Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Alle reacties Link kopieren
Bluesheep schreef:
11-10-2017 21:24
Ja en ze lachen alles maar weg.
Snap echt niet wat die twee in dit programma doen.
Alles om maar met je kop op televisie te komen.
Ben bang dat het niet echt een spannende wedstrijd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doen Pientje en Dientje alleen maar mee om zometeen zelf een mooi verbouwd huis te hebben.
Verder interesseert het ze maar weinig (en dan nog die halve suggestie dat de vloer er toch echt mooi bijlag toen ze vertrokken en nu de dag erop er ineens van alles aan mankeerde...)
Brommerpech
annie_de_rooij schreef:
13-10-2017 21:48
Volgens mij doen Pientje en Dientje alleen maar mee om zometeen zelf een mooi verbouwd huis te hebben.
Verder interesseert het ze maar weinig (en dan nog die halve suggestie dat de vloer er toch echt mooi bijlag toen ze vertrokken en nu de dag erop er ineens van alles aan mankeerde...)
Denk dat Charissa de schuld krijgt nu ze de beelden hebben terug gezien ;)
Mayapril schreef:
11-10-2017 21:17
En dan maar hopen dat iedereen wel heel erg zn best gaat doen voor hun huis....
Ik zou het wel lachen vinden als hun huis overal half afgemaakt zou worden :lol:
MrsLady schreef:
13-10-2017 22:43
Denk dat Charissa de schuld krijgt nu ze de beelden hebben terug gezien ;)
Dat het wellicht aan de ondervloer zou kunnen liggen, die niet in halfsteens verband ligt (of hoe je dat ook noemt, is dat de naden verspringen ipv doorlopen)
Dat komt iig vast niet in ze op
De dames doen het deze week wat rustiger aan...alsof ze dat niet al deden hahaha.
Oh ik ga me steeds meer aan die dames ergeren!
Ze doen echt wet-ke-lijk niets!
Sjouwen? Nee joh, dat laminaat wandelt vanzelf wel naar binnen toch? :frusty:

Babyblauw in de slaapkamer vind ik ook echt niet mooi.
En rare keuze dat ze toch die lampen laten hangen terwijl ze weten dat zekai en Larissa ze niet mooi vinden.
Dat gaat ze wel punten kosten denk ik.
Die tuthola's moeten toch van tevoren hebben geweten dat met zo'n prijs in het vooruitzicht je te maken krijgt met fanatiekelingen die wel wat kunnen en willen klussen en dat je er met deze instelling en twee linkerhanden echt niet komt? Dan kan het toch niet anders dan dat ze het alleen doen om met hun kop op tv te komen?

Of die mensen worden allemaal echt hiervoor gecast, daar begint het ook steeds meer op te lijken eigenlijk.
ShaunTheSheep schreef:
17-10-2017 22:23
Die tuthola's moeten toch van tevoren hebben geweten dat met zo'n prijs in het vooruitzicht je te maken krijgt met fanatiekelingen die wel wat kunnen en willen klussen en dat je er met deze instelling en twee linkerhanden echt niet komt? Dan kan het toch niet anders dan dat ze het alleen doen om met hun kop op tv te komen?

Of die mensen worden allemaal echt hiervoor gecast, daar begint het ook steeds meer op te lijken eigenlijk.
Lachwekkend dat ze nu alweer de 2 bonuspunten hebben :mrgreen:
Ze zijn zooooo slecht in het klussen,krijgen de laagste punten maar weten door de waardeloze eyecatchers van de rest steeds het beste van het slechtste te zijn :rofl: Maar goed dat het klusteam de keuken in elkaar zet anders was die bij de beoordeling al uit elkaar gevallen. De keuken is reeds uitgezocht door het stel waarvan het huis is dus daar gaan ze ook de mist niet mee in helaas. En hun keukenbank is de grijze variant van het bed wat het stel zo moooooooooooi vind.
Habbekratz schreef:
18-10-2017 11:16
Lachwekkend dat ze nu alweer de 2 bonuspunten hebben :mrgreen:
Ze zijn zooooo slecht in het klussen,krijgen de laagste punten maar weten door de waardeloze eyecatchers van de rest steeds het beste van het slechtste te zijn :rofl: Maar goed dat het klusteam de keuken in elkaar zet anders was die bij de beoordeling al uit elkaar gevallen. De keuken is reeds uitgezocht door het stel waarvan het huis is dus daar gaan ze ook de mist niet mee in helaas. En hun keukenbank is de grijze variant van het bed wat het stel zo moooooooooooi vind.
Hoe weet je dat? Want zoals ze gisteren praatten over ruimte creëren voor een kookeiland wat Larissa graag zou willen klonk niet alsof Larissa en Zekai dat zelf hadden bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Nou gaan de dames verontwaardigd zitten doen dat de rest hen eruit zou willen werken :rofl: wake up ladies, dat doen jullie helemaal zelf!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch sterk het vermoeden dat de dames Dini (Dien) en Paulien ingehuurde actrices zijn.
Want ik kan mij niet voorstellen dat je jezelf vrijwillig zo gigantisch voor schut zet op de Nederlandse televisie.
Of zouden ze dat er voor over hebben om op deze manier hun eigen huis opgeknapt te krijgen?
MrsLady schreef:
18-10-2017 17:00
Hoe weet je dat? Want zoals ze gisteren praatten over ruimte creëren voor een kookeiland wat Larissa graag zou willen klonk niet alsof Larissa en Zekai dat zelf hadden bedacht.
Soms hoor je nog eens wat ;-)
De stellen zoeken van tevoren hun droomkeuken uit. Is toch ook niet toevallig dat iedereen hun keuken zoooooooooooo mooi vind,ze moeten dat gewoon acteren. :popcorn: Ik heb nog nooit zo'n mooie keuken gehad,prachtig en die kraan wowwwwww,hoe weten ze dat dat precies onze smaak is :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een keuken is prijzig, moet ook goed geïnstalleerd worden. Als die niet naar t zin is, heb je m niet zo 1,2,3, vervangen. Klinkt mij volkomen logisch in de oren dat die van tevoren uitgezocht is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
En een keuken kan je niet in 2 dagen bestellen, daar gaat gewoon een lange besteltijd overheen.
Al had ik wel verwacht dat dingen als kranen etc. wel door de klussers worden bedacht.
Ik vind het ook logisch dat stellen die zelf uitzoeken inderdaad. Maar vind niet dat het programma daar duidelijk over communiceert. Vraag me sowieso bij al die spullen meestal af hoe dat zo snel geleverd kan worden. Een bank of bed krijg ik over het algemene ook niet binnen 4 dagen besteld en bezorgd. En als Dinie en Paulien dan ook nog doen alsof ze dat kookeiland, het weghalen van de muur en de gouden kraan zelf bedacht hebben dan ga ik toch twijfelen of zij het niet toch uitgezocht hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bij de spiegel in de keuken kon ik trouwens alleen maar denken aan wat een hel het is om dat mooi schoon te houden. :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
19-10-2017 21:37
Bij de spiegel in de keuken kon ik trouwens alleen maar denken aan wat een hel het is om dat mooi schoon te houden. :proud:
Nou inderdaad. Al het vuil zie je dubbel.

Maar dat vind ik van de tegels die ze in house rules australie gebruiken ook vaak.
(soms) mooi maar zo onpraktisch
Ik vond die gouden kraan verschrikkelijk,zoiets zoekt toch niemand voor een ander uit?
Alle reacties Link kopieren
Wel als je bij de Veerkampjes klust
Ze zouden toch niet deze kraan hebben?
Kost ruim 1700 euro
Maar die was ook met kokend water zoals deze :sarcastic:

https://www.bemmelenkroon.nl/quooker/qu ... d-verguld/
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de keuken met apparatuur buiten het klusbudget valt.
Voor € 9000,- krijg je het anders nooit voor elkaar.
Deze hebben een hele dure keuken terwijl die van vorige week bij Ikea vandaan kwam.
Ik vermoed dat de bewoners de keuken zelf uitkiezen maar ook zelf betalen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft Diny van broer Andy geleerd dat als je eenmaal op tv bent geweest je misschien ook nog wel een eigen tv serie kan krijgen.
geneet van 't laeve
granny71 schreef:
20-10-2017 12:13
Ik denk dat de keuken met apparatuur buiten het klusbudget valt.
Voor € 9000,- krijg je het anders nooit voor elkaar.
Deze hebben een hele dure keuken terwijl die van vorige week bij Ikea vandaan kwam.
Ik vermoed dat de bewoners de keuken zelf uitkiezen maar ook zelf betalen.
Ik denk dat deze een showroommodel is geweest en die zijn altijd met hoge korting. Afgerond kookeiland en spiegelachterwand ,deze keuken moest de keukenzaak uit ;-) Die kraan is vast een sponsermodel, doos kwam aan,even aandacht eraan besteden,ook Zekai die al wist te zeggen dat het kokend water had voordat hij die keukendeur opendeed en die installatie daarvoor zag,moest ook gezegt worden natuurlijk.
Baankje1 schreef:
20-10-2017 12:24
Waarschijnlijk heeft Diny van broer Andy geleerd dat als je eenmaal op tv bent geweest je misschien ook nog wel een eigen tv serie kan krijgen.
Was bij dat laatste rijke stel bij steenrijk/straatarm ook het geval,kijkers wilden dat ze een eigen realityshow kregen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven