Goed kan ik dat, he!
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:44
Da's rete -handig. Voor de euro wist ik ook precies wat alles kostte; is me daarna nooit meer helemaal gelukt.vrouwjagersma schreef: ↑14-10-2017 21:43TO is traag:
ik heb een wonderlijk functionerend geheugen, waardoor ik bijvoorbeeld precies weet hoeveel alle dagelijkse boodschappen kosten bij de vier verschillende supermarkten in het dorp.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:49
Ik kan honderd dingen met gehakt. Zo fijn!
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:50
Twee maanden geleden een reis mee gewonnen. Ik kan het aanbevelenvrouwjagersma schreef: ↑14-10-2017 21:48Ik overweeg weleens pubquizzen te gaan doen voor geld, net zoals in die maffe Belgische serie. Dan komt het eens van pas dat ik naast Goethe ook Kabouter Wesley-episodes kan reciteren.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:56
Ik ook!
Maar dan ook echt héél snel.
En heel snel en goed fileparkeren. Met grote én kleine auto's.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:57
Het is geen talent waar ik trots op ben, ik kan een volledig opgeruimde woonkamer binnen een half uur eruit laten zien alsof er net een inbraak is geweest, waarbij dan ook iedere lade en kastdeur is opengetrokken die men zag en de zooi over de gehele woonkamer heeft verspreid.
Ander talent van mij is mijn telefoon en mijn sleutels niet kunnen vinden. (duiken meestal op in de koelkast of een la in de keuken).
Ah, ik kan toch wel iets goed: ik kan een volle wachtkamer met elkaar niet aankijkende mensen, in een paar minuten tot een meekletsende, lachende bende brengen. Ik kan héél sociaal en ontwapenend zijn. Kàn.
Ander talent van mij is mijn telefoon en mijn sleutels niet kunnen vinden. (duiken meestal op in de koelkast of een la in de keuken).
Ah, ik kan toch wel iets goed: ik kan een volle wachtkamer met elkaar niet aankijkende mensen, in een paar minuten tot een meekletsende, lachende bende brengen. Ik kan héél sociaal en ontwapenend zijn. Kàn.
If accidentally read, induce vomiting.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:58
Sarcastaballcoach schreef: ↑14-10-2017 21:57Het is geen talent waar ik trots op ben, ik kan een volledig opgeruimde woonkamer binnen een half uur eruit laten zien alsof er net een inbraak is geweest, waarbij dan ook iedere lade en kastdeur is opengetrokken die men zag en de zooi over de gehele woonkamer heeft verspreid.