Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die draadjesomjetandenschoontemaken gast is het spoor ook behoorlijk bijster.
Hommeltjes schreef:
23-10-2017 06:44
Ja, die lijkt me serieus in de war. Heb hem/haar maar even onder de aandacht van de Mods gebracht, kunnen ze diegene mogelijktegen zichzelf in bescherming nemen.
Hommeltjes schreef:
23-10-2017 06:44
En ze laten zijn spamtopic gewoon staan hoor, zal wel zo'n ingehuurde "nepforummer" zijn die het forum wat leven moet inblazen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ttass schreef:
20-10-2017 18:09
wat is het hier rustig. Ik mis Moirenphae.
Ttass schreef:
20-10-2017 18:25
Kus terug. :lips:

Dit noemt men vast echte vriendschap.
LOEP ME MAAR aub.
Ik dacht dat dit om kinderen zou gaan :cencored:

mode-beauty/sieraad-voor-mijn-zusjes/li ... ges/393547
Star² schreef:
23-10-2017 14:48
Ik dacht dat dit om kinderen zou gaan :cencored:

mode-beauty/sieraad-voor-mijn-zusjes/li ... ges/393547
Jij ook al?
kinderen/mijn-kind-weigert-melk/list_messages/393548
en daar gaan we weer.
Weer eentje:

kinderen/dochter-14-praat-anderen-na/li ... #p27700312
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... ?start=820
Voorspelbaar, iedereen gaat de goddelijke gang maar.
7102 schreef:
23-10-2017 14:50
Jij ook al?
Hahaha, ik zag gisteren iemand in een topic over relatieproblemen reageren met 'dat vrouwtje moet ...' Ik heb zo op mijn handen moeten zitten om er niet onder te schrijven: wat lees jij in de OP waaruit je opmaakt dat dit in Plopsaland speelt?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
7102 schreef:
23-10-2017 15:49
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... ?start=820
Voorspelbaar, iedereen gaat de goddelijke gang maar.
Ik zie ook niet wat de mods daaraan zouden kunnen doen eigenlijk, behalve een topic sluiten of verwijderen als het voor de mods aantoonbaar om een troll gaat.
Je kunt toch moeilijk verplicht stellen om in je eigen topic te reageren? Het zou misschien beleefd zijn als elke TO dat deed, maar beleefdheid kan je nou eenmaal niet afdwingen met regeltjes...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
23-10-2017 16:02
Ik zie ook niet wat de mods daaraan zouden kunnen doen eigenlijk, behalve een topic sluiten of verwijderen als het voor de mods aantoonbaar om een troll gaat.
Je kunt toch moeilijk verplicht stellen om in je eigen topic te reageren? Het zou misschien beleefd zijn als elke TO dat deed, maar beleefdheid kan je nou eenmaal niet afdwingen met regeltjes...
Nee, dat kan ook niet. Maar het blijft raar om na het openen van een topic te verdwijnen. Waarom open je anders een topic?
Wilhetnietweten schreef:
23-10-2017 18:46
Nee, dat kan ook niet. Maar het blijft raar om na het openen van een topic te verdwijnen. Waarom open je anders een topic?
Om te kijken hoe lang jouw fake account blijft bestaan én om de wedstrijd om de meeste reacties te winnen.
Maar ook om blauw te liggen om de reacties en de meest mutserige reacties natuurlijk te delen met je vrienden ergens online. Zo raar is het dus niet. ;)
enn wijzigde dit bericht op 23-10-2017 18:57
5.54% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wilhetnietweten schreef:
23-10-2017 18:46
Zodat anderen het gesprek kunnen voeren en jij lekker terug kunt schieten in de meeleesstand.
En zolang dat gesprek loopt voldoet het aan de forumvoorwaarden. En als het gesprek niet loopt verdwijnt het in de forumkrochten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ter illustratie:
http://forum.fok.nl/topic/2356509/1/25

http://forum.fok.nl/topic/2308627
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ach ja. Daar schrijft het soort mannen wat dingen als #metoo veroorzaakt. (En dat zeg ik als man...)
Maar je hebt gelijk, hoewel ik het wel heel erg kinderachtig vind.
Gewoon niet reageren, dan hebben ze er ook geen lol van.
Wilhetnietweten schreef:
23-10-2017 19:18
Ach ja. Daar schrijft het soort mannen wat dingen als #metoo veroorzaakt. (En dat zeg ik als man...)
Maar je hebt gelijk, hoewel ik het wel heel erg kinderachtig vind.
Gewoon niet reageren, dan hebben ze er ook geen lol van.
Tsja.... het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit en soms heb ik juist lol door wel te reageren.
Net hoe mijn pet staat... :-D
Enn schreef:
23-10-2017 19:30
Tsja.... het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit en soms heb ik juist lol door wel te reageren.
Net hoe mijn pet staat... :-D
Dat is natuurlijk ook weer zo. Zolang je er plezier van hebt, is het goed.
Enn schreef:
23-10-2017 18:50
Om te kijken hoe lang jouw fake account blijft bestaan én om de wedstrijd om de meeste reacties te winnen.
Maar ook om blauw te liggen om de reacties en de meest mutserige reacties natuurlijk te delen met je vrienden ergens online. Zo raar is het dus niet. ;)
Zolang anderen, ik incluis, blauw van de reacties aan kunnen lopen vind ik het helemaal prima. Beetje de sjeu van viva tegenwoordig. Vind ik.
Er wordt weer ijverig gegumd 😆
Zou bijna denken dat er een bonus in het verschiet ligt voor de mod die het snelst kan gummen.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Ze hebben wel bedankt voor het melden van spelfouten. :-|
Wilhetnietweten schreef:
23-10-2017 22:25
Ze hebben wel bedankt voor het melden van spelfouten. :-|
:rofl:
Alixane maandag 23 oktober 2017 22:37
Beste moderator, mag ik vragen waarom dit spamtopic blijft staan?
viewtopic.php?f=1&t=393499&start=#p27698352
Het is herhaaldelijk gestaft maar jullie zien dit schijnbaar niet als spam, mag ik vragen waarom?
In de OP wordt namelijk een verzekeraar gepromoot, ik snap dit dus niet zo goed.
Alvast dank voor het antwoord.

Wilhetnietweten maandag 23 oktober 2017 22:38
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:49
Reden: spam
98.00% gewijzigd

:facepalm: :rofl:
Calamitycat schreef:
23-10-2017 22:22
Zou bijna denken dat er een bonus in het verschiet ligt voor de mod die het snelst kan gummen.
Een jaar lang gratis viva op je mat.

Wat een treurnis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven