Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:crazydesi schreef op 17 februari 2009 @ 22:19:

hallo,

Hier nog een blijk van leven van mijn kant...

Gaat hier wel goed hoor, maar erg druk op moment (zoals altijd) met Kevin, zeker nu hij vakantie heeft van school!

Dan is even rustig overdag de krant lezen er niet bij! Vooral niet als Twan ook wakker is, want dan is het pas echt druk, dan ben ik alleen maar politieagentje!

Ik merk ook wel dat hij niet zo lekker in z'n vel zit, want zijn standaard stopwoordjes/zinnetjes zijn:

- mama, ik ben zo moe (en dat als hij net uit bed is)

- ik ben boos

- ik ben verdrietig

Of als ik vraag aan hem waarom hij iets doet, bijvoorbeeld gooien met dingen, dan zegt hij meestal: omdat ik moe ben, of boos ben, in die trant.

Misschien is een bezoekje aan de dokter ook niet verkeerd? Of herkennen jullie dit wel?

Hij kan ook ontzettend lief zijn hoor, gisteren zei hij zomaar uit het niets: mama ik hou van jou! En knuffelde mij daarbij letterlijk fijn.

Ik herken het niet echt, wel een boos grietje af en toe, maar niet zo extreem als Kevin.

Ik denk eerlijk gezegd dat je er niet mee naar de dokter hoeft, maar dat het alles te maken heeft met de nog niet uitgesproken maar wel in gedachten hebbende diagnose.
Juud, was je nog nooit eerder in London geweest? Ook nog gesightseed?

Waarom wil je Cas trouwens niet aan de AB? Als je dan van alle ellende afbent, waarom dan gaat kutten met homeopatische troep?
Welke diagnose bedoel jij dan, Star? Kan het niet gewoon zijn dat hij zich nog niet helemaal uit kan drukken zoals hij zou willen en daar boos van wordt?

Hier eindelijk een slapend monster moppie.
Antibiotica moet je juist niet nemen tegen schimmels. Schimmels zijn geen bacteriën, ga je een AB kuur doen, dan dood je een heleboel cellen die ook nog tegen de schimmel aan het werk zijn. Dan kan het alleen maar erger worden. Ik ben zelf heel gevoelig voor schimmels, en als ik een AB kuur moet voor het een of ander, dan krijg ik daarna geheid veel meer klachten.

Kokos, ik heb vanmorgen Bodyvive gedaan maar dat was een beetje de verkeerde keuze. Was meer iets voor oudere vrouwen of mensen die geen conditie hebben zeg maar de volgende keer doe ik gewoon Bodypump of Bodyattack denk ik. Dat is wat pittiger.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, nog vergeten: de kno-arts gesproken?

Star, komt het op jou wel over als adhd dan? Of iets anders?

Mamax, fijn dat 'ie slaapt. Hopelijk knapt hij er wat van op.

Gisteren had Lianne een schemerlamp omver getrokken na een aantal waarschuwingen. Gelukkig viel hij op de krabpaal en was niet kapot. Desondanks zat mevrouwtje op de trap. Ze begon te huilen en daarna begon Tim ook hartverscheurend te huilen

Ik ga man helpen met klussen.
We hebben volgende week een afspraak bij de KNO met de uitslag van de gehoortest en eventueel afspraak amandelen eruit. Maar daar twijfel ik nu zelf wel een beetje over omdat het nu best goed gaat (afkloppen) qua verkoudheden enzo.
Goeiemiddag.

Zo, goed dagje hier, vanmorgen al gespind! Jiehooeeo. Maar nou moet ik heel eerlijk zeggen dat dat was omdat ik gisteren verzuimd had, dus ik MOEST vandaag wel. Berend in de opvang daar, die was ik meteen al kwijt wat hij dook achter de kassa in het winkeltje.

Oja, en Berend is geloof ik helemaal blij met mama alleen (laurens is met zijn nichten bij opa en oma) want hij sliep vanmorgen tot 10 voor 8!!!!!).

CD, het klinkt heftig bij jou. Laurens zegt ook heel vaak: ik ben zo moe mama. Maar meestal als hij een klusje moet doen waar hij geen zin in heeft Zijn doel is dan op de bank voor de tv.

Maargoed, daar hoef je niet mee naar de dokter lijkt me. Wat me meer een oplossing lijkt is om 1x per week ofzo een van de 2 naar opa en oma te brengen en iets gezelligs met de ander te doen. En dan niet steeds met Twan of steeds met Kevin, maar afwisselen. En al het negatieve negeren maar alleen het leuke benoemen. Als er met iets wordt gegooid; niet op reageren. Net of je het niet ziet. Want dan komt er geen aandacht en is het dus ook niet leuk. En als er lekker wordt gespeeld zeg je: Jee, wat wordt hier leuk gespeeld zeg!

Goed, tot zover mijn pedagogische overwegingen

Bammie, hoe is het thuis?!?! Het zonnetje gaat meteen schijnen, heerlijk!

Juud, jee Cas zoveel spruw? Wat naar zeg. Hoe gaat het nu ;s nachts trouwens? Goed hoor, dat sporten!

Mal, knap dat je bent gegaan! En meteen doorzetten hè? Dat laatste wat je noemde is dat gehuppel en dan af en toe tegen zo;n bokszak aanrammen? Lijkt me heerlijk Lekker afreageren.

Kokos waarom ben je gestopt met sax? Ik wil ook heel graag zangles, maar het is zo duuuuuur! Ik zou heel graag bij een koor zingen maar iets leuks is hier niet in de buurt. En ik sport al 2 avonden en om dan ook nog een avond te gaan zingen, hmm, weinig gezellig.

Cin, super dat je je beter voelt! Komt vast door die schone lucht en gezelligheid in België

Wat zijn je plannen nouhouhou????

Star, jij niet meer misselijk? Al een lekker buikje (van de zwangerschap dan hè)? Flauw.

Hel, kan schoonmoeder nog wel alleen wonen nu dan? Hoe gaat het nu met vriend? En hoe gaat het samenwonen nu? Zit er al schot met de verkoop van zijn appartement?
quote:Maleficent schreef op 18 februari 2009 @ 14:47:

We hebben volgende week een afspraak bij de KNO met de uitslag van de gehoortest en eventueel afspraak amandelen eruit. Maar daar twijfel ik nu zelf wel een beetje over omdat het nu best goed gaat (afkloppen) qua verkoudheden enzo.Gaat vast goed! is het telefonisch of moet je naar hem toe?
we moeten daarheen
Hee,

Ik ben ook niet zo voor die amandelen verwijderen enzo. Als ze het met klem adviseren is het weer een ander verhaal natuurlijk.

Gisteren naar het buro geweest. De testen zijn lekker achterwege gelaten. Ze weegt 13 kilo en meet 92,5. En iedereen die zegt dat ze lang is kan ik nu de mond snoeren. Ze is niet lang, maar heeft een te klein hoofd! Zo.
Dat bodysix is wel wat voor mij, Mal haha! Net een tikkie langzamer toch?

Ik ga vanavond te water met een vriendin, baantjes trekken.

Een vriendin van ons is zwanger van no. 4. Die heeft het echt zwaar als ik het zo hoor. En ik heb al vrees over een tweede!

Ik zit steeds te piekeren a la Amalia. Wacht ik tot ze op school zit of juist niet? Het moet ons maar overkomen ofzo..
En zo is het Compu!

Ik heb voor laurens nog steeds geen oproep van het CB. Ben wel heel benieuwd naar... ja waarnaar eigenlijk? Of hij in de curve zit. Hij stond laatst hier op de weegschaal, gaf 13,4 aan en aan zijn kleren maak ik uit dat hij ongeveer 1m is, dus dat zal wel goed zijn.

Arme Berend viel net en heeft aan de binnenkant van zijn lip een enorme snee naar beneden. Bloeden! Ik schrok me rot en voordat ik in zijn mond mocht kijken waren we 5 min verder natuurlijk. 'Gelukkig' alleen maar een snee.

Heerlijk gewandeld net, eendjes gevoerd. Hij gaat zo lekker kletsen. yek, ik mis mijn ochtenden met hem. Ga na de vakantie meteen opzeggen op de psz!

Ramen gezeemd, zolder opgeruimd, gedweild, het komt nog helemaal goed hier. En ik ben nog uitgerust ook
Hel, voorlopig geen O.K. voor mij. We zitten zo ontzettend krap grrr. Het is niet anders.

Sesamstraat is afgelopen, tv uit doen.
mannetje zit inmiddels op 40.1, wil alleen maar bij me hangen. Gelukkig drinkt hij wel goed.
quote:mamax schreef op 18 februari 2009 @ 14:17:

Welke diagnose bedoel jij dan, Star? Kan het niet gewoon zijn dat hij zich nog niet helemaal uit kan drukken zoals hij zou willen en daar boos van wordt?

Hier eindelijk een slapend monster moppie.Waar ze het laatst zelf over had, ADD/ADHD geloof ik noemde ze. En ja, zo komt het wel over. Veeeeeeeeel te druk in dat kleine koppie.
quote:Maleficent schreef op 18 februari 2009 @ 14:47:

We hebben volgende week een afspraak bij de KNO met de uitslag van de gehoortest en eventueel afspraak amandelen eruit. Maar daar twijfel ik nu zelf wel een beetje over omdat het nu best goed gaat (afkloppen) qua verkoudheden enzo.Ja en de lente komt eraan dus minder verkoudheden sowieso!
Amaal, buikie van snoepen heb ik iig op het moment niet Ben ruim 5 kilo afgevallen eerste paar weken.

Zwangerschapsbuikje is klein, valt me mee want iedereen zegt altijd dat je een tweede eerder ziet.
Oe ik mag morgen naar het buro Compu, ben benieuwd. En toch oogt ze lang Komt omdat ze slank is!
Ooooo beterschap Mama!
quote:Star schreef op 18 februari 2009 @ 17:53:

Amaal, buikie van snoepen heb ik iig op het moment niet Ben ruim 5 kilo afgevallen eerste paar weken.

Zwangerschapsbuikje is klein, valt me mee want iedereen zegt altijd dat je een tweede eerder ziet.Nou hoeft niet. Vriendinnetje van me (is erg dun hoor) had bij 18 weken nog gewoon haar spijkerbroek aan! Niets aan, ik vind dat buikje wel leuk! Hoef je hem niet meer in te houden
Mooie standen Compu! Fijn dat het goed gaat dus... Welke school staat er nu nog op de planning?

Star: zo! 5 kg eraf... Niet niks... Ach, komt er zo wel weer aan joh! Hoe gaat het nu met werken?

CD: lastig hoor. Hoe staat je man er nu in? Ik kan me voorstellen dat het ook zwaar is als je geen hulp krijgt. En druk ventje zal het absoluut zijn hoor. Denk dat het belangrijk is hoe daar nu mee om te gaan!

Mamax: hè gets wat sneu... Schiet ook niet echt op...

Juud: Hmmm nog die spruw. Vervelend zeg! Kon de homeopathische arts wat? Mart nog steeds niet eten? Wel een beknopt verhaal over Londen, of willen we de rest niet weten?

Mal: goed hoor, gesport! You go!!!
Mamax, sterkte daar voor je mannetje!!!
Wat een lichte kindjes hebben jullie. Oudste was een paar weken geleden 17,3 kilo en 103cm.... Help.... Maar KInderarzt was heel tevreden, hij was zeker niet te zwaar zei ze, gewoon een breed en stevig ventje.
Ties was in januari ook al voorbij de 15 kg hoor. Dacht precies 16 maar dat weet ik niet zeker. En hij past echt precies (maar dan ook echt precies hè!) in maatje 98...
Star, ik was bij jongste met 22 weken pas 1,5 kilo aangekomen, maar had wel een (klein) buikje. Daarna ging het ineens heeeeeeeel erg hard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven