zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@lala elke maand duim ik weer voor je hoor. Ik gun het jullie gewoon zo! Ik vind het trouwens wel knap 10kg afgevallen! Daar mag je trots op zijn.

3d/4d echo. 1,5 week geleden hadden wij de 3d echo. Helaas verstopte de kleine dame zich en mochten we een week later weer komen. Hetzelfde verhaal gezicht gedraaid naar mijn rugzijde dus gezichtje weer goed verstopt. Toch vond ik de echo nog wel heel leuk. Kleine denkt vast alles blijft een verassing tot de geboorte.

@werk goed gesprek gehad hoor. Wel logisch dat je niet alles meer kunt als je 30 weken zwanger bent. Nog 3 weekjes werken en dan heb ik vakantie + verlof. Laatste weekjes gewoon echt de lichte clienten en wat meer administratie.

@ashlyka dat afwachten lijkt mij lastig. Hopelijk komt menstruatie snel opvang.
@dookster nog maar 2 weekjes en dan verlof. Heerlijk. Heb jij ook dat je daar nu wel naar toe leeft? en hier schopt kleine ook steeds op zelfde plek tegen ribben aan. Idd gevoelig.
Lief dat jullie zo mee blijven leven!

Kashri, ik heb nog geen nieuwe huisarts. Alles zit vol hier, of iniedergeval wel de huisartsen waar ik een goede gevoel bij heb.. Nu een aanvraag staan, als ik mij daar definitief kan inschrijven maar ik direct een afspraak.

Dankjewel kaartje! Lief :) ik ben heel blij dat het gesprek goed gegaan is, fijn dat jullie tot een oplossing gekomen zijn! Ik hoop dat deze 3 weekjes voorbij vliegen, dan kan je beginnen met genieten van jouw verlof! Jammer dat jaar gezichtje verstopt was ! Blijft het toch nog even een verassing. Gelukkig hebben jullie verder wel kunnen genieten van de echo's :)

Hier is het vandaag op 9 dpo begonnen. Laten we het positieve er maar van inzien, het begint steeds ietsjes later. Op naar ronde 10, de dubbele cijfers in maakt mij wel een beetje onzeker.

Meestal voel ik me z'n ontzettende aansteller.. Als ik verhalen lees van dames hier op t forum.. dan zijn 10 rondes niks.. een eitje, maar zo voelt het allang niet meer voor mij.
Nou lala dat is echt niks om je een aansteller over te voelen. Ik zou me denk ik precies zoals jij voelen.
@lala natuurlijk ben je geen aansteller. Je mag gewoon balen en verdrietig zijn hoor. Hoe is je vriend er onder?
Die bevestiging voelt toch wel even erg fijn. Dat had ik even nodig.

Vriend staat er vanaf het begin al heel anders in. Als ik nooit over kinderen zou beginnen, zou hij dat misschien ook nooit hebben gedaan. Hij heeft er ook niets op tegen, als het komt dan komt het. Of dat nu of over een paar jaar is, maakt hem niet uit.

Aan de ene kant is dat fijn, aan de andere kant soms juist heel lastig.
@lala, ik zou me na 10 rondes ook onzeker en verdrietig voelen. Wel fijn dat je vriend er relaxt in staat. Hopelijk kun je snel bij de huisarts terecht.

Hier nu bijna 15 weken zwanger. Dit weekend de zwangerschapskleren maar van zolder gehaald, want buik begint wat te groeien.
Hey meiden, ik lees hier weer eens even bij, wat gaat het snel met de zwangerschappen!

@Rii, gefeliciteerd met jullie dochter! Ben nu wel benieuwd naar de naam.. heerlijk dat het goed gaat, geniet van je gezinnetje!

@lala, logisch hoor dat je er onzeker van wordt! Het is ook lang wachten! Hoop dat je gauw goed nieuws krijgt!

Wij zijn bezig met de voorbereidingen voor de tweede verjaardag van ons meisje. Wat wordt ze groot! En we slapen nog steeds heerlijk. Het gevoel dat we graag een tweede willen groeit steeds meer.. maar eerst genieten we nog even. Ik denk dat we in het voorjaar van 2018 ervoor gaan.
Hi Meiden,

Ik dacht dat ik mijn miskraam zo goed als verwerkt had, ook omdat we graag verder willen.

Vanmorgen kreeg ik ineens een klap. We hadden nu namelijk het geslacht geweten als alles goed was gegaan.

Onderweg naar het werk, kreeg ik in een keer een huilbui. Op het werk maar meteen met mijn teamleider gepraat, kan niet werken in deze staat!

Ergens voel ik mij schuldig, omdat het werk al zoveel begrip heeft getoont, maar aan de andere kant kan ik er ook niks aan doen.

Sorry voor mijn verdrietig berichtje
Ach lieve Ashkyla wat naar.. Zo'n datum is ook gewoon heel erg confronterend! Voel je niet schuldig. Je kunt je gevoel daarin niet sturen en deze emoties zijn ook niet iets waar je zelf voor hebt gekozen. Goed dat je het hebt aangegeven op je werk. Kan je er goed over praten met je partner en/of omgeving? Let goed op jezelf :hug:

Lalameme ook voor jou even een knuffel :hug: Voel je geen aansteller! Ook ik zou me hetzelfde voelen als jij je nu voelt. Iedere ronde is er gewoon 1 te lang. De spanning, hoop, onzekerheid en teleurstelling zijn ook echt niet leuk. Daar mag je best over klagen en van balen!!

Vlammetje, veel plezier met de verjaardag van jullie dochter! En fijn dat je voor jezelf steeds duidelijker krijgt dat een tweede kindje welkom is!
Ik heb je even een PB gestuurd met de naam van onze dochter!
15 weken alweer worteltaart! Wat leuk dat je buik begint te groeien! Fijn dat je dat zo van zolder kan pakken haha! Bedankt voor je lieve woorden!

Gefeliciteerd vlam! 2 jaar alweer, echt een dametje word het dan! Fijn om te horen dat het nu zo goed gaat en jullie daarvan zo onwijs genieten. jullie hebben echt de juiste beslissing genomen, nu groeien jullie echt dat gevoel in! Leuk om weer van je te horen! :)

Ashkyla, dat is inderdaad een confronterende dag.. Ik snap dat je verdrietig bent, een miskraam is niet niets.. :hug:

Lief Ri, bedankt :hug: hoe gaat het nu met jullie? is de kleine man een trotse broer ?

Kashri bijna oktober! Nog een maandje tot de UD! Vind je het spannend worden? Hij komt er nu echt bijna aan!

Onze woonkamer kan nu eindelijk op orde gemaakt worden! eindelijk! Ik ben zoo blij daarmee :cheer2:
Ashkyla :hug: voel je niet schuldig. Het is zoals het is. Je kunt verwerking niet afdwingen :rose:

Lala ja vanaf volgende week dinsdag "mag" hij komen! Echt bizar.
En heerlijk om je huis op orde te brengen!
@ashlyka je mag natuurlijk hier je verdriet delen. De ene dag of periode gaat het vast beter dan de ander en daar mag je gewoon aan toegeven.

@lala leuk woonkamer in orde brengen!! Het wordt vast mooi steeds meer jullie eigen plekje.

@vlammetje gefeliciteerd met je dochter 2 jaar alweer. Vast ook een hele leuke periode.

@kashri jou uitgerekende data komt idd dichtbij. Merk je ook dat je nu echt moeier word? Of zin hebt om je eigen lichaam terug te krijgen?

@hier afgelopen vrijdag bij verloskundige. Baby is al aan het indalen. Nu 31 weken dus mooi optijd
Kaartje wat goed dat je baby indaalt. Dan ligt die iig klaar voor de start ;)

Hier, idd bijna 37wk. Veel harde buiken en last van mijn banden. Boel daar is een beetje aan het verweken denk ik. Verder is het echt nog heel goed te doen hoor. Van mij mag baby nog wel even blijven zitten.

Fijne zondag allemaal!
@kashri fijn dat alles nog goed te doen is. Lichaam is vast al bezig met de voorbereidingen. Is bij jou de baby helemaal goed ingedaald?

@dookster voor jou nog een maandje en dan ook de uitgerekende data.
Nee maar was vorige keer (2wk geleden) wel bezig met indalen. Morgen weer controle dus we zullen zien.

Dookster idd jouw UD komt ook al dichtbij. Hoe gaat het? Al helemaal gesetteld in NL?
@kashri ik hoop dat je baby morgen helemaal goed is ingedaald.
@kashri, hopelijkis de baby vandaag helemaal ingedaald.

@vlammetje, super dat het bij jullie nu zo ged gaat en dat jullie plannen voor een tweede concreter worden!

Hier vanochtend ook weer controle gehad. Ik schrok wel even ton het niet direct lukte de hartslag vn de baby te horen, maar blijkbaar lag de placenta ervoor. Voor de zekerheid is er nog even een echo gemaakt en het zag er allemaal prima uit. De volgende echo is alweer de 20 weken echo op 2 november, dan willen we ook het geslacht weten.
Baby ingedaald!

Worteltaart heb je een voorgevoel over het geslacht?
@Ri, zag nu pas je pb, bedankt! heb je even geantwoord..

@kashri, spannend hoor!
Jaaa wat fijn kashri! Nu kan hij echt komen, alles thuis al klaar? :)

Dat is even schrikken wortel! Gelukkig zat hij gewoon verstopt! Was het leuk weer even te kunnen gluren ? Ook ik ben benieuwd of je een voorgevoel hebt!

Inderdaad dookster, voor jou ook nog maar een maandje! Spannend :) alles al klaar voor de komst van jullie meisje?

Ja ik ben helemaal gelukkig nu de woonkamer er weer goed uit begint te zien. De meubels staan, nu nog wat sfeer erin! daar hebben we dit weekend de tijd voor! Leuk leuk :)
Hi Dames,

Goed nieuws, ik ben net ongesteld geworden. Nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn. Nu weet ik tenminste dat alles goed is vanbinnen!

Ik reageer later op de rest van de berichten. Wilde dit even kwijt!
@ashlyka fijn! Hoe gaat het verder met je?
Wat fijn ashkyla! Willen jullie er nu meteen weer voor gaan?

@voorgevoel; Vorige zwangerschap had ik echt een voorgevoel dat het een jongetje zou zijn (en dat was ook zo). Deze keer heb ik niet echt een voorgevoel, dus wie weet wordt het een meisje? Ik ben echt heel benieuwd!
ashkyla en lala voor jullie allebei een dikke knuffel :hug: beide echt rotsituaties en zo buiten je eigen macht.
Wel fijn dat je ongesteld bent geworden Ashkyla!

kashri fijn dat jullie jongen helemaal ingedaald is. Heb je alles al klaar voor de komst? Kamertje, kleertjes, vluchttas? En zou je nou in het ziekenhuis bevallen of thuis?

wortel ik snap best dat je dan schrikt! Als ik haar een dag minder voel kan ik soms helemaal gaan stressen erover en duw ik soms net zo lang op m'n buik totdat ze begint te wiebelen voor ik weer gerust ben.

Vlammetje wat leuk om wat van je te horen! En nog gefeliciteerd met de tweede verjaardag van jullie meisje!

Hier merk ik nu wel dat het zwaarder wordt. Erg last van m'n rug de laatste dagen en sinds gisteren ook weer misselijk en overgeven... Verder zijn we nog niet klaar met alles :facepalm: wat me nu ook wel gestresst maakt. Stel dat ze eerder komt... Maandag weer naar de vk dus dan hoop ik dat ik ook indaal nieuws krijg.
In the end we only regret the chances we didn't take.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven