Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Dat was de junglekamer op zolder althans de tweede keer,de eerste keer ging het finaal mis.
Die zolderkamer kan ik me inderdaad nog herinneren. Dat is dan ook wel weer een extra uitdaging, met schuine wanden en het aanbrengen van isolatie.
Alle reacties Link kopieren
Nou snap ik dat die Pauline meedoet.
Haar eigen huis is gewoon 1 grote bouwval waar nog niets gedaan is.

Vind het dan echt heel irritant dat zijzelf in alle afleveringen totaal geen inzet heeft laten zien..
Alle reacties Link kopieren
Hadden jullie dit trouwens al gezien ?

https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/ente ... e-rules-nl
Bluesheep schreef:
31-10-2017 20:41
Nou snap ik dat die Pauline meedoet.
Haar eigen huis is gewoon 1 grote bouwval waar nog niets gedaan is.

Vind het dan echt heel irritant dat zijzelf in alle afleveringen totaal geen inzet heeft laten zien..
Ja, en dan ook nog alsof het zo knap was dat ze nooit stressen.. ik vind beide dames echt niet sympathiek overkomen. Nooit het idee gehad dat ze hard aan het werk waren. Slim gespeeld wel
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
31-10-2017 20:44
Ja, en dan ook nog alsof het zo knap was dat ze nooit stressen.. ik vind beide dames echt niet sympathiek overkomen. Nooit het idee gehad dat ze hard aan het werk waren. Slim gespeeld wel

Nee ze hebben zich volgens mij ook nooit 1 moment druk gemaakt om het resultaat wat ze uiteindelijk zouden afleveren.

Snap nu wel waarom.
Alleen dat hele huis van Paulien opgeknapt hebben was al voldoende voor ze.
Als je ziet wat die twee gedaan hebben en wat er nu gedaan moet worden is dat totaal niet in eerlijke proportie.
Dat van die brand was destijds in het nieuws. Nog voor de uitzendingen begonnen. Ze hebben het erg slim bekeken. Kale woning. Zou wat zijn als ze de indeling/ kleuren etc verschrikkelijk vinden :hihi:
Maar hoe zouden die troela's door de voorselectie zijn gekomen? Of zou dat alleen zijn omdat die wortel familie is van die Andy? Moeten mensen die mee willen doen niet iets vertellen over zichzelf en hun kluskwaliteiten? Of zou het toch allemaal vooropgezet spel zijn? Ook omdat er relatief veel mensen meedoen die al eens op TV geweest zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kun jij je voorstellen dat er veel aanmeldingen zijn voor dit programma? Ik denk dat ze hard moesten zoeken naar kandidaten. Mijn vriend is een fantastische klusser en ik kan een beetje inrichten, maar no way dat wij mee zouden doen, je wilt zulke klussers toch niet in jouw huis...
Zekai & Larissa zijn mijn toppers :-)
Alle reacties Link kopieren
Just_be_you37 schreef:
31-10-2017 21:10
Zekai & Larissa zijn mijn toppers :-)

Oh echt ?
Bij mij Jaimy en Charissa.
Ze hebben best vaak langer doorgewerkt en ook vroeg begonnen.

Bij Zekai en Larissa heb ik meer het gevoel dat hij al het klussen doet en zij vooral loopt te shoppen.
Is Larissa zelf ook Turks?
*nightsky* schreef:
31-10-2017 21:15
Is Larissa zelf ook Turks?
Nee, alleen haar man.
Wat jammer dat ze die mooie oude tegels op de vloer van het halletje niet laten liggen!
Bluesheep schreef:
31-10-2017 21:14
Oh echt ?
Bij mij Jaimy en Charissa.
Ze hebben best vaak langer doorgewerkt en ook vroeg begonnen.

Bij Zekai en Larissa heb ik meer het gevoel dat hij al het klussen doet en zij vooral loopt te shoppen.

Ja, ik vind dat hij goed kan klussen. Kortom een man met 2 rechterhanden.
Ze hebben ook hard gewerkt, ach de een doet klussen en de ander interieur.
Moet kunnen toch :-)
Just_be_you37 schreef:
31-10-2017 21:16
Nee, alleen haar man.
Jij kent ze IRL?
Ze heeft zo'n Turks accent.
Hoogpolig tapijt met 3 of 5 honden? Ik ben benieuwd!
*nightsky* schreef:
31-10-2017 21:15
Is Larissa zelf ook Turks?
Nou ze praat wel alsof ze Turks is met dat accent.

Ik denk trouwens dat er best veel aanmeldingen voor dat/elk programma zijn. Er zijn altijd genoeg malloten die voor de (mogelijke) centen zichzelf voor gek willen zetten. Kan me bijna niet voorstellen dat ze voor zo'n programma als dit mensen gaan opzoeken en vragen. Hoewel het er dit keer wel erg op lijkt....
Alle reacties Link kopieren
Voor mij staan Henk en Astrid op 1, lekker creatief.
*nightsky* schreef:
31-10-2017 21:15
Is Larissa zelf ook Turks?
Lijkt me ook dat Larissa Nederlandse roots heeft. Ze is denk ik wel behoorlijk meegegaan in de Turkse cultuur van Zekai, als je naar haar accent luistert en de inrichting van hun huis zag (vnl hoe het was, bedoel ik).
Ria1971 schreef:
31-10-2017 23:43
Voor mij staan Henk en Astrid op 1, lekker creatief.
Ik zou het ook leuk vinden als zij zouden winnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Henk en Astrid ook met leukste stel!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zou iedereen het nu ook gewoon niet af moeten afleveren.
Als het goed is valt er hierna 1 stel af en beginnen de andere stellen toch weer met een schone lei?
En Dinie en Paulien liggen er sowieso al uit, waarom dan wel moeite doen voor hun als ze zelf ook alles op hun dooie akkertje deden..
Alle reacties Link kopieren
Zekai wat kinderachtig
Ik ben net pas ingeschakeld, dus loop wat achter.

Ik vind Astrid en Henk ook leuk, maar heb eerlijk gezegd nog niet heel veel van hun creativiteit terug gezien, daar had ik meer van verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven