Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 18 februari 2009 om 23:36
quote:Mozzarella schreef op 18 februari 2009 @ 13:40:
Inderdaad TP, sommige dingen merk je helemaal niet...
Dankje WM! Ik moet het nog een beetje door laten dringen geloof ik, maar de knoop is uit mijn maag nu...
Gek van die flessen die niet open gingen. Wel hilarisch!
Leuk dat je samen met VL spulletjes gaat kopen enzo! Het klinkt echt zo onwijs leuk jullie samen! Je bent echt een bofkont dat je hem zo snel vond, en dat het nog echt leuk gaat ook!
En kan 'ie een beetje koken?
Ik zit helemaal mee te genieten met dat je zo blij met hem bent. Geniet geniet geniet!
Wat onwijs lief dat je dat zegt!!
Ik ben er ook onwijs blij mee...en we hebben het ook echt heel erg leuk samen! Veel lol samen, sex is goed en we hebben ook nog eens hele fijne gesprekken samen! Tsja....ik kijk uit naar de vakantie! Heb er ook echt zin in!! En hij gelukkig ook!
Is de GOEDE uitslag inmiddels doorgedrongen? Hebben jullie het saampjes gevierd??
Inderdaad TP, sommige dingen merk je helemaal niet...
Dankje WM! Ik moet het nog een beetje door laten dringen geloof ik, maar de knoop is uit mijn maag nu...
Gek van die flessen die niet open gingen. Wel hilarisch!
Leuk dat je samen met VL spulletjes gaat kopen enzo! Het klinkt echt zo onwijs leuk jullie samen! Je bent echt een bofkont dat je hem zo snel vond, en dat het nog echt leuk gaat ook!
En kan 'ie een beetje koken?
Ik zit helemaal mee te genieten met dat je zo blij met hem bent. Geniet geniet geniet!
Wat onwijs lief dat je dat zegt!!
Ik ben er ook onwijs blij mee...en we hebben het ook echt heel erg leuk samen! Veel lol samen, sex is goed en we hebben ook nog eens hele fijne gesprekken samen! Tsja....ik kijk uit naar de vakantie! Heb er ook echt zin in!! En hij gelukkig ook!
Is de GOEDE uitslag inmiddels doorgedrongen? Hebben jullie het saampjes gevierd??
woensdag 18 februari 2009 om 23:38
Jeetje Xen....jammer zeg van je moeder! Ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent. Je had toch gehoopt op excuses en nu die uitblijven.....wat een domper! Laat je het nu weer aan haar om contact op te nemen?
Knap dat je je verder ok voelt! Sterk hoor! Lukt het trouwens nog een beetje om je broer te helpen?
Knap dat je je verder ok voelt! Sterk hoor! Lukt het trouwens nog een beetje om je broer te helpen?
woensdag 18 februari 2009 om 23:42
Ik heb weer een hilarische middag gehad en avond. Was weer super gezellig samen. Heb een leuke muts gekocht (gevonden op de kinderafdeling! ) en laatste boodschapjes gehaald. Ook even mijn ski's en snowboard opgehaald. Morgen nog even nieuwe handschoenen kopen, heb ze wel al gezien maar had ze nog niet gekocht!
Ik heb eigenlijk ook nog een carnavals outfit nodig voor op werk Waarom zitten er maar 24u in een dag!! Wordt morgen echt rennen en vliegen!!
Ik heb eigenlijk ook nog een carnavals outfit nodig voor op werk Waarom zitten er maar 24u in een dag!! Wordt morgen echt rennen en vliegen!!
woensdag 18 februari 2009 om 23:47
woensdag 18 februari 2009 om 23:49