 50 dagen te gaan. Al reken ik zelf t liefst in maximaal aantal weken dan kan het alleen maar meevallen
Jij ook gefeliciteerd maisnon! Bijna in de 'veilige zone'
zaterdag 2 september 2017 om 04:51
Wauw, zit ik hier midden in de nacht m'n zoontje te voeden. Word ik toch een beetje emotioneel van het idee dat volgensmij iedereen nu in dit forum op dit moment zwanger is of een kindje in haar armen heeft.
Enorm trots ben ik om deel te mogen uitmaken van zo een sterke groep vrouwen!
Super goed nieuws Vanessa! Ik wist dat het goed zou zijn, het is echt jouw tijd, ik geloof het echt. Veel liefs voor deze eerste weken!
En natuurlijk ook voor de andere pril zwangere dames!
Enorm trots ben ik om deel te mogen uitmaken van zo een sterke groep vrouwen!
Super goed nieuws Vanessa! Ik wist dat het goed zou zijn, het is echt jouw tijd, ik geloof het echt. Veel liefs voor deze eerste weken!
En natuurlijk ook voor de andere pril zwangere dames!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
zaterdag 2 september 2017 om 12:36
Hier ook nog even een update van mezelf, ben terug 7w2d zwanger. Dinsdag krijgen we de eerste echo. Vind het zo spannend en ben super onzeker. Het is echt de weken doorspartelen.
Voor iedereen die zijn baby ondertussen in de armen kan houden, dikke proficiat!
Voor de pril zwangeren, veel succes om de eerste 12 weken door te komen en voor de andere geniet van jullie zwangerschap!
Voor iedereen die zijn baby ondertussen in de armen kan houden, dikke proficiat!
Voor de pril zwangeren, veel succes om de eerste 12 weken door te komen en voor de andere geniet van jullie zwangerschap!
zaterdag 2 september 2017 om 12:59
dinsdag 5 september 2017 om 08:24
donderdag 7 september 2017 om 18:01
Pff fijn Vanessa. Wat zenuwslopend lijkt me dat. Ik hoop dat het in ieder geval nog 14 weken zo blijft en t liefst idd 30!
Maximaal nu nog 7.5 week inderdaad maar ze zijn er nog niet over uit of ik tot de max door blijf lopen of een keizersnede ga krijgen (ivm voorliggende placenta). Over 2.5 week laatste keer echo en wie weet komt ze dan al heel snel... Ik hoop het stiekem van wel! Kom weinig meer vooruit en kotsmisselijk dus begin er wel klaar mee te raken
Hoe was de echo Dorien?
Babbes gaat ook snel! Is het voor jezelf ook allemaal te behappen?
Maximaal nu nog 7.5 week inderdaad maar ze zijn er nog niet over uit of ik tot de max door blijf lopen of een keizersnede ga krijgen (ivm voorliggende placenta). Over 2.5 week laatste keer echo en wie weet komt ze dan al heel snel... Ik hoop het stiekem van wel! Kom weinig meer vooruit en kotsmisselijk dus begin er wel klaar mee te raken
Hoe was de echo Dorien?
Babbes gaat ook snel! Is het voor jezelf ook allemaal te behappen?
vrijdag 8 september 2017 om 18:33
Ik ben 27 juli bevallen van ons zoontje na een zwangerschap van 37+4 dagen. Alles is goed gegaan en we genieten volop!fritzzzz schreef: ↑01-09-2017 07:48Wat fijn Vanessa! Ik duim met je mee.
T zonnetje nog aanwezig?
Goed om te lezen dat veel vrouwen al zwanger zijn geworden en ik blijf duimen voor degene waar het nog niet is gelukt!
zaterdag 9 september 2017 om 11:37
Hier ook inmiddels bevallen van een gezonde dochter.
Vanessa wat fijn dat je nu geen bloedverlies heb tijdens deze zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan en dan achter een aantal weken een mooie baby op de wereld mag zetten!
Voor alle andere meiden: wat gaat het snel. Allemaal veel succes met de zwangerschappen en het zwanger worden en blijven.
Vanwege onze dochter ben ik een stuk minder actief op het forum maar zo nu en dan lees ik nog wel eens wat
.
Vanessa wat fijn dat je nu geen bloedverlies heb tijdens deze zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het goed blijft gaan en dan achter een aantal weken een mooie baby op de wereld mag zetten!
Voor alle andere meiden: wat gaat het snel. Allemaal veel succes met de zwangerschappen en het zwanger worden en blijven.
Vanwege onze dochter ben ik een stuk minder actief op het forum maar zo nu en dan lees ik nog wel eens wat
zaterdag 9 september 2017 om 11:38
Hier ook inmiddels bevallen van een gezonde dochter.
.
zaterdag 16 september 2017 om 10:25
Wauw ik ben even op het forum terug gaan lezen en wat een mooie berichten allemaal! Vannessa hoe was je echo (je had er de 14e weer een toch?)
En babbes bij jou de 20 weken echo?
Zo bijzonder allemaal weer
Ons dochtertje is inmiddels al 4 maanden en krijgt al fruithapjes nu.. Het gaat zo snel maar is ook zo genieten!! Ik gun het jullie allemaal
En babbes bij jou de 20 weken echo?
Zo bijzonder allemaal weer
Ons dochtertje is inmiddels al 4 maanden en krijgt al fruithapjes nu.. Het gaat zo snel maar is ook zo genieten!! Ik gun het jullie allemaal
zaterdag 14 oktober 2017 om 10:33
Vandaag precies een jaar geleden dat wij erachter kwamen dat het vorige zwangerschap niet goed was. Voelt toch wel als een hele nare herinnering. Dit schrijvende voel ik een trappend kindje in mijn buik en ben in bijna 32 weken zwanger. Laatste loodjes voor mijn verlof en hopelijk over een maand of 2 een kleintje in mijn armen
Kans, messe en kerstcadeautje jullie gaan bijna bevallen of zijn het wellicht al!?
Vanessa en Dorien volgens mij zijn jullie inmiddels ook alweer een tijdje zwanger of niet?
Hoe is het met de rest van de mama's en zwangeren?
Kans, messe en kerstcadeautje jullie gaan bijna bevallen of zijn het wellicht al!?
Vanessa en Dorien volgens mij zijn jullie inmiddels ook alweer een tijdje zwanger of niet?
Hoe is het met de rest van de mama's en zwangeren?