Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 oktober 2017 om 10:50
Ik ook en eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 25 oktober 2017 om 11:19
woensdag 25 oktober 2017 om 11:19
Kan best en eens maar dat geeft iemand nog niet het recht om dat wat haar niet aanstaat maar weg te gummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 25 oktober 2017 om 11:25
woensdag 25 oktober 2017 om 11:31
woensdag 25 oktober 2017 om 12:13
Ik inmiddels ook, even voor de duidelijkheid. Ik heb het bericht niet gestaft. Ik ben net zo verbaasd dat er wat met die post gedaan is.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 25 oktober 2017 om 12:23
Dit zegt wel genoeg denk ik zo LV.
En daarnaast, ik ben niet achterlijk. Yas zegt iets over/tegen mij en dat bericht wordt gewist met provoceren. Dan is het makkelijk om te denken dat ik dat dan gestaft zou hebben.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 25 oktober 2017 om 12:25
Nou nee, maar een beetje duidelijkheid is voor ons, onwetende meelezers die het gewiste bericht gemist hebben, wel prettig hoor.
Eerst dacht ik dat Yasmijn de sissende slang was, met een heel giftig (want gewist) bericht.
Toen dacht ik dat KIA de sissende slang / stiekem moderator was, want bericht gewist.
Daarna dacht ik dat de moderator, niet KIA, de sissende slang is want bericht gewist.
Ik ben trouwens best wel link dat de mod wél reageert op provocaties van Yasmijn, en nooit op die van mij. Terwijl ik toch echt heel erg mijn best doe om regelmatig te vermelden dat ik vind dat de GA ontslagen zou moeten worden, met pek en veren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 oktober 2017 om 12:29
woensdag 25 oktober 2017 om 12:35
feow schreef: ↑25-10-2017 12:25Nou nee, maar een beetje duidelijkheid is voor ons, onwetende meelezers die het gewiste bericht gemist hebben, wel prettig hoor.
Eerst dacht ik dat Yasmijn de sissende slang was, met een heel giftig (want gewist) bericht.
Toen dacht ik dat KIA de sissende slang / stiekem moderator was, want bericht gewist.
Daarna dacht ik dat de moderator, niet KIA, de sissende slang is want bericht gewist.
Ik ben trouwens best wel link dat de mod wél reageert op provocaties van Yasmijn, en nooit op die van mij. Terwijl ik toch echt heel erg mijn best doe om regelmatig te vermelden dat ik vind dat de GA ontslagen zou moeten worden, met pek en veren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 25 oktober 2017 om 12:37