Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Dat was ook niet terecht in mijn ogen. Vond het zelf dicht bij elkaar liggen als je persoonlijke smaak even op de achtergrond plaatst.

Wat dat betreft vind ik de Australische finales ook beter in elkaar zitten want daar moeten ze een vergelijkbare ruimte doen. Een tattoostudio en kinderkamers liggen nogal ver uit elkaar.
Ikzelf vond de tattoo kamer mooier dan de 2 kinderkamers. De muurschildering vond ik prachtig en hoe ze het verder ingericht hadden ook. De prinsessenkamer vond ik saai,de konijntjes niet passend daarin.De spidermankamer vond ik het zelfgemaakte detail wel leuk maar de rest niet zo bijzonder. Maar goed in 3 dagen kun je ook niet veel.
De verandering die Nigel&Larissa in hun huis hadden gedaan,woonkamer naar keukengedeelte zodat ze uitzicht op tuin hadden en de eettafel naar de straatkant vond ik niet zo geslaagd.Ze hadden ook wat andere meubelen gekocht,tafel,bank ed en een hoop spullen weggelaten. Zonde ik vond het er nu minder uitzien dan voorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven