Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
De hele avond nog niet gezien, Erykah!

Ze is vast iets gezelligs aan het doen met vrienden/vriendinnen!

Nee, ik heb nog niet gemaild..maar die chatdate is inderdaad wel leuk..Ik krijg steeds lange berichten van 'm en de laatste was dat ie morgen dan wel op mij zou gaan zitten wachten en droom zacht..hahahaha.. leuk toch?

Ik voel me net zo'n puber
Hee Xen! Het is Valkyrie

En ja.. ik kwam daar toevallig terecht omdat ik een berichtje kreeg van iemand en ik heb gewoon wat terug gestuurd..dus morgen een chatdate :-)
Indi, mijn ervaring is dat je niet te lang moet broeden op een mailtje...gewoon zeggen wat t eerste in je opkomt. Anders komt t te gemaakt over. De eerste stap is lastig, maar daarna gaat er een (laten we zeggen andere) wereld voor je open!
hahahah dat zijn de leuke dingen! Geeft je toch weer een boost denk ik! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen Indi.
En niet te veel verwachtingen hebben, Indi..gewoon genieten (dat leerproces doorloop ik nog steeds)
Ja..ik ga er morgen even voor zitten...of misschien doe ik het zo wel.

Heb via RP wel eens hele verhalen gekregen waarin mannen zich helemaal gingen voorstellen..is dat nodig? Ik zou het zelf leuker vinden om daar een beetje achter te komen terwijl je met iemand kletst..
maar zijn jullie niet bang dat de klik er in RL niet is? zo heb ik het vroeger vaak ervaren helaas.
Ik heb geeeeeeen idee..Heb net een hele lange relatie (11 jaar) gehad en nog nooit via internet gedate..
ja dat risico loop je, maar dan weet je toch meteen waar je aan toe bent? Als je maar een leuke avond hebt, is dat al meegenomen denk ik. Niet teveel verwachtingen hebben dus..
Erykah: hoe is t met je?
Heb je nog een leuk muziekje, Xen??

Pff..zou morgen eigenlijk naar school gaan, maar heb zo geeeen zin
nee niet echt, lig al in bed...jij?
ja daar heb je ook weer gelijk in moet ik zeggen. Ik ga Las Vegas kijken nu! Fijne avond/ nacht allemaal!
Truste Scorpia!
Xen we zijn al echt twinsisters...zelfde tijd posten! Telepathieeeeeeee......;-)

Met mij gaat het goed! Druk op het werk (wanneer niet?) en ook prive druk maar wel gezellige dingen gepland en mee bezig.

En hoe gaat met jou? Heb je inmiddels haptonoom kunnen vinden? Ik ga aanstaande vrijdag weer.

Scorpia ...die ervaring heb ik helaas ook, dat in irl niet klikt. Over nagedacht en dat ligt aan mezelf...ik creeer en teveel verwachtingen en bepaald beeld van iemand in mijn hoofd wat vaak niet strookt met de werkelijkheid. Daar ben ik me echt bewust van. Maar ik kom liefst iemand spontaan tegen...gewoon op een ongedwongen manier.
Nee..ik weet ook even niets..

Oh wacht:

http://www.youtube.com/watch?v=wJM5K51peVw

Ik zit nog op de bank..
Indi: Ik ga er 'alleen' heen, maar ken die meiden nu al zo lang... een aantal zijn echt vriendinnen geworden.

Haha, niet schuldig voelen hoor, de rest van de week zit ik ook gewoon op de bank Leuk dat je een chatdate hebt!

Scorpia: Je moet inderdaad morgen maar gewoon kijken/voelen hoe het gaat. Wat er door je heen gaat, wat er op je af komt etc.

Met mij en ex (7 jr relatie) heb ik meteen geprobeerd door te gaan als vrienden. Voelde wel gek in het begin. Kan je elkaar nog omhelzen? Hoeveel details van je 'nieuwe leven' vertel je elkaar? En welke verhalen zijn ineens niet meer deelbaar met degene waar je dat soort verhalen altijd wel mee deelde... dat soort dingen is best wennen.

In het begin vertelden ex en ik elkaar heel veel. Over hoe we ons voelden, hoe het was om weer alleen te zijn, wat we misten, over nieuwe dates etc. Maar doordat ex toch hoop bleef houden op dat het weer goed kwam, werkte dat uiteindelijk niet. Ben hem steeds minder gaan vertellen, omdat hij alles gebruikte om mij over te halen of hoop uit te putten. Tot het echt vervelend werd. Nu hebben we sinds kort (het is nu bijna een jaar uit) het contact voorlopig even helemaal verbroken. Zodat hij er ook los van kan komen. En wie weet... dat het over een tijdje wel lukt om vrienden te zijn. Dus tips... tja... als het voor één van beiden teveel gevoel blijft losmaken, doe het dan (nog even) niet.
Paiq vond ik ook leuk! (heb ik PD dus ook vandaan). Het voelt minder als een etalage vol (stomme) mannen, maar meer alsof je gewoon met willekeurige types praatjes aanknoopt, en soms komen daar hele leuke gesprekken uit. En als je geluk hebt, is het nog een lekker ding ook Ik vind het zelf wel een aanrader!

Q: die knop is inderdaad pas later bruikbaar. Zoals jij ook zegt: eerst er doorheen, pijn, verdriet etc, maar dan moet je op een gegeven moment die knop gaan vinden en rationeel omzetten. Mijn ervaring is dat ik dan telkens na een tijdje weer terugzakte in verdriet en zwelgen en dan steeds beter de knop kon vinden om te zeggen: stop! En nu weer even blij zijn en verder gaan met leven. Totdat het zwelgen weer terugsijpelde, en dan weer stop! En telkens vond ik het knopje sneller, totdat ik 'm niet meer nodig had en het vanzelf ging... Lekker wazige omschrijving misschien, maar zo voelde ik dat met mijn zomerluduvudu geval...

Truste Xen! Leuk avondje zo te horen!

Erykah dus druk, maar wel klinkt wel goed!
Heb na de melding van de half jaar wachtlijst niets meer gedaan richting haptonoom..erg he? Ik ben impulsief iemand die snel iets geregeld wil hebben en als t dan niet lukt schuif ik t op de lange baan..ben gemakzuchtig dus (in dit soort dingen). Maar gaat eigenlijk wel heel goed met mij, op wat downs na zo af en toe. Nog steeds geen contact met moeder sinds nieuwjaarsdag, geeft wel even rust, maar heb dan ook weer momenten dat ik me schuldig voel (ze belt nl. redelijk vaak, maar ik heb geen zin om foon op te nemen), heb gewoon geen energie en zin om de confrontatie aan te gaan, omdat ze me toch niet begrijpt en t teveel oud zeer oprakelt. Anyway, moet wel es ophouden met deze struisvogelpolitiek natuurlijk.

Ik herken dat ook, wil ook iemand spontaan tegenkomen, heb ook nog helemaal geen zin om me weer op internetdaten te storten, dus verlenging van mn pauze heb ik al in ernstige overweging genomen.

Ga nu slapen lieve meiden en man!

Truste allemaal!

X
kom later nog wel es inhoudelijk terug op dat knopjesgedoe hoor, voordat jullie denken dat ik niet meer inhoudelijk reageer...ben beetje moe nu vandaar.
Trusten Xen..!

Gewoon doen wat je gevoel je in geeft...
Xenia kan me voorstellen dat je daar nu even geen zin in hebt, moeilijke gesprekken met je moeder. Je voelt je lekker en goed - met ups en downs na (heb ik overigens ook hoor) - en dat wil je graag zo houden.

Slaap lekker lieve twinsis!

En als je twinsis die alles hetzelfde doen....ik ga ook lekker slapen!

Truste!!!
Ik ga er ook maar aan geloven! Welterusten allemaal!
Ik ook. Truste!!!!
Een relatie zonder seks is een Jip en Janneke relatie. Daar zou ik me ver van willen houden, want dit leidt nergens toe. Toch zijn er volgens mij veel stellen die zo'n relatie hebben, maar niet de ballen hebben om uit elkaar te gaan, omdat zij hetzij kinderen hebben en/of het financieel niet zonder elkaar kunnen bolwerken en/of gewend zijn aan hun luxe leventje met 2 auto's en 2 vakanties per jaar. Da's dus (alweer) een keuze. Als je liever iedereen om je heen (inclusief je partner) voor de gek wilt houden, dan moet je dat vooral doen. Mij maak je dan niet wijs dat je dan gelukkig bent. In een relatie die op zeker moment down the drain gaat, is seks het eerste slachtoffer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven