zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
woensdag 25 oktober 2017 om 22:01
Kashri spannend, spannend! Hoop dat hij zich snel aandient voor je
Kaartje, ik wil haar wel heel graag zien en vasthouden ja
maar ze komt wanneer ze komt dus ik wacht het nog maar rustig af, meer kan ik toch niet doen
Bij jou alles goed? Geniet je van je verlof?
Kaartje, ik wil haar wel heel graag zien en vasthouden ja
In the end we only regret the chances we didn't take.
zaterdag 28 oktober 2017 om 17:57
Hier ook nog niks... maar ik moet dan nog 6 dagen tot de UD. Heb nog genoeg te doen maar zit wel echt af te wachten ondertussen. Kamertje is nu wel echt helemaal af, net de lamp opgehangen, dat was het laatste.
Kan me niet voorstellen hoe ongeduldig jij moet zijn, Kashri!
Kan me niet voorstellen hoe ongeduldig jij moet zijn, Kashri!
zaterdag 28 oktober 2017 om 20:59
Nou ik word er nu wel een beetje kriegelig van. Je weet idd dat het binnenkort gebeurt. Laat het dan ook maar gewoon gebeuren
En tja...als hij vannacht niet komt moet ik weer iets verzinnen om morgen de dag mee door te komen. Vandaag al naar de stad geweest.
Kaartje wat leuk! Ik had mijn babyshower ook niet verwacht maar vond het ook heel leuk.
Hoe gaat het met de rest?
Kaartje wat leuk! Ik had mijn babyshower ook niet verwacht maar vond het ook heel leuk.
Hoe gaat het met de rest?
zondag 29 oktober 2017 om 07:58
Mijn babyshower was een week of 2 geleden, was ook echt heel leuk en gezellig.
Kan me voorstellen dat je je zo voelt Kashri, op het laatst zit je echt alleen maar te wachten.
Wij hebben gelukkig een hond en die is erg blij met alle extra wandelingen. Ook lees en haak ik graag dus op die manier ben ik wel vermaakt.
Rii hoe gaat het bij jullie? Is iedereen al een beetje gewend aan de nieuwe gezinssituatie?
Lala, wanneer verwacht je, je NOD?
Kan me voorstellen dat je je zo voelt Kashri, op het laatst zit je echt alleen maar te wachten.
Wij hebben gelukkig een hond en die is erg blij met alle extra wandelingen. Ook lees en haak ik graag dus op die manier ben ik wel vermaakt.
Rii hoe gaat het bij jullie? Is iedereen al een beetje gewend aan de nieuwe gezinssituatie?
Lala, wanneer verwacht je, je NOD?
zondag 29 oktober 2017 om 10:59
@kashri veel plezier in de stad. Even wat afleiding.
@dookster fijn dat jij je nog kunt vermaken. De hond is vast blij en een beetje beweging is ook niet verkeerd. Ik vind dat ik soms best veel stil zit. Dan denk ik vandaag echt even een stukje wandelen of fietsen. Maar dat komt er meestal weer niet van.
@dookster fijn dat jij je nog kunt vermaken. De hond is vast blij en een beetje beweging is ook niet verkeerd. Ik vind dat ik soms best veel stil zit. Dan denk ik vandaag echt even een stukje wandelen of fietsen. Maar dat komt er meestal weer niet van.
maandag 30 oktober 2017 om 00:41
Ik hoop steeds op baby nieuws! Hoop dat jouw mannetje zich snel meld kashri! Dan kan je hem eindelijk knuffelen en ontmoeten. Het zelfde voor jouw meisje dookster, snap dat jullie ongeduldig worden!
Kaartje ook voor jou word het nu spannend! Ook jouw meisje kan al bijna komen
Leuk al die baby showers, lijkt mij ook echt wel leuk! Fijn dat jullie er allemaal van hebben genoten.
Nod is al geweest menstruatie weer bijna klaar, Ronde 11 nu.. en nieuwe nod is 23 november.
Kaartje ook voor jou word het nu spannend! Ook jouw meisje kan al bijna komen
Leuk al die baby showers, lijkt mij ook echt wel leuk! Fijn dat jullie er allemaal van hebben genoten.
Nod is al geweest menstruatie weer bijna klaar, Ronde 11 nu.. en nieuwe nod is 23 november.
maandag 30 oktober 2017 om 15:33
Ja het is bijna rond. Wat een gedoe.. en dan als het helemaal rond is maak ik een afspraak. best spannend..
Al enige tekenen van de bevalling dames? Kashri ben je er trouwens al uit hoe en waar je het liefste zou willen bevallen? Ik herinner me dat je erg twijfelde tussen een thuis of ziekenhuis bevalling ?
Dankjewel ri
Al enige tekenen van de bevalling dames? Kashri ben je er trouwens al uit hoe en waar je het liefste zou willen bevallen? Ik herinner me dat je erg twijfelde tussen een thuis of ziekenhuis bevalling ?
Dankjewel ri
maandag 30 oktober 2017 om 16:07
Lalameme wat moet er nog rond komen? Waarschijnlijk heb je het al gezegd msar ben ik het vergeten sorry.
Vlammetje spannend! Wat heeft jullie de knoop doen doorhakken?
Hier vanochtend gestript. Kijken of het wat gaat doen. Anders woensdag weer strippen. Gekozen voor thuisbevalling (als dat lukt natuurlijk)
Hier vanochtend gestript. Kijken of het wat gaat doen. Anders woensdag weer strippen. Gekozen voor thuisbevalling (als dat lukt natuurlijk)
maandag 30 oktober 2017 om 16:18
Spannend! Strippen werkte bij mij wel. S middags rond 12 uur gestript en de volgende dag in de avond bevallen. Hoop dat het bij jou ook iets in gang zet!
Tja we hebben veel gepraat en nagedacht. Bij ons beiden is de wens er. De angst is er ook wel, vooral bij mij maar dat is korte termijn denken. Op de lange termijn zie ik gewoon een tweede kindje voor me en ik wil liever niet te oud zijn bij een tweede zwangerschap. Hoe langer ik wacht hoe lastiger en groter de drempel wordt. Dus we gaan er maar gewoon voor en we zien wel wat er gebeurt. Maar super rete spannend vind ik het, vele malen spannender dan de eerste keer..
Tja we hebben veel gepraat en nagedacht. Bij ons beiden is de wens er. De angst is er ook wel, vooral bij mij maar dat is korte termijn denken. Op de lange termijn zie ik gewoon een tweede kindje voor me en ik wil liever niet te oud zijn bij een tweede zwangerschap. Hoe langer ik wacht hoe lastiger en groter de drempel wordt. Dus we gaan er maar gewoon voor en we zien wel wat er gebeurt. Maar super rete spannend vind ik het, vele malen spannender dan de eerste keer..
maandag 30 oktober 2017 om 16:19
Lalameme wat moet er nog rond komen? Waarschijnlijk heb je het al gezegd msar ben ik het vergeten sorry.