VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
*schud de hand van Mille* Sterkte met de ziekenboeg!
quote:Morrie schreef op 18 februari 2009 @ 16:25:

Huispak, jullie dénken dat jullie mannen het niet erg vinden. Tot ze er ineens vandaar gaan met een strak lekker ding van 22, dan spreek ik jullie nog wel . Dan ook niet verbaasd zijn he!

Nee hoor, ik doe ook weleens mijn joggingbroek 's avonds aan. Maar ik doe hem ook weleens niet aan met als reden dat Harrie er dan tegenaan moet kijken. Wat ik aan wil geven is dat ik er dus wel over nadenk en rekening mee houd, het moet wel een beetje in evenwicht zijn en niet zo zijn dat ik me alleen leuk aankleed voor buiten de deur. Vind het zelf ook leuker als hij er leuk uitziet dan als hij in makkelijke kleren loopt.

.

Morrie, jij verwoordt het precies zoals ik het bedoelde

Ik zit ook niet altijd opgedirkt op de bank hoor, maar ik vind standaard een joggingbroek aan doen 's avonds gewoon niet leuk tegenover Zorro. Omdat ik het ook niet leuk vindt als hij het doet.

Ik heb veel rokjes aan, vooral stoere spijkerrokjes. Vind Zorro leuk

En Zorro lijkt op Harrie, hij kan ook niet wachten op de zomer.

Al zal hij deze zomer vooral naar ander vrouwvolk moeten kijken, in sexy kleren, want dan ben ik uitgegroeid tot formaatje zeekoe.

Isniksnieseksie.

Athena, ik zou het ook bij bestaande situatie laten, denk ik.
En Mille gefeliciteerd! Cool man.
Pebblo kijkt heel de dag al tegen me aan, dus hij ziet me in alle staten. :-)
Mille gefeliciteerd!

Ik zou het bij de huidige situatie houden, Athena!

Nathje, wil je mijn moonwalker nog?

Heb net maar even gevraagd aan GW wat hij er van vindt. En meteen de uitleg van Morrie en Ely erbij. Hij vindt me leuk zoals ik ben. Toevallig heb ik nu nog aan wat ik vandaag aan had (grijze legging, spijkerrokje en grijs vestje) en hij zegt dat hij dat onwijs leuk vindt, maar dat hij me in een joggingbroek ook schattig vindt. Tja, er is natuurlijk verschil in sexy en schattig, maar ik krijg ook verschillende gevoelens bij hem op een dag. Van sexy tot lief. En irriteren aan het feit dat hij een joggingbroek aan heeft in plaats van dat hij er rekening mee houdt dat ik dat misschien niet sexy vindt komt niet bij me op. Gelukkig maar.... anders zit ik iedere avond in mijn moeilijke kleding

En nu naar bed met een boek.

Trusten!
Ik vraag het net aan Pamman en hij vindt dat we ons thuis lekker moeten voelen en als dat in joggingbroek is vindt hij dat prima. En hij vindt me zo ook heel mooi

Hij scoort hier zoveel punten mee dat ik snel naar bed ga zodat hij het niet meer kan verpesten vandaag

Byebye buufkes!
Wind gaat het dan ook gelijk aan GW vragen .

Harrie heeft heel vaak lekker zittende kleding aan, die ik meestal niet leuk vind staan. Ik vind dat echt weleens irritant hoor. En als hij dan gaat optreden, dan doet hij ineens een leuke spijkerbroek aan. Sukkel .
O Pammie ook! Jullie maakten je dus toch zorgen dat ze dr ineens vandoor zouden gaan met als reden: jij loopt elke avond in je huispak en deze 22 jarige niet .
Mille, sterkte weer met ziekenboeg. Het is wel vaak raak bij jullie zeg, ik zou er stapelgek van worden!

Nou ja, bouwen ze nu lekker veel weerstand op moet je maar denken.....
Ik heb ook eigenlijk nooit kleding aan die niet lekker zit. Heb dus ook bijna nooit de behoefte om het om te wisselen 's avonds

Maar een ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt, vind ik.

Zen en Zootje hebben korte haren!

Zen was het het helemaal zat en wilde zijn haren 'klein'

Ik vond het wel jammer, maar ja het is zijn hoofd. Resultaat is echter hartstikke leuk!

Toen wilde Zootje ook...een bobline! Is echt 20 cm vanaf!

Maar het staat heel pittig en lijkt ineens een stuk voller.
Leuk Ely, ik heb Schorries haren ook kort laten knippen afgelopen zaterdag. Vind het wel weer even fris staan. Maar binnen een week of 4 is het weer lang bij hem, dat haar groeit echt zo enorm hard!

Ik heb weleens kleding aan die niet lekker zit, tenminste, die niet lekker zit als je thuis op de bank ligt. Dan kleed ik me ook om 's avonds maar dan trek ik mijn spijkerbroek aan. Of mijn joggingbroek als ik heel moe en gaar ben. Of ongesteld. Maar dat ben ik al zooooooooooooooooooo lang niet meer geweest dat ik hoop dat het voor eeuwig wegblijft . Zal wel niet.
Ola!

ik baal echt dat ik in een onbewaakt moment 'nee' heb gezegd op de vraag of we op 1 maart al afspraken hadden staan. Jammer genoeg hebben we nog geen nieuwe oppas gevonden die een beetje in de buurt woont. Gr.

Ik heb een andere oplossing voor onbevallige hangkleding, we zitten gewoon op verschillende plekken in huis . Ik op zolder en vent in huiskamer met flaptop. Maar serieus, meestal kleed ik me na thuiskomen om in een broek waarin ik ook ga fitnessen (een rechte aerobicsbroek of zo) met daarop een dunne sportieve sweater. Vent hier vindt rokjes leuk, maar ook nette broekpakken of een pantalon met niet te wijde trui. En waar hij op kickt is een spijkerbroek met een witte bloes en haar in een paardenstaart. Nu ben ik geen bloezenmens, maar met de rest kan ik hem wel helpen.

Leuk, Elyane, Zootje een bobline! Foto op groep?

Gisteravond weer eens gelopen, nu volgens het trainingsschema dat ik heb meegekregen. Ik ga die test de volgende keer gewoon halen, het is nu voor mij een principekwestie geworden. Ik wil niet afvallen door die stomme 14 seconden.
quote:Morrie schreef op 18 februari 2009 @ 21:47:

O Pammie ook! Jullie maakten je dus toch zorgen dat ze dr ineens vandoor zouden gaan met als reden: jij loopt elke avond in je huispak en deze 22 jarige niet .

Ik ben net geen 22 meer dus daar schiet hij toch helemaal niets mee op

Oh ja, ik ging slapen...
Zen heeft nu echt een kakkerkoppie En Zootje dus ook met haar bobline. Moet dus maar flink stoere kleren aan doen, om dat te compenseren.
Welterusten Pammie .
Schorries haar is juist kak als hij het wat langer heeft. Hij heeft dan echt zo'n bloempot kapsel vind ik. Nu het kort is, is hij meer een rouwdouwertje (geen idee of in dat woord nog ergens een au moet .
oh ja, paboplannen worden steeds concreter. Ga misschien in september al beginnen. Tenminste ik wil dan officieel starten maar een maand later echt naar de lessen (ivm de kleine).

Ik ga volgende week dus even bellen om te vragen of dat kan.

Zou wel fijn zijn, want dan ga ik gewoon in Amsterdam naar school en op woensdagavond en zaterdag naar school.

Zou wel super zijn! Moet dan alleen wel echt een nieuwe baan, want daar werk ik natuurlijk al op zaterdag. Maar daar heb ik dan tot januari de tijd voor, dus dat komt best goed.

Ben dan wel in 2 jaar klaar, dat is wel fijn.

Wist trouwens niet dat je tegemoetkoming krijgt van IGB groep van ongeveer 1000,- Is toch mooi meegenomen!
Suske heeft geen koppie om zijn haar langer te hebben, dus da's makkelijk kiezen.

Klinkt goed zeg, die vooruitzichten van de Pabo, Elyane!

Ik moet zelf dus ook dit jaar op zoek, ik ga er maar niet vanuit dat ik een vast contract krijg per 1-1-2010. Een collega wiens contract per 1-5 eindigt heeft al te horen gekregen dat ze geen vast contract krijgt, want dan eindigt haar derde tijdelijke contract. Ben ook met mijn 3e contract bezig. Ik wil zo ontzettend graag door die selectie rollen dat niet veel andere dingen me leuk lijken, maar ja, op 1 paard wedden is gewoon stom. Het jammere is alleen dat ik me pas vanaf 30 juli opnieuw kan aanmelden.
Hier boeit het me geen moer wat Vrolijkerd vindt van mijn kleding 's avonds. Hij ziet me het liefst in blote niksie en als hij zo nodig met een meid van 22 vandoor wil, zal dat echt niet komen door mijn Sissy Boy broek. En zo ja, dan leeft hij zich maar lekker uit. Mijn werkkleding is best wel netjes en ik heb heel veel jurkjes en blouses aan, dus minder comfy om daar mee in huis te lopen. Trouwens, hij ziet me vaak wegrennen in mijn sportkleding. Tot nu toe nooit commentaar gehoord iig. En als ik me dan eens leuk aankleed, dan is hij tenminste nog blij

Athena, zo fanatiek ben ik niet hoor. Maar het komt gewoon denk ik door mijn halve ADHD genen en ritme. Ik moet eerlijk zeggen dat het soms gewoon gewenning is dan sportief gedoe. Maar moet wel zeggen dat ik het echt heel lekker vind dat ik er een paar avonden uit ben als mezelf.

Ely, wat leuk dat alles zo concreet wordt en dat je ook nog eens een tegemoetkoming krijgt. Inderdaad mooi meegenomen en ik vind het echt wat voor jou. Leuk klinkt het trouwens de korte haartjes bij je kindjes. Laatst ook al geopperd aan Loeder of ze ook geen bobje wilde, maar ze was daar heel resoluut in dat ze het niet wilde. Jammer.

Drop, ik hoop echt dat het heeeeel hard regent die dag!

Mille, gefeliciteerd! Leuk dat je weer tante wordt. Toch nog steeds een ziekenboeg dus? Arme jij!

Nath, nu je het zegt, heb ik er inderdaad van gehoord. Volgens mij zelfs gezien gister in Londen, alleen niet binnen geweest nog.
Eigenlijk ben ik er wel van overtuigd dat je het gaat halen Drop want als je het met 2 maanden trainen op 14 sec niet haalt, dan ga ik er vanuit dat je het met 6 maanden zeker wel ga halen!
O ja, wilde nog reageren op Lien dat er zeker weter 3 zitjes in Chrysler past en dat het een mooie grote bak is. Dan kan die 4e er ook wel bij (naast baby nick)

Wind, hier inderdaad niet om 22.00 naar bed. Vrolijkerd is net nog de deur uitgehold (lekkerlijk) om te hardlopen toen ik thuiskwam om 21.45. Maar we liggen er dan samen rond 23.00 in en slapen (hopelijk zo rond 0.00) wel. Maar meestal wordt het later.
Ghe, lieve Vrolijk, ik had er 2 1/2 week voor getraind, kreeg de uitnodiging op 10 januari in de bus en die selectiedag was op 30 januari!

Idd Mille, gefeliciteerd met je neefje/nichtje to be!

Zomerkleding? Mwah, ik vind veel Nederlandse vrouwen er in zomerkleding nou niet echt aantrekkelijker op worden. Wurmen zich te vaak in te krappe kleding met zweetplekken en haar waar het niet smakelijk is. Of jong en slank maar dan net te kort en te strak en zo. Ik ben gewoon altijd leuk, zomer en winter, wat wil mijn vent nou nog meer?
Wij liggen er meestal tegen 1u in, en dan lig ik nog minstens een kwartier te lezen (zwaar tegen vent's zin, maar dan moet 'ie maar eerder gaan slapen). Wekker gaat hier in principe om 7u, tenzij vent er eerder uit moet.
Mijn wekker gaat om 6.15 en Vrolijkerd om 7.00. Tenzij het mijn brengdag is, dan gaat wekker hier om 7.00 voor allebei.

Pffff..dan ace je 'm helemaal met 6 maanden!
O ja, Hilton was leuk voor high tea zei jij toch Wind? Moet je reserveren? Ik ga aanst zondag trutten met de meiden, dus tips welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven