Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 oktober 2017 om 18:51
Zo zeg, mobiel en met de IPad forummen is dus nog kloteriger geworden dan het al was.
Dit is geen update maar een downdate. Ik geef het op, het wordt niets meer met dit "nieuwe" forum dat in mei 2017 live is gegaan. Nog even en we zijn alweer aan het volgende "nieuwe" forum toe
Dit is geen update maar een downdate. Ik geef het op, het wordt niets meer met dit "nieuwe" forum dat in mei 2017 live is gegaan. Nog even en we zijn alweer aan het volgende "nieuwe" forum toe
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
donderdag 26 oktober 2017 om 19:22
Onvoorstelbaar dit. Net als je denkt dat het niet erger kon... Ik wil geen "lees ook" die mijn halve pagina inneemt of "lees meer" op mijn telefoon waardoor ik me nog suffer moet klikken dan ik al deed op dit nieuwe kloteforum.
Als het doel was de community nog gefrustreerder te krijgen, dan is dat gelukt. Ik gok erop dat er alleen maar méér mensen wegbijven.
Dat is geen bug allemaal trouwens, dat is gewoon stomme keuzes maken en stomme beslissingen nemen. Veel plezier hier nog, ik ga weer een paar dagen iets anders doen dan forummen.
Als het doel was de community nog gefrustreerder te krijgen, dan is dat gelukt. Ik gok erop dat er alleen maar méér mensen wegbijven.
Dat is geen bug allemaal trouwens, dat is gewoon stomme keuzes maken en stomme beslissingen nemen. Veel plezier hier nog, ik ga weer een paar dagen iets anders doen dan forummen.
anoniem_346366 wijzigde dit bericht op 26-10-2017 19:27
0.09% gewijzigd
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
donderdag 26 oktober 2017 om 19:32
donderdag 26 oktober 2017 om 19:34
Nope. Off course not.MwTheelepel schreef: ↑26-10-2017 19:24Denkt er bij het ontwerpen ook nog iemand aan de gebruikers? Wat slecht weer.![]()
De mods lezen dit forum amper en hebben er zelf dus nauwelijks last van.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:17
Amen!*Beeldig* schreef: ↑26-10-2017 19:22Onvoorstelbaar dit. Net als je denkt dat het niet erger kon... Ik wil geen "lees ook" die mijn halve pagina inneemt of "lees meer" op mijn telefoon waardoor ik me nog suffer moet klikken dan ik al deed op dit nieuwe kloteforum.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:27
Dit!! Wat een kut forum is het toch geworden!!gizzmo-returns schreef: ↑26-10-2017 19:43De snel naar beneden knop heeft geen enkele functie meer als je vervolgens op "lees meer" moet klikken en alsnog naar beneden moet scrollen.
Begint al met die blok reclame die over de nieuwe topics en actieve topics gaat staan. En nu ook nog een x die lees meer balk met daaronder nog meer reclame.
Waarom gaan jullie geen reclame filmpjes aflaten spelen als je aan het forummen bent, dat je gewoon effe een halve minuut eerst reclame moet kijken voordat je een topic opent.
Ik kom op dit forum alleen nog maar bij entertainment waar lekker geroddeld wordt over mijn favoriete programma's, maar als die afgelopen zijn zal ik hier niet veel te vinden meer zijn. Achtelijk gedoe dit!! Snap best hoor dat reclames nodig zijn om dit forum in de lucht te houden en nog een centje aan te verdienen, maar niet op deze manier! Effe op z'n Rotterdams, pleurt op!
donderdag 26 oktober 2017 om 20:30
Calamitycat schreef: ↑26-10-2017 19:32Je zal maar een topic over kanker hebben en de tekst "blijkbaar is dit de allerleukste mop ter wereld" in belachelijk grote letters in De Balk zien. Of andere nietszeggende onzin over vagijnen en vreemdgaan. Om te kotsen vind ik het. Stelletje prutsers.
En dit inderdaad. Leuk hoor, over mijn borstkanker praten met zo'n domme kutfoto ernaast over je orgasme fotograferen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
donderdag 26 oktober 2017 om 20:48
Willem heeft altijd gelijk, maar dat dringt maar tot weinig mensen door.Horror-Clown schreef: ↑26-10-2017 20:45whahahaa de pleuris wat stom dit. Lees ook. Braak mijn halve scherm is dat. Maar Willem heeft gelijk is maar klein cluppie wat zeikt dus ze doen gewoon wat ze willen. En komen er mee weg.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:02
Mag jij vinden hoor. Ik vind het een kwestie van normaal fatsoen.
Niemand zit te wachten op die slecht geschreven verhaaltjes met nog slechtere onderwerpen.
Ze stonden prima onderaan de pagina, dat ze nu pontificaal in beeld staan is nergens, maar dan ook echt nergens voor nodig.
Niemand leest het, het wekt alleen maar irritatie op.
Beeldig
Ik adviseer je een kat.
donderdag 26 oktober 2017 om 21:06
Ze mogen er best staan.Calamitycat schreef: ↑26-10-2017 21:02Mag jij vinden hoor. Ik vind het een kwestie van normaal fatsoen.
Niemand zit te wachten op die slecht geschreven verhaaltjes met nog slechtere onderwerpen.
Ze stonden prima onderaan de pagina, dat ze nu pontificaal in beeld staan is nergens, maar dan ook echt nergens voor nodig.
Niemand leest het, het wekt alleen maar irritatie op.
Beeldig![]()
Maar dan wel de koppen 5 à 7 keer kleiner en ook de foto's 3 keer zo klein.
Zodanig dat er tenminste nog ruimte overblijft voor 't forum.
donderdag 26 oktober 2017 om 22:03
Die nemen alleen maar overbodige ruimte in. En hoezo 'weer'? Motto's zijn mobiel nooit zichtbaar geweest.
Je komt weer bij je laatst gelezen bericht in een topic terecht. Dit werkt alleen als je altijd op hetzelfde device het forum bezoekt en als je browser niet privé staat.
Nee hoor. Deze bug is dus nog niet opgelost.
Het forum via de VIVA app heeft een update gekregen.
Er is geen forum via de app, er is alleen een forum op de website.
Ongewenste witruimtes zijn weggehaald, hierdoor hoef je minder ver te scrollen.
Maar dat doen jullie vervolgens weer teniet door de motto's inclusief grote stukken wit te tonen? Logisch...
Op mobiel/tablet hebben we een ‘lees meer’-button geplaatst, dit bevordert de laadtijd van het forum, zodat je op je mobiel sneller kunt forummen.
Wat een ongelofelijke kulfunctie! Nog meer extra klikken, nog meer extra handelingen. En ik moet sluiten zo veel extra klikken om normaal te forummen in vergelijking met het vorige forum.
Wat een aanfluiting zeg, zijn ze hier nou al die tijd mee bezig geweest?
donderdag 26 oktober 2017 om 22:24
donderdag 26 oktober 2017 om 23:27
Calamitycat schreef: ↑26-10-2017 19:32Je zal maar een topic over kanker hebben en de tekst "blijkbaar is dit de allerleukste mop ter wereld" in belachelijk grote letters in De Balk zien. Of andere nietszeggende onzin over vagijnen en vreemdgaan. Om te kotsen vind ik het. Stelletje prutsers.
Of reclame voor een uitvaartorganisatie.
donderdag 26 oktober 2017 om 23:56
Nope, dat kan dus niet meer. Eens weg, altijd weg.flipje2 schreef: ↑26-10-2017 16:27Wie o wie heeft de juiste tip voor mij?
Ik wil graag een topic in mijn favorieten zetten, maar ik heb dit topic al eens eerder favoriet gehad en in de tussentijd weer uit mijn favorieten verwijderd. Nu kan ik hem er dus niet meer in krijgen...
Ik krijg wel de melding dat het topic aan mijn favorieten zou zijn toegevoegd, maar dat gebeurt dus niet echt.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 27 oktober 2017 om 07:55
Ik kom ook klagen, ben er zo klaar mee.
Op de IPad die gekke balk naast het forum, waardoor alles in elkaar wordt gedrukt.
Maar mobiel (waar ik het meest mee forum) is het nu echt om te huilen. Reclames die steeds over mijn pagina heen gaan en pas weg gaan als je de pagina opnieuw laad. En nu ineens een knop om meer te lezen. Ik wil helemaal geen extra handeling doen. Gewoon de boel in een keer laden. Want hierdoor werkt ook de "naar beneden knop" niet goed en moet je helemaal naar beneden scrollen.
Mag alsjeblieft de "ga naar de laatste pagina" knop terug? Dat forum zo veel sneller en prettiger. Nu moet je zoveel keer klikken, voordat je op de plek van bestemming bent!
Op de IPad die gekke balk naast het forum, waardoor alles in elkaar wordt gedrukt.
Maar mobiel (waar ik het meest mee forum) is het nu echt om te huilen. Reclames die steeds over mijn pagina heen gaan en pas weg gaan als je de pagina opnieuw laad. En nu ineens een knop om meer te lezen. Ik wil helemaal geen extra handeling doen. Gewoon de boel in een keer laden. Want hierdoor werkt ook de "naar beneden knop" niet goed en moet je helemaal naar beneden scrollen.
Mag alsjeblieft de "ga naar de laatste pagina" knop terug? Dat forum zo veel sneller en prettiger. Nu moet je zoveel keer klikken, voordat je op de plek van bestemming bent!