Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Ik zit momenteel in een twijfelfase..... heb het idee dat alles wat snel gaat. Veel contact en hij laat zo weten dat hij mij leuk vindt en wil zoveel afspreken (ook dingen voor over een paar weken enzo) en dat vind ik nogal overweldigend. Weet dus niet of ik me nu al zo aan hem wil binden. Afgelopen weekend veel over nagedacht en gesproken met vriendinnen en ga proberen zo veel mogelijk bij mezelf te blijven en af te spreken als ik daar echt zin in heb. Een klein beetje afstand nemen ofzo...

Heb van het weekend ook een sms-je gestuurd naar mijn eerdere date om nog eens af te spreken. Die date was ook ontzettend gezellig en ik merk dat ik ook benieuwd ben naar hem.

@Dromer - op RP kun je je ook eerst gratis aanmelden en rondkijken. Knuz ken ik niet.

@Bright eyes - zo moet je er maar naar kijken denk ik. Een volgende date leuk, maar als het er niet van komt, ook goed....

@Muts - vreemd hè, dat je zelf denkt dat het niets gaat worden tussen jou en hem, maar dat je het toch niet echt leuk vind als hij gaat daten met anderen....

@Dolphin - laat je het ons weten als je een eerste date hebt met iemand? Rondkijken alleen vind ik ook leuk en is bijna een beetje verslavend.....
Nou gister gechat en vanavond, donderdag toch weer afgesproken.

Heb nu na vorige week wel enige reserve, maar goed ik hoef niet meteen te trouwen en ondertussen blijf ik lekker rondsneupen.

Wat een debielen op die sites, lachen hoor.

Geloof wel dat ik een toevalstreffer had met mijn eerste date.

Zo dubbel is het, hebben jullie dat ook?

Dat je de eerste date helemaal leuk vindt en de tweede (met dezelfde dan he)met een heel ander gevoel ingaat.

De kennismaking heb je gehad, je vind elkaar leuk en dan??

Ik heb sinds mijn pubertijd niet meer gedate, ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik er mee aanmoet. Haha, suf he.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Hallo allemaal, even een kort berichtje, krijg zo visite (nee niet mr date )

Date zaterdag was zeer geslaagd! Zondag avond is hij bij mij thuis langs geweest. Het is allemaal erg leuk, is nog niets gebeurd maar wie weet wat de toekomst brengt, of niet.

Die sites heb ik helemaal afgeschreven. In het begin allemaal wel leuk maar op een gegeven moment was ik het zat om iedere keer opnieuw mijn verhaal te doen en interesse te hebben in de ander.
Meiden wat leuk om al jullie verhalen te lezen... ..

Ik heb een jongen leren kennen in de sportschool (wie had dat ooit gedacht ik een jongen leren kennen in de SPORTSCHOOL!) maar goed, we zitten nog in de flirtfase! Ik hoop dat ik jullie snel kan vertellen dat er een eerste date aan komt ;)...

Succes met jullie dates...
Haha ik heb al jullie verhalen gelezen, en zit wederom in de zelfde situatie.

Ik ben 30, leuke baan, sociaal leven hier in Adam, met andere woorden alles klopt behalve altijd die mannen!

Veel dates gehad, maar nu wil ik het anders doen, ik ga zelf niet meer op zoek zoals dating site enz enz. En op dat moment gebeurde het via via had een man die ik 10 jaar ken aan een vriendin gevraagd of ik nog single was! Ik ken hem hier uit de stad, en hij heeft net een relatie van 10 jaar achter de rug, en vertelde dat hij mij altijd zo'n leuk meisje vind en graag met mij wilde daten.

Ik was al die tijd op de hoogte dat hij een relatie had, en moet zeggen dat het hem siert, want hij heeft nooit laten blijken dat hij mij leuk vond, want hij had gewoon een relatie. Hij is een man die ik graag zie, hij is knap en heeft alles wel wat ik graag terug zie in een man. Maar zelf ook nooit de omgang met hem gehad, van flirten of wat dan ook omdat hij een vriendin had. Ik was dus wel verrast dat hij met mij wilde daten. Ik had hem een jaar niet gezien, en hij vroeg naar mij, ik had/heb het gevoel dat het dus niet zomaar is.

Hij heeft mij dus ook gebeld, een uur aan de telefoon gehangen en toen een date gemaakt. Alles liep gesmeerd, we zijn zaterdag op date geweest, het was erg gezellig, maar tot op heden niks van hem vernomen! Ik snap er niks van......

Het was gezellig, wel 5 uur samen geweest waarvan geen minuut stilte....

Normaal gesproken had ik allang een sms-je gestuurd, maar uit ervaring weet ik dat dat niet gaat werken. HIJ moet dat doen, en doet hij dat niet, dat weet ik hoe laat het is....

Maar snappen doe ik het niet......
@pzp oooh wat heerlijk zo'n man die jóu wil en dat zo duidelijk laat blijken. Des te erger is het wachten he.

Ik moet zeggen zaterdag is wel lang geleden (hmm of valt het eigenlijk wel mee?). Ik spreek mijn date ook niet buiten toevallig contact om. Of is het misschien minder toevallig....aaaaahhhh dat onzekere heen en weer geslinger........

Voel me gewoon weer een puber en ik kan je vertellen die tijd ligt echt wel al enige tijd (of misschien wel wat langer...) achter me.

Als we samen zijn is het goed. Maar ik moet echt mijn best doen/ me in houden om hem niet te overladen met sms en/of mail.... Doe het niet hoor, ik wacht op teken van leven van hem en daar reageer ik dan weer op. Of er moet iets gebeuren waardoor ik een aanleiding heb om hem te mailen.

@Jola, als ik het goed begrijp wil je niet alleen een beetje afstand houden omdat je jezelf een beetje probeert te beschermen maar ook omdat je nog meer vissen in de vijver hebt?

@Citycops dat is toch een héérlijke fase, de flirt fase? En je gaat vast met nog veel meer zin naar de sportschool nu hahaha

Ben benieuwd of ik mijn date nog ga spreken deze week. We hebben nl niets afgesproken. Van de week op de chat maar even aanspreken ofzo....

Geniet er allemaal van!
@Bright eyes, leuk gechat en een date gepland... leuk!!! En zo is dat, je hoeft niet meteen te trouwen dus lekker ontspannen genieten maar....

@Yskonyn, al een nieuwe date gepland??? Grappig hè die pubergevoelens...

@Citycop, in de sportschool aan het flirten?? Ik ben benieuwd of er een date komt. Ik heb het zelf niet zo op sportschoolflirten, zie er dan zeker niet op mijn best uit hahaha.

@Prinses, waarom niet zelf een berichtje dat je het leuk hebt gevonden? Kan best na een paar dagen. Ik wacht meestal ook wel even, maar als het leuk was, stuur ik na een paar dagen toch maar een sms-je. Hij heeft tenslotte ook de eerste stap gezet voor een eerste date....

En idd, ik heb nog een visje rondzwemmen.... 1 date mee gehad en van het weekend een sms-je gestuurd en ontvangen. Hij heeft het momenteel druk maar ziet een 2e date wel zitten. Dus ik wacht af.

Met de andere date weet ik het allemaal even niet. Gisteren nog een beetje ge-sms't maar niets afgesproken. We zouden elkaar mss vanavond weer zien, maar daar zei hij niets over. Ik ook niet trouwens... komt omdat ik eigenlijk niet weet of ik nog wel af wil spreken. Hij doet nu ineens zo anders dan vorige week. Maar mss heb ik hem afgeschrikt omdat ik heb gezegd het rustig aan wil bekijken of wij bij elkaar passen.
Prinses: stuur hem gewoon een smsje!
quote:Jola schreef op 18 februari 2009 @ 10:11:

@Citycop, in de sportschool aan het flirten?? Ik ben benieuwd of er een date komt. Ik heb het zelf niet zo op sportschoolflirten, zie er dan zeker niet op mijn best uit hahaha.

Ha Ha, ik normaal gesproken ook niet! En ik zie er ook niet op mijn best uit! Hij kwam naar me toe terwijl ik aan het rennen was op zo'n loopband machine. Rode kop en waar ik kan zweten, daar zag je het ook! Voelde me ook niet erg charmant, maar hij was dat wel ;)...

@ Paard; Ik zou ook gewoon wat van me laten horen.. Wat heb je te verliezen? En je weet meteen waar het op staat!

@ yskonyn; Ik hoop dat jullie snel een nieuwe date plannen! :D... Heerlijk om op je werk te zitten, opeens helemaal in gedachten, denken over hem en dan wakker geschud worden door de telefoon die weer zonodig moet afgaan! ;)...

@ Jola, ik hoop dat er een snel een tweede date komt! .. En wat die andere betreft. als het niet goed voelt zal ik het ff laten rusten..

(ik kan eigenlijk nog uren kletsen, maar ben op het werk dus ga er snel weer vandoor!)
ojee............mijn date komt zo........... 3e keer!

(bedoel dattie hier komt hahaha)
Het mooiste van het verhaal is, als onze dates dit lezen hebben ze geen zin in onze moeilijke gedachtes en bellen ze ons noooooit meer hahahha, fijn dat wij elkaar vrouwen beter begrijpen hahahha
ja.......zucht......hij is net weg........en ik weet het niet

Hij noemt me nu zijn vriendinnetje.........maar zie nu dat hij heeft gelogen op rp, heeft 3 ipv 2 kinderen....en de jongste is pas 1........mijn onderbuikgevoel zegt dat dit niet goed is..tjezus,wat is dat datinggedoe toch moeilijk!
Ohhh, ja dat is vervelend als hij daarover liegt, en pas 1 jaar!! Is hij al lang single
Echt ik snap echt wel waarom mannen ons niet snappen hoor. Man ik snap ons vrouwen vaak al niet eens. Waarom niet gewoon genieten van het moment en wel zien wat er gebeurd? Neeeeee, de date is voorbij en wij willen meteen weten waar we aan toe zijn en de volgende afspraak plannen...........

En ja het is héérlijk om uit het raam te kijken tijdens het werk, lekker beetje dromen......

En hij komt misschien vrijdag even langs

@citycops, als hij toch al op je afkomt als je er zó uitziet....moet je zien wat er gebeurd als je er op je allerbest uitziet!

@gioia...sorry dat ik het je moet zeggen maar als ze over zoiets liegen waarover dan nog meer????????? LUISTER naar je onderbuik gevoel ook al is het nog zo onbestemd op dit moment
hmmm...........zijn vrouw weet sinds 5 maanden dat hij een maitresse had..

Weet je, hij heeft iets wreeds in zijn gezicht......ik kan het niet omschrijven.. maar het zit me dwars.........
oei, er zit dus duidelijk niet iets goed bij je! Luister goed naar je gevoel, niet omdat je graag een vriendje wil hebben....

Hij een maitresse, is dat wel over nu dan!!!
En weet je zeker dat zijn vrouw het wel weet dat hun relatie over is?

Ook gezien die eerste afspraak waar hij je een uur liet wachten en jou niet kon berichten.....
tja inderdaad yskonyn heeft wel gelijk!

Heb je wel liefdesgevoelens voor hem aangezien je iets in zijn gezicht ziet wat je niet aanstaat, zou ik geen gevoelens voor kunnen krijgen
ja, dat is uit.......

Er voelt iets raar.....en ik kan niet plaatsen wat het is...

Komt het omdat ik me raar voel bij hem......of komt het omdat ik mijn vorige allesoverdonderende liefde, bij wie ik me gelijk zo fijn voelde, niet kan vergeten......degene die me zo veel verdriet heeft gedaan, 2 x.... en van wie ik nog zo veel hou, op wie ik niet boos kan zijn.... met wie ik nu weer contact heb via hyves....... die ik gewoon niet los kan laten

ik weet het, ik word non!
HAHAHAHAHA Gioia en non in 1 zin hahahaha

Ga geen dingen zitten goed praten voor hem omdat jij misschien iets verkeerds doet. Als je al jouw postings nou nog eens leest maar dan niet alsof jij ze hebt geschreven maar ik heb ze geschreven.

Wat zou je dan tegen me zeggen?
Nou stop eerst met je laatste date, je weet nu al dat dat niks gaat worden....

Dan moet je je verzetten om je oude liefde te vergeten!

Meid ik weet er alles van zoals iedereen hier, ons liefdesleven gaat niet over rozen. Kijk mijn topic Is he in to me!! Nou dan snap je dat ik je morgen kom halen om mee naar het klooster te rijden hahahah
oh heerlijk, klooster, niet meer denken wat je aanmoet...

ok, Gioia is geloof ik niet verliefd op deze date....... Gioia houdt nog te veel van A. en ze kan hem gewoon niet vergeten.... en Gioia weet wel dat A en zij geen relatie meer moeten hebben... maar ze weet wel dat ze minstens zo ondersteboven van iemand moet zijn om verder met iemand te kunnen... Ook al ben ik niet meer piepjong en door de wol geverfd, ik geloof wel in allesverzengende liefde op het eerste gezicht..... en dat is dit niet, dit is lust...... nouja, en date is best erg rijk maarja.............
en heb ook al wat wijntjes op dus snap wel als jullie het niet meer snappen
Nog mooier ik snap je helemaal!!

Maar ik geloofde ook altijd dat liefde op het eerste gezicht moest zijn enz. Maar je houdt je zelf voor de gek, je ziet de slechte dingen niet meer. Vandaar dat ik er dus anders over ben gaan denken, niet dat dat veel helpt.. Gevoel moet er zijn, maar je kan het ook opbouwen en als je 37 jaar jong bent, weet jij dat zelf ook heel goed hahahahha....

Hoelaat pik ik je morgen op?
Prinseszonderpaard,

Jaaahaaa, erg dit. Al drie keer de puberleeftijd gepasseerd en zit hier inderdaad me driedubbel puber te gedragen, hahahaha.

Best spannend, morgen weer.

Keep you posted.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven