Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die sheet masks dan wel echt uit Korea kopen en niet uit China.
Ik koop alles op Ebay.
lizenlotte schreef:
28-10-2017 19:33
Ik heb er 1 van pupa die ik superfijn vind.
Ik gebruik enkel mascara van dat merk. Welke heb jij?
Hebben jullie tips hoe je een wimpertang gebruikt?

Na het gebruik van het kruitvat wimperserum en Essence Lash Princess heb ik mooie lange wimpers, die recht uit staan :lol:
warm hem een beetje op voor gebruik, hete kraan bijvoorbeeld of met de föhn

verder; doe voorzichtig! niet te hard drukken dus, beetje uitproberen
ik doe soms mijn wimpers op de aanzet een beetje krullen, zeg een millimeter of twee van de wortels en de huid af en dan vanaf het midden ongeveer nog een keer zachtjes, daarna mascara erover
Lorem Ipsum
Dank turquasi, maar ehh.. doe je dit dan voordat je mascara opdoet, of erna? :$
ik doe het ervoor, sommige mensen slagen erin het erna te doen maar bij mij levert dat vooral aan elkaar geplakte en hoekige wimpers op ;-D
Lorem Ipsum
Er gaat een hele Koreaanse wereld voor me open!!
Ik gebruik sinds begin september het wimperserum van de Kruidvat voor mijn wenkbrauwen, en holy moly O_O , ik heb nu giga struiken als wenkbrauwen.

Ik heb nooit gedacht dat mijn wenkbrauwen weer aan zouden groeien. Na jaren epileren had ik maar een dun streepje over.

Ik raad het iedereen aan, top spul.
Deze emulsie uut Korea is ook superfijn.
https://www.ebay.com/itm/Mizon-Collagen ... 0505.m3226

Ik heb een gecombineerde huid.
Voor een drogere huid hebben ze em ook in cremevorm, maar die zit in een pot.
Ik gebruik het wimperserum ook voor mijn wenkbrauwen, maar nog geen resultaat. Ben er ook slordig mee omgegaan door het niet consequent te gebruiken. Wel jeukt het altijd na het aanbrengen.
Emma95 schreef:
30-10-2017 11:41
Deze emulsie uut Korea is ook superfijn.
https://www.ebay.com/itm/Mizon-Collagen ... 0505.m3226

Ik heb een gecombineerde huid.
Voor een drogere huid hebben ze em ook in cremevorm, maar die zit in een pot.
Wat doet deze precies? Er gaat voor mij ook een hele wereld open hoor. Ik moet wel zeggen dat ik het heel lastig vind om te ontdekken wat nu wel goed is en wat niet. Hoe kom je daar achter??
Ik zit ook te neuzen op de website van The Ordinary maar door het gigantische aanbod ben ik de weg al weer kwijt. Is alles van hen goed? Waar moet je op letten.. etc..
Ksenija schreef:
30-10-2017 11:43
Ik gebruik het wimperserum ook voor mijn wenkbrauwen, maar nog geen resultaat. Ben er ook slordig mee omgegaan door het niet consequent te gebruiken. Wel jeukt het altijd na het aanbrengen.
Ik heb het wel consequent gebruikt, elke avond voor het slapen gaan.
Ik ben er superblij mee.
Kumiko schreef:
30-10-2017 11:47
Ik ben er superblij mee.
Ik gebruik het nu ook sinds een week of 2, gewoon op mijn wimpers. Heb wel echt het idee dat het wat doet. Mijn wimpers lijken niet voller maar wel langer.
Kumiko schreef:
30-10-2017 11:47
Ik ben er superblij mee.
Hoe lang ben je bezig geweest? En dan gewoon door je hele wenkbrauw heen of?
Serendipety schreef:
30-10-2017 10:58
Hebben jullie tips hoe je een wimpertang gebruikt?

Na het gebruik van het kruitvat wimperserum en Essence Lash Princess heb ik mooie lange wimpers, die recht uit staan :lol:
Eerst gewoon tien seconden dichtknijpen en daarna pompende bewegingen maken. Dat laatste is belangrijk. Dus open, dicht....

Lisa Eldridge heeft er een filmpje over gemaakt, zo heb ik het geleerd.
Ksenija schreef:
30-10-2017 10:50
Ik gebruik enkel mascara van dat merk. Welke heb jij?
ik heb het multiplay potlood, inmiddels in zwart, bruin, paars en blauw. Zegt dat genoeg?
Ksenija schreef:
30-10-2017 14:02
Hoe lang ben je bezig geweest? En dan gewoon door je hele wenkbrauw heen of?

Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
syvon schreef:
20-10-2017 23:45
Ruby Woo is al jaaaren mijn lievelings. Hij blijft bij mij altijd uren zitten, als ik niet heel uitgebreid ga lunchen ofzo. Ik vind het matte effect echt ongeëvenaard, alleen drogen mijn lippen er soms een beetje van uit. Russian Red is misschien nog beter voor je, die heeft echt iets blauwigs volgens mij.

Beetje laat, maar ik gebruik een primer eronder, dan droog je niet uit, en bij mij overleeft hij ook een lunch!
Grappig dat jullie hem warm vinden- hij heeft juist een blauwe (koel dus) ondertoon en daardoor geschikt voor een breed scala aan huidtinten. (Check deze link maar eens: https://www.popsugar.com/beauty/What-Do ... s-42695524
Ik ben verschrikkelijk bleek en kan rood slecht hebben, maar deze staat juist fantastisch.
lizenlotte schreef:
30-10-2017 14:13
ik heb het multiplay potlood, inmiddels in zwart, bruin, paars en blauw. Zegt dat genoeg?
Ik dacht dat het om mascara ging :)

Heb 1 keer zo'n oogpotlood gebruikt en dat was een hel. Kreeg het er met geen mogelijkheid af!
gemz schreef:
30-10-2017 14:20
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
Twee maanden, ik had niet goed gelezen. Ze heeft dunne wenkbrauwen dus gewoon erdoorheen, vermoed ik.
Frietmetmayo schreef:
29-10-2017 20:22
Hier wil ik wel meer van weten 😃
Welk merk en waar gekocht?
Ik heb het besteld op de site van Ici Paris. Het merk is philosophy en het heet turbo Booster c powder. Ik geloof dat het rond de 20 euro was. Maar als ik zie hoeveel ik ervan gebruik denk ik dat ik er wel een flink poosje mee ga doen.
Ik heb het overigens over vitamine C poeder die je door je crème/serum heen kan mengen. :-)
Welke sheet masks zijn aan te raden? Ik heb net op Ebay 5 hyaluronzuur maskers besteld van een Koreaans merk, Etude House. En een Peeling van Neogen. En ook nog een nachtserum van Mizon.

Ben benieuwd. Mooie sites zijn ook www.sokoglam.com of www.peachandlilly.com

Voor als,je door de bomen het bos niet meer ziet. Het aanbod is enorm.
Dutchsuzanne ik heb een aantal verschillende op ali express gekocht om uit te proberen, onder andere deze: Hankey's Korean Hyaluronic Acid Moisturizing Face Mask. En ik heb ze inmiddels opnieuw besteld, bevallen goed.

Trouwens Primark heeft ook sheet masks tegenwoordig en de reviews zijn niet slecht.
Bij mij doet het wimperserum ook niet veel voor m'n wenkbrauwen, wel voor m'n wimpers. M'n wimpers worden langer, ik heb volgens mij niet meer wimpers gekregen. Dus dat zou wel verklaren waarom het voor m'n wenkbrauwen niets doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven