Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?

maandag 16 oktober 2017 om 14:23
Eigenlijk wel ja maar mij valt het op dat daar hoer niet moeilijk over gedaan word en er hier ook veel zie die ook op andere onderwerpen wat dat betreft veel van dat onderwerp afweten.
Eentje voor de niet swinger/minnaar/single/open-relationair/vreemganger. *streep maar door wat niet van toepassing is.
Is je partner op de hoogte van al jou sexfantasiën?
Eentje voor de niet swinger/minnaar/single/open-relationair/vreemganger. *streep maar door wat niet van toepassing is.
Is je partner op de hoogte van al jou sexfantasiën?
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 14:23
0.70% gewijzigd

maandag 16 oktober 2017 om 23:32
Er zit meer tijd tussen de eerstvolgende vrijpartij en nu, verwacht ik.
Oh help jullie gaan snel. Ik heb heel veel liedjes!! Euhm... Ik kies nu voor... More than a feeling van Boston.
Heb jij al eens een kledingstuk bewaard (tijdelijk niet gewassen) om de seksgeur nog even te behouden voor het nagenieten?
Oh help jullie gaan snel. Ik heb heel veel liedjes!! Euhm... Ik kies nu voor... More than a feeling van Boston.
Heb jij al eens een kledingstuk bewaard (tijdelijk niet gewassen) om de seksgeur nog even te behouden voor het nagenieten?
maandag 16 oktober 2017 om 23:38
https://www.youtube.com/watch?v=oBf1e6WWWA0
Pat Travers Boom Boom
Minder met het perfecte ritme van het nummer te maken alswel de fantastische herinnering!
Met welke zanger/zangeres zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
Pat Travers Boom Boom
Minder met het perfecte ritme van het nummer te maken alswel de fantastische herinnering!
Met welke zanger/zangeres zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:30
LZHW, de regels van dit topic zijn niet zo moeilijk, het zou fijn zijn als je gewoon meedoet: je geeft een antwoord op de vraag die in de nieuwste post staat, en je stelt vervolgens direct zelf een vraag. Omdat je antwoordt op de laatste vraag is quoten niet nodig.
Thanx, nee helaas. Heb nog even gewacht met antwoorden in de hoop dat iemand anders iets smeuigs had, maar nee...
ooit op iemand afgeknapt toen de kleren uitgingen?
Thanx, nee helaas. Heb nog even gewacht met antwoorden in de hoop dat iemand anders iets smeuigs had, maar nee...
ooit op iemand afgeknapt toen de kleren uitgingen?

dinsdag 17 oktober 2017 om 11:22