Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Bluesheep schreef:
01-11-2017 20:56
Zekai wat kinderachtig
Volgens mij begon het echt uit gein en is het wat uit de hand gelopen.

En wat is het huis mooi geworden!
Ik vind dit echt het mooiste huis van allemaal.
Die kleine tegeltjes op de wc, zou een foutje zijn geweest, maar ik vind het echt supermooi staan.

Alleen de kippen binnen snap ik niet, dat gaat toch stinken!?
Alle reacties Link kopieren
Nou de keuken, enige die nadenken over soort verf, mooie lampen tafel en schitterende poster
Alle reacties Link kopieren
Rozevarkentje schreef:
01-11-2017 21:12
Volgens mij begon het echt uit gein en is het wat uit de hand gelopen.

En wat is het huis mooi geworden!
Ik vind dit echt het mooiste huis van allemaal.
Die kleine tegeltjes op de wc, zou een foutje zijn geweest, maar ik vind het echt supermooi staan.

Alleen de kippen binnen snap ik niet, dat gaat toch stinken!?
Zekai nam dat van Henk veel te serieus.
Henk zei oké dan ben je voor mij dood.
En Zekai vertelde Later dat Henk zei ; ik maak je dood..

Denk trouwens dat die kippen binnen alleen nu zijn omdat buiten niet erbij hoorde qua ruimte.
Wauw, wat een knus huis is het geworden, alle teams hebben ontzettend hun best gedaan!

Ik vind dat Pien en Dien als bedankje nu moeten helpen herstellen bij Astrid en Henk en bij de slaapkamer en overloop die ze vern**kt hadden!
Nou, wat een stom jurycommentaar op die hal!
Het huis van Pauline was echt mooi geworden. En is dat naderhand dan helemaal afgebrand?
Joni_de_tweede schreef:
01-11-2017 21:55
Het huis van Pauline was echt mooi geworden. En is dat naderhand dan helemaal afgebrand?
Dat las ik ook. Benieuwd of ze daar nog iets over gaan zeggen in het programma. Wel heel zuur zeg....
Joni_de_tweede schreef:
01-11-2017 21:55
Het huis van Pauline was echt mooi geworden. En is dat naderhand dan helemaal afgebrand?
Alleen de bovenverdieping las ik ergens.
*nightsky* schreef:
31-10-2017 21:17
Jij kent ze IRL?
Ze heeft zo'n Turks accent.
Nee hoor, maar Larissa is zeker niet Turks.
Zo heeft Nederland ook verschillende streken, waar men met een accent spreekt.
Een brabander is totaal anders dan een Rotterdammer/Amsterdammer wat betreft taal/manieren/gebruiken.
Het huis is echt prachtig geworden. Mijn complimenten aan alle teams. :-)
Alle reacties Link kopieren
Wc en keuken het mooist. Ik ben het wel met de jury eens. Team geel zie ik alleen maar alles vol proppen, items waarvan ik denk hoezo??
Bluesheep schreef:
01-11-2017 21:18
Zekai nam dat van Henk veel te serieus.
Henk zei oké dan ben je voor mij dood.
En Zekai vertelde Later dat Henk zei ; ik maak je dood..

Denk trouwens dat die kippen binnen alleen nu zijn omdat buiten niet erbij hoorde qua ruimte.
Oh, zo goed heb ik niet geluisterd.

Ja die kippen, dat klinkt wel logisch zo!
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
01-11-2017 14:00
Lijkt me ook dat Larissa Nederlandse roots heeft. Ze is denk ik wel behoorlijk meegegaan in de Turkse cultuur van Zekai, als je naar haar accent luistert en de inrichting van hun huis zag (vnl hoe het was, bedoel ik).
Volgens mij gaf ze dat ook aan in hun aflevering, dat ze Nederlandse was maar zich tegenwoordig ook gewoon Turks voelt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:50
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd
Die Paulien heeft wel een mooi huis gekocht.Kan dan wel een bouwval zijn dus zal wel goedkoop zijn geweest maar mooi vrijstaand,grote ruimtes,mooie grote tuin.

Keuken vond ik prachtig. Ik wil ook die vloertegels!
Die vloertegels in het toilet vond ik ook prachtig was ook mooi in de gang geweest.
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 15:46
3.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatver, ik kan niet terugkijken :( een of andere foutmelding..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de keuken ook prachtig geworden. Weet iemand waar je de lampen boven de eettafel kan kopen of welk merk dat is?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zitten ze hierbij:
https://www.westwing.nl/c-house-rules328/
Alle reacties Link kopieren
Soortgelijke lampen hangen op dit moment in heel veel woonwinkels. Wij zijn op zoek naar lampen. Zag ze ook bij Pronto.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Habbekratz schreef:
02-11-2017 10:58
Die Paulien had wel een mooi huis gekocht na haar scheiding.Kan dan wel een bouwval zijn dus zal wel goedkoop zijn geweest maar mooi vrijstaand,grote ruimtes,mooie grote tuin.

Keuken vond ik prachtig. Ik wil ook die vloertegels!
Die vloertegels in het toilet vond ik ook prachtig was ook mooi in de gang geweest.

Dit is hem https://www.funda.nl/koop/verkocht/dier ... singel-55/
Aan de verkoopdatum te zien heeft ze eerst afgewacht of ze mocht meedoen aan dit programma en toen dit huis gekocht ;-)
Dat klusteam heeft vast dat hele huis gestript en ze hebben ook alle plafonds erin gemaakt want die lagen ook open bij de eerste dag.
Alle reacties Link kopieren
Als je op Paulien haar fb kijkt, dan staat er dat ze getrouwd is en zie je ook foto's met haar man. Ik dacht dat ze geen man had??
Dani1982 schreef:
03-11-2017 14:08
Als je op Paulien haar fb kijkt, dan staat er dat ze getrouwd is en zie je ook foto's met haar man. Ik dacht dat ze geen man had??
Vreemd ja.Dinie zei in dat programma dat haar vriendin lekker helemaal opnieuw kon beginnen samen met haar kindjes. Misschien is ze pas gescheiden,dat huis heeft ze ook pas in eind Mei gekocht. Dinie hielp Paulien ook mee om haar te helpen voor een frisse nieuwe start.Ik neem aan dat als ze getrouwd was geweest haar man toch wel meegeholpen zou hebben?
Of haar man is constant aan het reizen als kickbokser
https://www.youtube.com/watch?v=19iFm6ox7W0
Alle reacties Link kopieren
Dani1982 schreef:
03-11-2017 14:08
Als je op Paulien haar fb kijkt, dan staat er dat ze getrouwd is en zie je ook foto's met haar man. Ik dacht dat ze geen man had??
Misschien doet ze niet zoveel met facebook. Ik begreep dat ze recent gescheiden was dus misschien heeft ze het nog niet aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven